Jenna tässä moi! Mulla ois yks ongelma.. Tai oikeestaa mun poikkiksella
Aina kun me rakastellaan, ni mun poikkis saa liika nopeeta. Mä en ehdi mukaan ollenkaa. Suikkarin jälkee menee korkeintaa 5min, sitten siltä tulee.. Onko vika minussa!? Mä oon 14 ja mun poikkis täyttää kohta 16. Me ollaan hommailtu parisen kuukautta!
Vastatkaa kivasti. Ettehän vittuile?? =)
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:20"]Ooksää Jenna Lepomäki?
[/quote]
Se on pistetty jo lepoon eli ei voi olla
Semmosta se on usein pojilla teini-iässä. Kyllä se siitä iän myötä hidastuu, ehkä jo viiden vuoden päästä.
Mutta seisooko poikkiksella sit, jos mä en ota eka suikkii? ap
14v on vielä ihan pentu. Kuules ny Jenna, sä et tiedä mitä teet.
Mitennii en tiiä? Koskettelu ja suuteleminen on tosi ihanaa, sit alkaa haluttaa lujaa.. ap
Tuon ikäisellä kundilla nimenomaan PITÄÄ seisoa jo siitä että vihjaat että toosaa on saatavilla!
Säälittävää jos sitä pitää lussuttaa kovaksi...
Pistät sen miehen nuolemaan sulle ensin orkut niin "ehdit" varmana mukaan siihen viiden minuutin aktiinkin.
PS. Muista ehkäisy
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:17"]Aina kun me rakastellaan, ni mun poikkis saa liika nopeeta. Mä en ehdi mukaan ollenkaa. Suikkarin jälkee menee korkeintaa 5min, sitten siltä tulee.. Onko vika minussa!? Mä oon 14 ja mun poikkis täyttää kohta 16. Me ollaan hommailtu parisen kuukautta!
Vastatkaa kivasti. Ettehän vittuile?? =)
[/quote]
Suikkarin jälkeen? Olen luullut, että suikkari tarkoittaa itsemurhaa. Poliisislangissa ainakin.
Jenna on white trash nimi.