Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kaunis nainen ja miehet lähestyvät minua

Vierailija
07.07.2021 |

Mutta eivät tiedä että olen etäsuhteessa. Aika hankala tilanne. Joka päivä tulee isku yrityksiä ja pitää aina sanoa että sori olen suhteessa. Kuljen aina yksin niin varmaan luullaan että olen sinkku.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sormus nimettömään. Yllätysmunasormuskin käy; viesti tulee ymmärretyksi.

Vierailija
2/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyykö ne kulli kädessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkutyttönä kun olisin halunnut niitä munasormuksia käyttää niin ne oli liian isoja. Onko syy siinä, että aikuiset vois käyttää niitä miestenkarkoittamiseen?

Vierailija
4/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toimi. Moni ihminen ei välitä sormuksista. Kollegani mies naimisissa ja erittäin komea. Pikkujouluissa samat naiset pokaili ja ehdotteli pelkkää panoa. Mies ei tietenkään suostunut, koska hyvä mies ja hänen vaimonsakin on kaunis ja ymmärrän ettei jo senkään takia eksy polulta. Sitten samat miehet samoissa juhlissa pokailee naisia, vaikka tietävät, että nämä naiset on varattuja jne. Ei se toisen suhteen kunnioitus kiinnosta. Nolaavat vaan itsensä.

Vierailija
5/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heti etäsuhde jos mies ei ole mukana?

Vierailija
6/6 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se toimi. Moni ihminen ei välitä sormuksista. Kollegani mies naimisissa ja erittäin komea. Pikkujouluissa samat naiset pokaili ja ehdotteli pelkkää panoa. Mies ei tietenkään suostunut, koska hyvä mies ja hänen vaimonsakin on kaunis ja ymmärrän ettei jo senkään takia eksy polulta. Sitten samat miehet samoissa juhlissa pokailee naisia, vaikka tietävät, että nämä naiset on varattuja jne. Ei se toisen suhteen kunnioitus kiinnosta. Nolaavat vaan itsensä.

Naisilla sormus toimii kyllä aika hyvin. Sen sijaan miehillä sormus on naisten mielestä kuin jokin soidinkutsu. Varatut miehet ovat paljon suositumpia kuin sinkut.