Päivi Räsäseen kohdistuva viha
Miksi kaikki pitävät Päivi Räsästä jotenkin pahana kun hän tuo esiin näkemyksiään siitä mikä on ihmiselle luonteenomaista? Olen varma siitä, että hän on pyhempi ja hyvempi kuin YKSIKÄÄN täällä, koska hänen johdattamanaan minä itse tulin uskoon 19-vuotiaana ja näin Räsäsen on kiitos VÄHINTÄÄN YHDEN SIELUN PELASTAMISESTA. Siihen kukaan epäilijä ei tule koskaan yltämään. Epäily vain tuhoaa.
Kommentit (54)
🙏siunausta ja Herran Siunausta Päiville taistelussa pahaa vastaan.
Aamen ❤️
Vierailija kirjoitti:
Minä en vihaa Päivi Räsästä, mutta pelkään. Hän on fanaatikko ja suvaitsematon.
Minäkin ajattelen näin, vaikka olen uskovainen. Olen tästä erilaisesta ajattelutavasta kyllä saanut tällä palstalla kuraa niskaan. Pelkään siis myös palstan tiukkapipoisimpia uskovaisia /:
”Miksi kaikki pitävät Päivi Räsästä jotenkin pahana kun hän tuo esiin näkemyksiään siitä mikä on ihmiselle luonteenomaista? Olen varma siitä, että hän on pyhempi ja hyvempi kuin YKSIKÄÄN täällä…”
Sanoit perustellut tuossa itsekin… Sinusta hän on ikään kuin joku pyhä olento, joka säätelee sen, mikä on ihmiselle luonteenomaista.
Luonteenomaisuudella ja Räsäsen lausunnoilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Räsänen laukoo suustansa asioita oman uskomuksensa ja tahtonsa mukaan ja joka hänen mielestään on ainoa oikea ja pukee sen raamatun riimittelyihin etsien sopivan kohdan, joka jollain tapaa antaa jotain uskottavuutta hönen horinoilleen. Siksi Räsänen joutuukin vastuuseen sanoistaan ja syystäkin.
Päivi Räsänen voisi suunnata energiansa johonkin sellaiseen, jolla oikeasti vähennettäisiin pahuutta maailmasta. Ehdotan koko maailman lastensuojelusta ja eläinten oikeuksista kiinnostumista. Näkisin myös mieluusti Räsäsen maapallon ekologisen katastrofin estämisen eturintamassa.
Muiden ihmisten seksuaalisuus ei kuulu Räsäselle, ihmettelen, mikä muiden ihmisten seksissä vetää Räsästä niin kovasti puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vihaa Päivi Räsästä, mutta halveksin sitä sen rajoittuneisuuden ja tiukkapipoisuuden vuoksi.
PR on kuin runsaudensarvi, sen kustannuksella on aina helppoa vitsailla ja nauraa. Kait se nyt itsekin sen tajuaa?????
Päivi! Ompele pipoosi muutama lisäsilmukka, ettei kiristä niin mahottomasti!
Eli Päivillä ei saisi olla omia mielipiteitä.
Eihän Päivillä ole omia mielipiteitä.
Toisaalta kertoo suvaitsevana lämpimästi lukuisista tuntemistaan homoista ja sitten äkkiä kieltää sen mielipiteensä siteeraamalla Raamattua (eli siis ei kunnioita tai arvosta OMAA mielipidettään vaan pitää parempana Raamatun lainausta - jota sitten itse ei ymmärrä oikein ;)
Poliitikot saavat paljon negatiivista palautetta ja vihaa, ihan sama mitä mielipiteitä edustaa, jatkuvalla syötöllä. Päivi ei ole tässä suhteessa mitenkään ainutlaatuinen.
Septuaginta kirjoitti:
🙏siunausta ja Herran Siunausta Päiville taistelussa pahaa vastaan.
Aamen ❤️
Moi usko.vainen. Eikö s24:n 06-24 päivystys enää riitä sinulle?
En vihaa Räsästä ollenkaan, mutta ihmettelen välillä hänen toimintaansa.
Yritän olla hyvä ihminen, teen hyväntekeväisyyttä, maksan veroni, kunnioitan kanssaihmisiä. Uskon Jumalaan ja tavallaan koen olevani kristitty. Kristinuskon perussanoma on toivo ja rakkaus.
Siksi tuntuu pahalta, että Räsäsen elän synnissä ja minun pitäisi hävetä jos rakastan toista ihmistä, jonka kanssa olen jakanut elämäni jo kolmatta vuosikymmentä.
Päivi on kaunis, miellyttävä, hyvä esiintymään ja puhumaan. Hän seisoo sanojensa takana, mikä on harvinaista poliitikoille. Hän on kuitenkin joissakin asioissa hyvin jyrkkä ja fanaattinen, ne ovat piirteitä, joita kavahdan. Tosin ei hän ainoa poliitikko ole, monessa puolueessa on kiihkoilijoita ja ääriajattelijoita. Päivi on jotenkin ristiriitainen persoona, toisaalta niin kiltti, fiksu ja mukava, mutta toisaalta on sitten se toinen puoli.
Hänen mielipiteensä ovat erittäin jyrkkiä ja hän ei mielestäni edistä kirkon asemaa. Hänen tapansa keskustella on tuomitseva ja provosoiva, ei dialogia hakeva. Siksi en voi olla hänen puolellaan vaikka osittain jaan hänen mielipiteensä.
Minä pidän Päivi Räsästä hyvänä, en pahana. Joten eivät kaikki ajattele, että olisi huono ihminen. Räsäsen mielipide pridesta sai melko lailla kannatusta verkkouutisissa, Räsänen sanoi, että pride on totalitarismia, ja hänen kanssaan samaa mieltä oli noin 500 ja vastaan 150. Eli vihervasemmisto kävi peukuttaan vastaan?
Jos Päivin kaltaisia suoraselkäisiä ihmisiä ei olisi, niin persepanot olisivat jo koulun opetusohjelmassa. Gro-o-ming jo kai onkin
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän Päivi Räsästä hyvänä, en pahana. Joten eivät kaikki ajattele, että olisi huono ihminen. Räsäsen mielipide pridesta sai melko lailla kannatusta verkkouutisissa, Räsänen sanoi, että pride on totalitarismia, ja hänen kanssaan samaa mieltä oli noin 500 ja vastaan 150. Eli vihervasemmisto kävi peukuttaan vastaan?
Totalitarismi on aika kova sana.
Voidaanko pyrkiä siihen, että ei niputeta ihmisiä yhdeksi joukoksi.
Edes kaikki homoseksuaalit eivät kannata Priden nykymuotoa tai nykyajan menoa.
Uskontoa ei pitäisi sotkea valtion asioihin, politiikkaan tai lakien säätämiseen. On sulaa hulluutta ottaa esiin muumikirja ja alkaa paapattamaan muumipapan lausuntoja suurimpana totuutena. Raamattu on miesten kirjoittama tarina, pyramidihuijaus hallita ja tienata. Se ajettiin läpi väkivallalla.
Ihmettelen, että miksi aina keskitytään siihen homoseksuaalisuuteen eikä äyriäisten syömiseen? Niitähän sentään on saatavilla joka ikisessä Frutti di Maressa ympäri Suomea, vaikka ne ovat kristinuskon mukaan kiellettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalstojen peukutukset eivät kerro mitään. Voin peukuttaa tätä kommenttiasi vaikka 10000 kertaa alas- tai ylöspäin ja olen vain yksi henkilö.
En silti tee niin, enkä peukuta omiakaan kommenttejani.
