Onko kukaan ollut Siljan laivalla? Asiaa maskeista.
Onko kukaan käynyt Siljan laivoilla? Siljan sivuilta liin, että toivovat kaikkien laivalla käyttävän maskia. Koskeeko tämä myös lapsia? Oliko laivalla käydessänne lapsilla maskit yleisissä tiloissa?
Kommentit (19)
Maskeja näkyi aika vähän. Mennessä oli "putkessa". Ja jonkun verran näkyi käytävillä ja kaupoissa, mutta baareissa ja ravintoloissa ei ollut ja loppuillasta ei ollut missään. Lapsilla ei ollut maskeja.
En ihmettelisi vaikka tulisi tartuntarypäs sieltä, aika pienissä tiloissa lähekkäin oli ihmiset.
Laivaan noustessa ja laivasta poistuttaessa moni käytti. Ei sitä kukaan pakottanut. Laivalla suurin osa oli ilman.
Entäs väljyys ravintoloissa? Onko buffet kuitenkin ihan tykillä ammuttu? Väittävät, että ottavat vain 70 % normaalista matkustajamäärästä.
Mietityttää myös terminaalit. Miten niissä pystyy pitämään 2 metrin turvaväliä?
Vasta Serellä oli koronaaalto ja kaikkia käskettiin testeihin. Henkilökuntaepidemia
Ei voi pitää etäisyyttä ihan oikeasti on siellä muitakin ja aikas paljon
Vikingillä käyty. Samoja likaisia maskeja otetaa poies ja puetaan takaisin. Käytävil syödää ja juodaa ja sillon ei kukaan käytä. Lapsil ei ole maskia. Eikä osalla aikuisistakaan.
Maskit saisi heittää helv***iin kaikkialla. V***u mitä panikointia!
Vierailija kirjoitti:
Vikingillä käyty. Samoja likaisia maskeja otetaa poies ja puetaan takaisin. Käytävil syödää ja juodaa ja sillon ei kukaan käytä. Lapsil ei ole maskia. Eikä osalla aikuisistakaan.
Mutta terminaalissa on tarkastajat valvomassa mennessä ja tullessa, että jokaisella on maski. Turussa ei päässyt laivaan ilman maskia, paitsi toki ne lapset. 😂
Oli kuulema maski päällä mutta kun joimme alkoholia niin maskia ei voinut koko ajan pitää.
Maskikulissit ylläpidetään hetkinen joo mutta muuten ei pidetä eikä valvota
Etenkin parin jälkeen unohtuu. Etäisyydet pidetään huonosti
Vierailija kirjoitti:
Maskikulissit ylläpidetään hetkinen joo mutta muuten ei pidetä eikä valvota
Etenkin parin jälkeen unohtuu. Etäisyydet pidetään huonosti
Totta. Buffetin jälkeen niitä näkyi vain muutamalla. Yökerhossa ei kenelläkään, ei myöskään henkilökunnalla. Näin Viking Gabriellalla.
Kyllä pidin näön vuoksi, muilla oli ehkä kolmasosalla. Henkilökunnasta suurimmalla osalla oli.
Juuri olimme viimeviikolla. Joillain n 12v lapsilla ja sitä vanhemmilla oli mutta ei edellytetty heiltä. Sitten oli muutama idiootti 30v miesporukka jotka ördäsivät maskeitta. Onneksi oli hyvin tilaa vältellä heitä.
Suurimmalla osalla kuitenkin oli.
Pakkoko sinne laivalle on nyt tunkea? Voisiko ihan vaan olla menemättä?
Up. Miten tällä viikolla Seranadella on käytetty maskeja? Käyttävätkö ihmiset hakiessaan ruokaa buffasta?
Maskipakko poistui kesäkuussa, nyt on vaan suositus Siljalla.
Itse kävin yön yli risteilyllä. Siellä oli silloin tosi rauhallista. Turvavälit onnistui hienosti.
Luulen, että nyt päivä Ahvenanmaalla on kiinnostavampi eli porukkaa voi olla enemmän.
Me valittiin buffetin kattauksista myöhäisin ja oli tosi rauhallista, samoin aamupala onnistui tosi väljästi. Samassa loossissa oli 4 ihmistä meidän lisäksi.
Ja käytiin terminaalissa tekemässä lähtöselvitys jo päivällä, ei ollut ketään koko hallissa silloin.
Ja vielä se, että toi risteily oli vain niin, että Helsingistä pääsi kyytiin. Maarianhamina-risteilylle pääsee ihmisiä myös Tallinnasta ja Maarianhaminasta.
Ja Serellä tosiaan oli juhannuksena koronaa, kaikki matkustajat saivat viestin, jossa kehotettiin käymään testissä.
Itse päätin, että en mene Maarianhamina-risteilylle, vaikka se olisi kiinnostanut. Silja Europan Tallinnan-risteilyä voin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Maskipakko poistui kesäkuussa, nyt on vaan suositus Siljalla.
Itse kävin yön yli risteilyllä. Siellä oli silloin tosi rauhallista. Turvavälit onnistui hienosti.
Luulen, että nyt päivä Ahvenanmaalla on kiinnostavampi eli porukkaa voi olla enemmän.Me valittiin buffetin kattauksista myöhäisin ja oli tosi rauhallista, samoin aamupala onnistui tosi väljästi. Samassa loossissa oli 4 ihmistä meidän lisäksi.
Ja käytiin terminaalissa tekemässä lähtöselvitys jo päivällä, ei ollut ketään koko hallissa silloin.
Ja vielä se, että toi risteily oli vain niin, että Helsingistä pääsi kyytiin. Maarianhamina-risteilylle pääsee ihmisiä myös Tallinnasta ja Maarianhaminasta.
Ja Serellä tosiaan oli juhannuksena koronaa, kaikki matkustajat saivat viestin, jossa kehotettiin käymään testissä.Itse päätin, että en mene Maarianhamina-risteilylle, vaikka se olisi kiinnostanut. Silja Europan Tallinnan-risteilyä voin harkita.
Maskipakkoa ole koskaan Suomessa ollutkaan. Itse en ole koko aikana ostanut ensimmäistäkään maskia - täysin naurettavaa tämä maskipelleily kun siitä todistetusti ei ole yhtään mitään hyötyä.
Kyllä ihmisten tyhmyys on rajatonta. Eivät ne maskit teitä siellä laivalla suojaa.
Kukaan mitään maskia enää käytä