Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velana elämä on kyllä paljon rikkaampaa

Vierailija
11.07.2014 |

Saan aikaa itselleni, eikä tarvitse kuunnella kiukuttelevia kakaroita. Rakastella ja matkustaa saa, koska haluaa ja miehen kanssa parisuhde pysyy tuoreena. Jaksan pitää itsestäni huolen ja elämä on huoletonta.

En vaihtaisi ikinä pois.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Vierailija
2/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sulle. :)

Mä en vaihtais lastani mihinkään pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä

Vierailija
4/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen velojen kokoontumisajot täällä palstalla oikein on? Joka päivä monta aloitusta milloin mistäkin. Eikai tuota velan elämän ihanuutta ja rikkautta näin kuulutella tarvitsisi jos se oikeasti olisi sitä. Siitä puhe mistä puute. Toisekseen miten osaat verrata lapsellisten ja lapsettoman elämää kun et ole kokenut kuin lapsetonta?

Vierailija
5/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lopeta! Hävettää lukea noita äitiys on parempaa kuin lapsettomuus keskusteluja. Vauva.fi palstalle kirjoittaminen siitä että lapsettomuus on huikeeta, on vielä nolompaa.

T. lapseton.

Vierailija
6/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin onneton ilman lapsiani, ois kauheaa jollen ois saanut tulla äidiksi, mitään sen parempaa ei ihminen voisi kokea:) Parisuhde vaan syvenee kun on yhteisiä lapsia, ja matkustella voi lastenkin kanssa, ja seksielämä, se vaan paranee synnytysten myötä :)!!! Voi, sääliksi käy nuo velat, jäävät paitsi siitä, mikä on elämän tarkoitus. Nainen on luotu äidiksi!!

Vierailija
7/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa nähdä 25 vuotta kestäneen "tuoreen" vela-liiton.

Vierailija
8/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa lähteä taas tälle joo-ei tasolle. 

Jokainen tekee omat valintansa. Toiselle ei sovi lapset missään nimessä. Toiselle lapset ovat elämän suola. Turha väitellä. 

Vierailija
9/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela voi pitää spontaanit seksiorgiat ja jatkaa niitä päivien ajan. Ei tarvitse ajatella pitäiskö hakea lapset jostain. hyvä velat!

Vierailija
10/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 17:45"]Vela voi pitää spontaanit seksiorgiat ja jatkaa niitä päivien ajan. Ei tarvitse ajatella pitäiskö hakea lapset jostain. hyvä velat!

[/quote]

Joo, olen ihan sairaan kateellinen :-P t. kolmen lapsen äiti

Vierailija
11/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näiden velojen täytyy tänne tulla hehkuttamaan jatkuvasti? Emme mekään perheelliset tulla teidän velapalstoillenne kertomaan perhe-elämän ihanuksista. Siitä, kuinka ihanaa on nähdä oma lapsi ensimmäisen kerran, haistella vauvantuoksua ja katsoa tuntikausia nukkuvaa pientä nyyttiä. Tai ensisanoja, askeleita, hymyä. 

Minäkin kahden pienen lapsen äitinä  käyn viikottain ratsastamassa, kuntosalilla, lenkkeilemässä, tapaan ystäviäni. Matkustelemme monta kertaa vuodessa; joko miehen kanssa kahdestaan jolloin lapset ovat isovanhemmilla tai koko perheen kanssa. Käyn konserteissa, elokuvissa, baarissa, vietämme miehen kanssa iltaisin laatuaikaa kahdestaan ja välillä lapset ovat hoidossa illan jos haluamme lähteä syömään tms. Rakkaus kukoistaa, on seksiä monta kertaa viikossa. Perhe-elämä on vain vaihvistanut liittoamme ja toisesta on huomannut ihania, uusia asioita. Olemme edelleen myös mies ja nainen vaikka myös äiti ja isä.

Meissä on se ero, että olen kokenut myös lapsettoman elämän 30 vuotiaaksi asti. En kaipaa siitä mitään. Kaikkea pystyn edelleen tekemään. Lapsella on myös isä joka osallistuu lasten hoitoon kun minä vietän aikaa yksinäni ja ystävieni kanssa. samoin miehelläni on oikeus yksinoloon ja ystäviini. Olen äitiyslomalla myös opiskellut jatkotutkinnon alaani, sekin onnistui. Kaikki on itsestä ja asenteesta kiinni.

Vierailija
12/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aloituksia on koko ajan. Lopeta kiitos jo. Ei ketään kiinnosta.

Vierailija
13/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:24"]

Saan aikaa itselleni, eikä tarvitse kuunnella kiukuttelevia kakaroita. Rakastella ja matkustaa saa, koska haluaa ja miehen kanssa parisuhde pysyy tuoreena. Jaksan pitää itsestäni huolen ja elämä on huoletonta.

En vaihtaisi ikinä pois.

[/quote]

miksi sä tulet sitä tänne kertomaan? Yritätkö vakuuttaa itsellesi jotain, mistä et kuitenkaan ole varma?

Vierailija
14/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 17:45"]

Vela voi pitää spontaanit seksiorgiat ja jatkaa niitä päivien ajan. Ei tarvitse ajatella pitäiskö hakea lapset jostain. hyvä velat!

[/quote]

Hah. Joku yrittää nyt provota ja saada riitaa aikaan :-) 

Vierailija
15/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viettää lapsetonta elämää vuosia ja olihan se kivaa aikaa, sai matkustella mielinmäärin ja asuakin ulkomailla lähes vuoden sun muuta hauskaa. En tiennytkään kuinka antoisaa aikaa on olla lapsen kanssa. Sain äitiyden kokea yli 40 vuotiaana. Aivan huikeeta. Nyt on kasvatustyö tehty ja poika kohta 18 vee. Ylpeä äiti.

Vierailija
16/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kauniilla ja älykkäillä pitäisi olla oikeus lisääntyä, jotta maailmasta tulisi parempi paikka. Nykyään lisääntyvät lähinnä lievästi kehitysvammaiset, työttömät ja hihhulimuslimit ja koska sosioekonomisen aseman periytyminen on fakta, lapsia ei kannata tehdä. Joutuisivat vain elättämään evolutiivisesti vahvempaa ainesta, perkele.

Vierailija
17/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä väsyneempi kuin ikinä ennen, mutta myös onnellisempi nyt kun olen 2 kk vauvan tuore äiti. En ikinä vaihtaisi lasta pois, mutta eiäitiys kaikille sovi. Jos koet velana elämän olevan rikkaampaa, pysy ihmeessä sellaisena. Minä koen asian päinvastoin, ja yhtä lailla kun minä kunnioitan sinun valintaasi, toivoisin sinun kunnioittavan minun valintaani perustaa perhe - kukin tyylillään, kukin tekee itselleen parhaan valinnan.

Vierailija
18/23 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nää velat oikein ovat, jotain baittaajia vai?

Terv. veha, vapaaehtoisesti hapseton

Vierailija
19/23 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela? Elää velaksi? Valaiskaa...

Vierailija
20/23 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olisi asiat kunnossa, niin ei olisi tarvetta täällä kertoa oman elämänsä erinomaisuudesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi