Neuvoja kaivataan!Kylmä&tunteeton mieskö?Ole
Olen tapaillut yhtä miestä reilun 2 kk ajan.ensimmäisen kk ajan mies oli huomioiva,lämmin ja hymyilevä.Läheteltiin toisillemme tekstiviestejä päivittäin sekä tavattiin useasti.kaikki oli aivan täydellisesti ja olin onnellinen kunnes...olimme yhteisellä minilomalla jolla otin puheeksi miehen oudon käytöksen jota jatkunut jo reilun viikon,ei oikein puhu tai vastailee lyhyesti,ei kosketa,ei pussaa eli ei oikein mitään.vastaus kysymykseeni oli ympäripyöreä,miehen mielestä kaikki oli hyvin ja välittää edelleen.Luulin puheeni hätkäyttävän miestä jollainlailla mutta mitä vielä,sama käytös on nyt jatkunut kuukauden päivät :/ Mikä neuvoksi???Asian olen nostanut pöydälle muutamaan otteeseen johon mies närkästyy että taas sama aihe!Olemme kuulemma vain niin erillaisia kun minä ylitunteellinen ja hän ei niin tunteellinen sekä alkuaikanahan aina on erillaista.ALKUAIKANA??eikö 2kk ole vielä alkuaikaa??Ja minä olen ylitunteellinen koska minusta normaali suhde sisältää vuorovaikutusta,toisen huomioon ottamista,kosketusta ja puhetta.En siis ole vaatimassa kokoajan kaikenlaista vaan oletan normaalia suukottelua ja läheisyyttä.Miehen mielestä osoittaa tunteensa jo kutsumalla mökille muutamaksi päiväksi jossa tunsin oloni taas kuin haamuksi :( Mies puuhaili omia asioitaan ja minä heiluin mukana...Sanoo kyllä tykkäävänsä jos minä sanon niin ensin..seksiäkin saattaa olla jos mies sillä päällä.Joten mikä neuvoksi?Oloni on surkea,todella surkea mutten voi miehelle enää asiasta puhua..
Kommentit (20)
keksi itsellesi harrastus. Lakkaa jahtaamasta urostasi, hän hoksaa jossain vaiheessa et jotain puuttuu, jos on hoksatakseen. Sinä aikana kuluta aikasi vaikka salilla tai pitsiä nypläten.
Hunaja, te ette sovi yhteen. Jatka matkaa.
Joo nuo tuollaiset miehet on niin nähty. Move on!
kalakin jaksaa muutaman viikon teeskennellä, kunnes kalastaja on koukussa
Tuo voisi olla minun kirjoitukseni. Ja olen miettinyt, että todennäköisesti olen vain itse liian ripustautuva. Olihan minulla aiemmin elämäkin, ilman tuota miestä. Yritän nyt keskittyä omiin juttuihin ja antaa hänelle tilaa, etten tukahduta hänen tunteitaan kokonaan.
En silti tahtoisi luovuttaa :(
En vain tiedä mitä tehdä...välitän miehestä kovasti mutta en saa kaipaamani kaikua tunteille..
Jos kyse olisi siitä ettei miestä kiinnosta niin miksi ei sano sitä suoraan kun suorapuheinen on...Kutsuu kuitenkin mukaansa mökille yms.
-ap
Olisiko miehellä esimerkiksi töihin/harrastuksiin/johonkin muuhun liittyviä murheita, jotka vievät ajatukset muualle? Onko asioistaan kanssasi kuinka avoin?
Lohduttavaa kuulla että edes yksi "kohtalontoveri" löytyy :)
Olen kysynyt onko murheita?Mutta vastaus on sama...ei ole.
Mies on välillä liiankin suorasanainen ja esim.maininnut jos välittämiseeni tulee muutos kertoo kyllä siitä..
Mutta tätä tunteen köyhyyttä jaksan silti ihmetellä.Olemme kumpikin 3-kymppisiä ja aiempia parisuhteita molemmilla takana.
-ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:02"]
En silti tahtoisi luovuttaa :(
En vain tiedä mitä tehdä...välitän miehestä kovasti mutta en saa kaipaamani kaikua tunteille..
Jos kyse olisi siitä ettei miestä kiinnosta niin miksi ei sano sitä suoraan kun suorapuheinen on...Kutsuu kuitenkin mukaansa mökille yms.
-ap
[/quote]
Joskus asiat olisivat paljon yksinkertaisemmin, jos naiset toimisivat kuin miehet. Kysyt mikä on, ja jos ei ole muka mikään mutta selvästi on, toteat että syy taitaa olla sellainen, ettei sille sitten mahda mitään. Ja jatkat matkaa. Ei helkkarissa pidä ruveta parantelemaan aikuista ihmistä, vaikka sellainen jeesusmeininki joskus houkuttaakin ihmistä, joka haluaa tuntea olevansa jollekin verrattoman tärkeä. Pitää uskoa vaistoaan, jos se käskee häipyä. Miehellä luultavasti on ihan hyvät syynsä pitää asiansa omana tietonaan, koska jos hän ne kertoisi täysin rehellisesti, olisit jo häipynyt. Usko siis häntä.
Sen, että takana on aiempia suhteita, ei ole syytä johtaa aiempaa epätoivoisempaan yrittämiseen, vaan tappion tunnustamiseen ajoissa, kokemuksen viisastuttamana.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:20"]
Jätä se sika!
[/quote]
Ehkä se olisi paras ratkaisu :D
Olin todella tyytyväinen elämääni ennen tavattuani tätä miestä. Takana oli 3 vuoden suhde joka oli päättynyt puoli vuotta aikaisemmin. Mies kuitenkin sai minut rakastumaan hurmaavaan itseensä...
-ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:09"]
Mies on välillä liiankin suorasanainen ja esim.maininnut jos välittämiseeni tulee muutos kertoo kyllä siitä..
[/quote]
Kannattaisi uskoa. Mies ei sinun mieliksesi tule muuttamaan tapaansa kokea ja ilmaista tunteita. Tuollainen hän on, eikä siinä ole mitään vikaa. Itse päätät, onko se sinulle okei.
Ansaitset paremman miehen. Jätä hänet.
Ihan kuin minun kirjoitus,eli täälläkin yksi kohtalotoveri :(
Osa miehistä on tunteettomampia kuin me naiset. Tai ehekei tunteettomampia mutta eivät koe tarvettanäyttää tunteitaan! Minun mies tälläinen. Alkusuhteessa lähes puoli vuotta, oli pusuja, helliä sanoja paljon. Edelleen rakastaa,takana reilu 2 vuotta yhdessäoloa mutta ei enää alkuheilastelun jälkeen välitä pussailusta eikä lepertele juurikaan hempeitä.
Sanoo että tykkää ja rakastaa ja uskonkin sen mutta joskus kaipaisi enempi pusuttelua ja hellyyttä. Se ei vain hänen juttunsa. Antaa kyllä yöpusut ja eropusut esim jos lähtee mökille vaikka ei hän niitä kaipaa mutta minun mieliksi kun mulle ne tärkeät. Muuten ei tykkää pusutella paitsi rakastellessa kyllä. Seisookin vissiin heti kun pusutellaan ja se kuuluukin hänestä sänkyhommiin.
Hän näyttää tykkäämisensä sillä että haluaa olla mun kanssa, tekee mulle ruokaa, hieroo, nauretaan paljon yhdessä jne. Minä naisena kaipaisin muutakin välillä mutta ei toista voi pakottaa olemaan muuta kuin on. Silloin tällöin sanoo jotain kaunista, koppasee kainaloon mutta tälläiset ehkä 1 kertaa kk tai harvemminkin. Tai sit on joku jakso jolloin enenpi huomioi. Miehellä ei toista naisdta enkä häntä vaihtaisi tai jättäisi mutta on vain eroavaisuuksia meissä.
Mieskään ei aina todellakaan ymmärrä läheisyyden, halailutarvettani ja ei tykkää kun iholle pusken joten välillä joudutaan tekeen kompromisseja ja sietää sen hetken vaikkei sitä oikeesti kaipaisi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:41"]
[/quote]
Kannattaisi uskoa. Mies ei sinun mieliksesi tule muuttamaan tapaansa kokea ja ilmaista tunteita. Tuollainen hän on, eikä siinä ole mitään vikaa. Itse päätät, onko se sinulle okei.
[/quote]
Sen ymmärrän että ihmiset ilmaisevat tunteitaan erinlailla enkä ketään pyydäkään muuttumaan. Mutta miksi ensimmäisen kk osasi näyttää ja ilmaista tunteitaan ja sitten yhtäkkiä ei enää osaakaan?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:41"]
[/quote]
[/quote]
Sen ymmärrän että ihmiset ilmaisevat tunteitaan erinlailla enkä ketään pyydäkään muuttumaan. Mutta miksi ensimmäisen kk osasi näyttää ja ilmaista tunteitaan ja sitten yhtäkkiä ei enää osaakaan?
[/quote]
Sai sen mitä haki.
Sitä harmittaa se, että välimerkkien jälkeen ei ole välilyöntiä.