Räsänen ja innokas kannattajansa usko.vainen vaikuttaa heikolta henkilöltä, joka peukuttaa jokaista omaa kommenttiaan, koska se varmasti tekee kommentista jotenkin "arvokkaamman" Jumalan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen voisi suunnata energiansa johonkin sellaiseen, jolla oikeasti vähennettäisiin pahuutta maailmasta. Ehdotan koko maailman lastensuojelusta ja eläinten oikeuksista kiinnostumista. Näkisin myös mieluusti Räsäsen maapallon ekologisen katastrofin estämisen eturintamassa.
Muiden ihmisten seksuaalisuus ei kuulu Räsäselle, ihmettelen, mikä muiden ihmisten seksissä vetää Räsästä niin kovasti puoleensa.
Päivi Räsänen on nyt asian ytimessä taistelussa pahuutta vastaan. Kaikki eivät sitä pahuutta näe, mikä nyt on vallalla. Hän taistelee Jumalan Sanan puolesta. Kristinusko ei ole sitä, että valitsee osasia eri uskonnoista tai mistä tahansa ideologiasta mielensä mukaan, ja tekee niistä uskonnon, vaikka kirkon parissakin tätä ajattelua valitettavasti paljon on. Kyllähän omatunto voi jossain määrin kertoa, mkä on hyvää ja oikein, mutta ihmisiin on myös helppo vaikuttaa väärillä opeilla. Silloin meillä on vain Jumalan Sana ja tahto, mikä ohjaa meitä oikeaan.
Ei kenenkään seksi sinänsä kuulu kenellekään ulkopuoliselle, mutta jotkut tahot haluavat, että kaikki ottavat siihen kantaa, halusivat tai eivät. Katso vaikka tämän palstan keskusteluja. Esim. mitä mieltä olette juridisesta sukupuolen vaihtamisesta? Esittää joku kirjoittelija, mitä hän sitä kyselee, kun tietää, että toiset vastustaa, toiset ei. Ihan turha kysymys, ellei äänestetä eduskunnassa.
Tiesittekö, että ihmiskunnalla on jollain tavalla tallennettua tietoa vasta viimeisten 6 000 vuoden ajalta?
Siitä vasta noin 1 800 vuotta kristinusko on ollut jollain tavalla merkittävä (Raamattuhan kirjoitettiin vasta paljon Jeesuksen kuoleman jälkeen, vähän saman tapaan kuin jos nyt kirjoitettaisiin uusi Kekkosen elämänkerta)
On aika villi ajatus että tässä miljardien vuosien ikäisessä maailmankaikkeudessa, jossa me olemme kärpäsen kaageliini, juuri tänä hetkenä on tapahtunut jotain merkittävää.
Montakohan erilaista uskontoa menneillä ja tulevilla sukupolvilla ja ihmiskunnilla tulee vielä olemaan? Veikkaan, että vastaus on että äärettömästi.
Vierailija kirjoitti:
En vihaa Päivi Räsästä. Vastustan vain sitä, että raamatun varjolla syrjitään jotakin ihmisryhmää, jonka ihmisoikeudet ovat lain valossa kiistämättömät. Jos Suomen valtio lähtisi Päivin kaltaisten uskonnollisten fundamentalistien kelkkaan, oltaisiin pian Unkarin tai Puolan takapajuisella tiellä.
Ei sitten tule mieleen, että fundamentalismia tuodaan ulkoa päin.
Luuleeko joku, että huonopalkkainen työ kiinnostaa? Minäkin haluaisin olla kotona vaan ja olla pelkäämättä ikäviä esimiehiä ja asiakkaita. Miksi minun pitää työskennellä, jos tänne tulleen, toisen naisen, ei pidä.
Mikä on mielestäsi reilua? Sekö, että vihaan elämääni 67-vuotiaaksi asti? Sekö, että toinen huivinsa takana saa kaiken sosiaaliturvan tekemättä mitään hyvää muille, kuin omalle perheelleen.
Avaus taas yksi osoitus siitä mitä Päivi Räsänen saa aikaan.