Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat FB-kaverisi, joilla koulutuksena "elämänkoulu" tmv

Vierailija
11.07.2014 |

Itselläni ei kavereissa suoraan noita ole, mutta kavereiden kavereissa kylläkin. Suurin osa matalasti koulutettuja (peruskoulu, korkeintaan amis) ja lähes poikkeuksesta "verkkari- ja hupparikansaa". Elämäntavoista en osaa enemmän sanoa, mutta samalla tavalla pukeutuvat ja samannäköiset ihmiset ovat yleensä niitä räkälöiden vakioasiakkaita.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuskeja.

Vierailija
2/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaissa naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:59"]

Rikkaissa naimisissa

[/quote]

"Rikkaissa", eli vaimo on työtön ja sulhanen tienaa 1400ee/kk

Vierailija
4/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei tutkintoa peruskoulun jälkeen

- tupakoivia

- 2/3 on teiniäitejä

- 2/3 ei ole tehnyt elämässään töitä muutamaa kuukautta enempää (ellei lasketa työskentelyä yrityksessä kotiäiti)

Vierailija
5/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet elää sossuntuilla ja on mielentervesytoimiston listoilla.

Vierailija
6/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun tai max. ammatillisen käyneitä likaisiin vaatteisiin pukeutuvia tupakoivia (pääasiassa) miehiä. Käyttävät runsaasti alkoholia, ajavat vanhoilla rumilla autoilla ka elämänkoulun he kokevat käyneensä, sillä rellestivät nuorina tupakan, viinan ja tyttöjen perässä tuhoten koulunkäynnin ja suhteet vanhempiinsa. Jotkut ovat huostaanotettuja juurikin em. syystä.

Vierailija
7/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomia, laiskoja, käyttävät kiitos-huppareita.

Vierailija
8/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, vähän koulutusta, osalla aika rankka elämä. Kukaan ei ole alkkis tai muuten ongelmainen.

Vierailija
9/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden miesten kouluttamattomia edustusvaimoja/lasten kanssa kotia hoitavia vaimoja on! Ja he vasta FB:ssa yms. roikkuvatkin elämän koulu statuksella, päivitykset luokkaa leivotaan pullaa ja puistoillaan. 

Vierailija
10/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun elättejä ilman kunnianhimoa tai koulutusta. Täysin oma valinta ollut elää miten elää, niin ettei siihen koulutus kenttään ole muuta laitettavaa kuin " rankka, itse aiheutettu, omilla valinnoilla, itse aikaansaatu status" Säälittävää.

Vierailija
11/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo sellaisia kavereita fabossa

Vierailija
12/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria nukkevaimoja. Aikaa riittää fb:n päivittämiseen ja innostusta myös.

Rakennekynnet, uudet huonekalut, kaikki päivitetään ahkerasti.

Vierailija
13/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta kertaa naimisissa, lapsia kaikkien kanssa. Yksi huostaanotettuna, toinen psyk.osastolla. Nykyinen mies ollut vankilassa. Osallistunut useampiin tositv-juttuihin. Halpa hiusväri, rahat loppu -päivityksiä usein. Eikä se ole elämänkoulu vaan elämän kova koulu ;-)

Vierailija
14/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamattomia, osa duunareita, osa ns. hyvissä töissä (ja parempi kun kukaan ei tiedä, ettei heillä oikeastaan ole koulutusta niihin). Mutta elämänkoulussahan me kaikki ollaan. 

Vierailija
15/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääasiassa työttömiä, teiniäitejä, matalasti koulutettuja ja sossun asiakkaita. Voisin yhdistää wt-väkeen. Mun mielestä se olis todella outoa, jos jonkun aivokirurgin profiilissa lukisi "elämän kova koulu". Eli yleisesti ottaen ne on niitä, joiden fb-päivitykset on luokkaa " tuli taas sähkölasku, huoh" taikka "tänään leivottiin pullaa ja sämpylää rakkaan poikani nico-waltterin kanssa<33"

Vierailija
16/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän yliopisto on vielä ärsyttävämpi ilmaus

Vierailija
17/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla itse sellainen, ainoa fb-kavereissa. Tosin mulla ei lue siellä koulutuksessa mitään. Mutta kaiken menettäneenä, terveyttä myöten, koen sellaista kyllä käyneeni, tai ehkä reputtanut senkin.

Katsotaan jaksanko enää jäädä luokalle kauaa.

Ehkäpä nuo kuvailemanne asiat sopivat paljolti minuun. Amishan minä olen, sellainen joka ei koskaan päässyt kunnolla työelämään.

Verkkarit ja hupparit ovat kätevä vaate, eikä sitä masentunut ja jolle muutenkin kodin ulkopuolella liikkuminen on kohtalaisen vaikeaa kaikkien oireiden vuoksi, näe tarvetta koristautua, eikä 700 e eläkkeillä ostella paljon hienoja vaatteita, ja mitä niillä tekisi?

Antaa tulla, heitelkää kiviä.

Vierailija
18/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:21"]

Taidan olla itse sellainen, ainoa fb-kavereissa. Tosin mulla ei lue siellä koulutuksessa mitään. Mutta kaiken menettäneenä, terveyttä myöten, koen sellaista kyllä käyneeni, tai ehkä reputtanut senkin.

Katsotaan jaksanko enää jäädä luokalle kauaa.

Ehkäpä nuo kuvailemanne asiat sopivat paljolti minuun. Amishan minä olen, sellainen joka ei koskaan päässyt kunnolla työelämään.

Verkkarit ja hupparit ovat kätevä vaate, eikä sitä masentunut ja jolle muutenkin kodin ulkopuolella liikkuminen on kohtalaisen vaikeaa kaikkien oireiden vuoksi, näe tarvetta koristautua, eikä 700 e eläkkeillä ostella paljon hienoja vaatteita, ja mitä niillä tekisi?

Antaa tulla, heitelkää kiviä.

[/quote]

Itkuitku ja vinku vinku. Hanki terapeutti. Vai orjantappurakruununko haluat?

Vierailija
19/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:24"]

Itkuitku ja vinku vinku. Hanki terapeutti. Vai orjantappurakruununko haluat?

[/quote]

Jaa, meinaat että 700 euron eläkkeellä hankitaan terapeutti? Joku on nyt vähän vieraantunut elämästä..

t. ohis

Vierailija
20/55 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enntään duunareita koulutustasoltaan ja työuraltaan. Eronneita. Eläkkeellä mielenterveyssyistä tai selkävaivoista. Ei halua olla mukana tässä yhteiskunnassa muuten kuin elättinä. Yksinhuoltajia ja viikonloppuisä tai jotain saamattomia isiä, jotka ei maksa elatusmaksuja. Eivät hyvännäköisiä. Naisilla pullea maha, rakennekynnet, violetti otsalta kananpersetukka, pulleat nilkat ja sormet. Naiset ei naisellisia. Miehillä autot, jotka vm 90-2000, jotka pörisevät kovaa ja syövät bensaa. Koiraihmisiä, joiden koirat haisee. Turvekuskeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi