Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö töihin APULAISEKSI?

Vierailija
07.07.2021 |

En pysty kyllä menemään aikuisena ja täysjärkisenä pikku apulaiseksi mihinkään. Tuon nimikkeen voisi jo kieltää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä. Olen aikuinen ja ammattitaitoinen ja kokemusta on paljosta, mutta tai ehkä juuri siksi mikään nimike sinänsä ei ole kynnyskysymys. Palkka on.

Vierailija
2/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllainen apulainen? Voisin nimittäin mennäkin, jos se olisi osa-aikainen ja työnantajan kanssa tulisi toimeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENISIN

Vierailija
4/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan työpaikalla myös kohdellaan apulaista kuin jotain alempiarvoista. On vaan vähän auttelemassa täysivaltaisia työntekijöitä.

Vierailija
5/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että muuttavat nimikkeen apulaisesta assistentiksi, niin voit riemumielin kirmata töihin.

Vierailija
6/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. YK:n apulaispääsihteeri, apulaisylilääkäri tai apulaispoliisipäällikkö voisi monelle kelvata.

Vierailija
7/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä en. Apulaisen titteli poistaa kätevästi myös vastuun. Tekee vaan hommia ja saa tilille rahaa.

Vierailija
8/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voisin mennä. Tutkimusapulaiseksi esimerkiksi. Olisi mielenkiintoista olla mukana tekemässä jotain isompaa tutkimusta.

Vierailija
9/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksi lysti mitä palkkakuitissa lukee tehtävänimikkeen kohdalla. Minua kiinnostaa se sarake missä kerrotaan paljonko rahaa tililleni ilmestyy.

Vierailija
10/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yksi lysti mitä palkkakuitissa lukee tehtävänimikkeen kohdalla. Minua kiinnostaa se sarake missä kerrotaan paljonko rahaa tililleni ilmestyy.

Tämä. Minun tehtävänimikkeeni ei tosin ole "apulainen", mutta juuri se minä käytännössä olen. Avustan korkeammassa asemassa olevaa hänen töissään. Aivan sama minulle, vastuu on suurimmaksi osaksi pois minun harteiltani, mutta palkka on ihan suht hyvä.

Vierailija
11/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palkkatyö on apulaisena olemista. Pomon käskytettävänä tehdä mitä pyydetään.

Vierailija
12/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi