Minkä ikäisenä aloit seurustelemaan?
Kysymys otsikossa. Kerro myös kyseisestä seurustelukumppanista, kauanko juttu kesti ym. :)
Kommentit (27)
Olin 14-vuotias kun aloin seurustella "vakavasti" ensimmäistä kertaa, suhde kesti n. 1,5 vuotta.
Avokin kanssa aloin seurustella hieman ennen kuin täytin 16, nyt takana 7 yhteistä vuotta ja toivottavasti ikuisuus edessä :)
18-vuotiaana, huomenna naimisiin. Olemme 23-vuotiaita.
Olin juuri täyttänyt 14 kun olin ensimmäisessä vakavassa (oikeassa) ja seksuaalisessa suhteessa. Nyt olen 20v ja olemme edelleen yhdessä (ilman minkäänlaisia taukoja) ja nyt saman katon alla ja sormukset sormissa :)
31-vuotiaana. Suhde kesti alle vuoden. Päälle kaksikymppisenä (melkein kolmekymppiseksi saakka) mulla oli monivuotinen säätö yli viisikymppisen äijän kanssa, joka osoittautui peluriksi ja pettäjäksi. :( 32-vuotiaana löysin sitten miehen, jonka kanssa olen edelleen yhdessä.
21-vuotiaana. Kesti vuoden. Seuraava suhde 25-vuotiaana kesti vuoden. Sitten 26-vuotiaana tulkin vastaan se oikea ja nyt suhdetta takana 7 vuotta. Huonoon ei kannata tyytyä ja vuodessa kyllä huomaa, miten toimii.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:47"]Kysymys otsikossa. Kerro myös kyseisestä seurustelukumppanista, kauanko juttu kesti ym. :)
[/quote]
15v ja neljä vuotta oltiin yhdessä - tuloksena (onnellinen) vahinkolapsi, ero; ja nyt uuden miehen kanssa ollut 2,5 vuotta.
19-vuotiaana ja nyt ollaan seurusteltu 2 vuotta. Hyvin menee edelleen