Tämä kuumuus on ihan liikaa
Olen nuori, vajaa kolmikymppinen. Se on tiedossa, että raudanpuutteesta kärsin. On koko ajan tukala olo, ei pysty kunnolla nukkumaan, ruoka ei maistu. On hankala hengittää, tuntuu että ilma vain seisoo. Hengästyttää, sydän hakkaa, on voimaton olo, ärsyttää ja huimaa. Normaalit arkiaskareetkin tuntuvat suoritukselta; pyykit, tiskit, imurointi, kauppakassien kantaminen tänne ylimpään kerrokseen. Ja tätä jatkunee vielä hyvän aikaa?
Kommentit (191)
Hml ulkona 32
sisällä 25
Ulkona ei voi edes hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. Liika on liikaa. Ilma seisoo, ei tuule, koko ajan nihkeä, hikinen olo. Kosteusprosentti korkea, edes täällä ulkona ei saa helpotusta. Taivaanrannassa mustia pilviä, mutta ei vain sada.😓
Ihanaa. Nautin. Aamulla olin jo maauimalassa, lounas laivaravintolassa ja illalla tottakai vielä ulos.
Vierailija kirjoitti:
I love this kirjoitti:
Vali vali, pääasia että voi jostain valittaa.
Menkää uimaan. Tehkää jotain kivaa, nyt on kesä. 🌞
siinä kanssa yks einstein. Onko vaikea älytä, ettei kuuma sovi kaikille??
Pysy sisällä ja viileän suihkun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes jaksa muistella miten monta aurallista migreeniä olen saanut kuukauden sisään. Kun tuo helkkarin tulipallo vaan helottaa ja helottaa..
Lopeta makoilu, lenkkeile, voimistele, laihduta ja syö oikein + nuku tarpeeksi. Ja harrasta seksiä!
Miten nämä neuvot auttavat migreeniin?
Kärsin itsekin pahasta aurallisesta migreenistä. Siihen kuuluvat mm. raju oksentaminen, pahat auraoireet, paha väsymys ja kognitiivisen kapasiteetin laskeminen, huimaus, korvien soiminen, verenpaineen ja sykkeen raju nousu (normaalisti erittäin matalat), vartalon toisen puolen heikkous ja puutuminen, puhevaikeudet ja toisen suupielen roikkuminen, ääni- ja valoherkkyys sekä sanoinkuvaamaton kipu (ihan kuin joku tunkisi jääpiikkiä aivoihin). Migreenit ovat niin pahoja, että minut on viety useamman kerran sairaalaan aiv
Miten suomalaiset voitte olla noin sairaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suht nuori ja olen jo pitkään inhonnut syksyn vesisateita, talven pimeyttä ja pakkasta. Nyt inhoan siihen päälle tällaisia kesiä. Urheilen kyllä melkein säässä kuin säässä silti.
Jotkut näemmä luulee, että kylmiä kausia inhoavat rakastaisivat lämpimiä. Juu ei, ei tällaista. Eikä joku tuuletus kotona auta vielä kauheasti kun elämää on myös kodin ulkopuolella.
Olen joskus jopa juossut +29 asteessa lenkin muttei se ollut Suomessa. Eipä miehenikään joka on lämpimästä maasta kotoisin pidä tästä tämänhetkisestä helteestä. Kotimaassaan yöt ovat päiviä paljon viileämpiä.
Toi on totta. Etelän maista olevat sanoo, että Suomen helteet on tukalampia. Ilma on kosteampi ja aurinko porottaa koko ajan, illalla ei viilene.
Mainitsin tästä hänelle ja kert
Puhut täyttä paskaa. Olen asunut italiassa ja siellä kosteus on paljon suurempi ja kun elohopea on +30 ja yli niin todella tuntuu.
Jos tätä jatkuu pitkään se alkaa ottamaan jo kupoliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä jatkuu pitkään se alkaa ottamaan jo kupoliin.
Käristyskupoliin.
+28 njet holotna.