Mitä mieltä olette vauvalle nimestä Aija?
Kommentit (32)
Ihana nimi meidän tytön kummitädin nimi eikö tuu heti vastaan saman nimistä
Tulee mieleen sellainen estoinen ja narisevalla äänellä puhuva, kalpea jossain sosiaalivirastossa työskentelevä etuuskäsittelijä. Iho on kelmeä ja rasvainen, kulmat voimakkaasti nypityt, hiukset mahonginruskeiksi sävytetyt ja lyhyeksi leikatut. Koko komeuden kruunaa "ovelan" malliset silmälasikehykset sekä neule, jossa on käytetty pörrölankaa.
Mun mielestä nimi kuulostaa löysältä. Itse pidän reippaammankuuloisista nimistä, mutta makuasiahan tämä on.
Käytännönongelmia. Maija, Kaija, Saija vai Raija? Niin mikä oli?
T: Arvatkaa vaan tämä palstamamman nimi :D
Komppaan nelosta. Minulla oli Aija-niminen isotäti: nutturapäinen vanhapiika - oikein siinä stereotyyppisimmässä merkityksessä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 23:07"]Käytännönongelmia. Maija, Kaija, Saija vai Raija? Niin mikä oli?
T: Arvatkaa vaan tämä palstamamman nimi :D
[/quote]
Miksi alapeukku? Antakaa vaan, nimeni on ihan kaunis. Silti sitä saa todella usein toistella ja se vääntyy lähes aina uusia tuttavuuksia tehdessä joksikin muuksi.
Kuulostaa enemmän lempinimeltä kuin oikealta.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 23:14"]Aijaa.
[/quote]
Tästäkin sai kuulla peruskoulussa ;). Joskus huumorimielessä vieläkin, tosin lapsena ei naurattanut.
Kaunis nimi, tunnen yhden nuoren Aijan, on yhtä kaunis kuin nimensä.
Lapsen opettajan nimi oli Aija, upea tyyppi. Mikä jottei nimeksi.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 23:17"]Kaunis nimi, tunnen yhden nuoren Aijan, on yhtä kaunis kuin nimensä.
[/quote]
Tämä lienee sarkasmia?
Kaunis nimi, vähän vanhanaikainen :) Meidän tytön nimi on Vieno :D
eikös se joku aija ollut lehdessä muutama vuosi sitten, kadonneena (karkuteillä?) kannattaako manata itselleen vaikeaa teiniä :D
"eikös se joku aija ollut lehdessä muutama vuosi sitten, kadonneena (karkuteillä?) kannattaako manata itselleen vaikeaa teiniä :D"
Ai, sä puit vieläkin sitä asiaa. Eikös siitä ole se 5vuotta jo, että vaihdappa levyä, tuskinpa edes tiedät mitä mun elämässä oli silloin. ;) terv; "entinen hankala teini"
Aija, ihana nimi, tuli tosi lämmin ailahdus. Mun rakas ystäväni.
Myös äänteellisesti sointuva, kaunis nimi. Vauvasta Aija, kannatan!
Ihana nimi meidän tytön kummitädin nimi eikö tuu heti vastaan saman nimistä