Voisiko joku selittää minulle tämän jutun julkisesta puolesta ja lyhennetystä työviikosta?
Miten voi palkka pysyä samana? Onko tuohon muuta selitystä kuin se, että he olivat siellä jo aikaisemmin tyhjän panttina?
Kommentit (10)
Tämän täytyy perustua huonoon palkkatasoon. Julkisella puolella on huonot palkat kaikilla paitsi johdolla. Eli siis se palkka on varaa pitää samana. Itse saan asiantuntijatehtävissä saman kuin kaupan kassa.
Valtion leipä on onneksi kuivuudestaan huolimatta yleensä pitkä.
Julkinen puoli on niiiiiiin uskomattoman tehoton että yksi päivä ei tunnu missään. Pikkasen eri asia yksityisellä jossa yrityksen tarkoitus on tehdä voittoa eikä tarjota suojatyöpaikkoja ja eläkevirkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy perustua huonoon palkkatasoon. Julkisella puolella on huonot palkat kaikilla paitsi johdolla. Eli siis se palkka on varaa pitää samana. Itse saan asiantuntijatehtävissä saman kuin kaupan kassa.
Mitäpä oikein höpiset? Valtio on ollut työnantajana palkkajohtaja suomessa jo ainakin 30 vuotta ja tasaisesti repinyt eroa yksityiseen ja kuntasektoriin.
Vierailija kirjoitti:
Julkinen puoli on niiiiiiin uskomattoman tehoton että yksi päivä ei tunnu missään. Pikkasen eri asia yksityisellä jossa yrityksen tarkoitus on tehdä voittoa eikä tarjota suojatyöpaikkoja ja eläkevirkoja.
No monessa suuremmassa yksityisessä firmassa otetaan omaa lomaa melko usein kun seuranta on huonoa.
Vierailija kirjoitti:
melko outo asiantuntijatyö jos tienaat alle tonnin kuukaudessa kuten useimmat kassat.
Sieltä on lähtenyt roppakaupalla porukkaa eläkkeelle ja ketään ei tilalle. Boomerit teki hiton tärkeitä siellä viimiset 20 vuotts
Up