Päivi Räsäseen kohdistuva viha
Miksi kaikki pitävät Päivi Räsästä jotenkin pahana kun hän tuo esiin näkemyksiään siitä mikä on ihmiselle luonteenomaista? Olen varma siitä, että hän on pyhempi ja hyvempi kuin YKSIKÄÄN täällä, koska hänen johdattamanaan minä itse tulin uskoon 19-vuotiaana ja näin Räsäsen on kiitos VÄHINTÄÄN YHDEN SIELUN PELASTAMISESTA. Siihen kukaan epäilijä ei tule koskaan yltämään. Epäily vain tuhoaa.
Kommentit (54)
Päivi on ihana. Rehdisti pysyy sanojensa takana. Lisää tuollaisia poliitikkoja.
Mietin mihin rouva Räsänen pyrkii. Jumala pärjää hyvin ilman Päivin avustusta, sillä Taivaan valtatiellä hän on statisti.
Miksi hän on niin kiinnostunut muitten ihmisten seksuaalisuudesta? Kun hän on jo ikääntynyt, luulisi, että yhdessä miehensä kanssa kehittäisivät rauhalliseen vanhuuteen tähtäävää toimintaa, josta olisi iloa ja tukea lähimmäisille.
Kansalla on murhetta ja ahdistusta ilman syöttämiään uhkakuvia. Pelottaa avata lehtiä ja kuunnella syyllistäviä kommenttejaan. Odotan, että tavoittaisi jonkin tason rauhaa ja antaisi ihmisten elää elämäänsä.
Päivi Räsänen on pioneeri. Hän kannattaa perheiden yhdistämistä ja tukemista. Kaikki muut poliitikot antavat tukensa huostabisnekselle.
Millä tavalla se on vihaa että ihminen ei voi töräytellä mitä haluaa vaan joutuu myös vastaamaan sanomisistaan?
Vierailija kirjoitti:
En vihaa Räsästä ollenkaan, mutta ihmettelen välillä hänen toimintaansa.
Yritän olla hyvä ihminen, teen hyväntekeväisyyttä, maksan veroni, kunnioitan kanssaihmisiä. Uskon Jumalaan ja tavallaan koen olevani kristitty. Kristinuskon perussanoma on toivo ja rakkaus.
Siksi tuntuu pahalta, että Räsäsen elän synnissä ja minun pitäisi hävetä jos rakastan toista ihmistä, jonka kanssa olen jakanut elämäni jo kolmatta vuosikymmentä.
Sebastian Tynkkynen kyllä ymmärtää Räsäsen mielipiteet ja hyväksyy ne, vaikka on itse homo. Ehkä hänen twitteristään löytyisi vastauksia tähän kysymykseen, miten Tynkkynen Räsäsen viestin tulkitsee.
Kristinuskon perussanoma on oikeastaan armo. Eli vaikka teemme syntiä, Jumala on meidät lunastanut antamalla ainoan poikansa, Jeesuksen Kristuksen. Tämä koskee kaikkea syntiä, koska me kaikki ihmiset teemme syntiä. Olemme synnin vallan alla heti syntymästämme, vaikka sekin tuntuu väärältä, että lapsi olisi syntinen, mutta kun ihminen on syntinen. Ei Jumala ole luvannut meille helppoa elämää. Sekin lukee jossain siellä Raamatussa. Eikä sitä lupaa kukaan muukaan. Mutta armon kautta meidän syntimme pestään, se on kristinuskon ydin.
Tuon armon sanoman ymmärtämiseksi ihmisiä kehotetaankin aina aloittamaan Raamatun luku evankeliumista, mikä kertoo juuri tuosta armosta.
En todellakaan vihaa Päivi Räsästä, hän on melkoisen yhdentekevä minulle, kuten monille muillekin ihmisille. On kuitenkin ikävää, että joku uskonnon varjolla pääsee vainoamaan tiettyä ihmisryhmää.
Vihapuhe on kuitenkin suomen laissa määritelty rangaistavaksi teoksi, joten hän on saanut jo oikeuslaitoksessa syytteen ja tuomio tulee sitten aikanaan.
Uskonnon varjolla voi saada myös paljon pahaa aikaan, tämä on todistettu niin monta kertaa.
Hämmentävää on myös, kuinka hän naamio fobiansa uskonnollisen vakaumuksensa taakse, kehoittaisin häntä tarkastelemaan omaa seksuaalisuuttaan ja miettimään miksi juuri homoseksuaalit herättävät hänessä näin voimakkaita tunteita.
Moni henkilö tullaan ajansaatossa muistamaan henkilönä, jonka teot aiheutti enemmän mielipahaa ihmiskunnassa kuin teki hyviä tekoja.
Inho ja viha häntä kohtaan on malliesimerkki ihmisten 8taipumuksesta ulkoistaa omia negatiivisia tunteitaan. Päivi on helppo maalitaulu, johon ihmiset kohdistavat aggressionsa ollessaan eri mieltä uskon asioista.
Varsinaisia fanaatikkoja heistä on kuitenkin vain pienehkö määrä. He ovat juuri niitä jotka vuodesta toiseen ivailevat jo etukäteen Päivin tippuvan päivänpolitiikasta. Mutta kuinka käykään, hän tulee aina valituksi isoin äänimäärin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän Päivi Räsästä hyvänä, en pahana. Joten eivät kaikki ajattele, että olisi huono ihminen. Räsäsen mielipide pridesta sai melko lailla kannatusta verkkouutisissa, Räsänen sanoi, että pride on totalitarismia, ja hänen kanssaan samaa mieltä oli noin 500 ja vastaan 150. Eli vihervasemmisto kävi peukuttaan vastaan?
Totalitarismi on aika kova sana.
Voidaanko pyrkiä siihen, että ei niputeta ihmisiä yhdeksi joukoksi.
Edes kaikki homoseksuaalit eivät kannata Priden nykymuotoa tai nykyajan menoa.
No sinähän sen sanot. Puhuinkin juuri pridesta, en homoista. Räsänen tuomitsi priden totalitaristisena järjestönä, hän ei tuomitse homoja ihmisinä. Räsänen siteeraa Raamattua, ja hän uskoo Raamattuun, eikö hän saa olla Jumalan kanssa samaa mieltä. Mutta lopulta ongelma onkin se, miten Räsäsen puheita tulkitaan.
Pride mielletään vihervasemmistolaiseksi järjestöksi, tosin monet kokoomuslaiset julkisesti tukevat sitä, koska poliittinen agenda sitä vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Inho ja viha häntä kohtaan on malliesimerkki ihmisten 8taipumuksesta ulkoistaa omia negatiivisia tunteitaan. Päivi on helppo maalitaulu, johon ihmiset kohdistavat aggressionsa ollessaan eri mieltä uskon asioista.
Varsinaisia fanaatikkoja heistä on kuitenkin vain pienehkö määrä. He ovat juuri niitä jotka vuodesta toiseen ivailevat jo etukäteen Päivin tippuvan päivänpolitiikasta. Mutta kuinka käykään, hän tulee aina valituksi isoin äänimäärin!
Riittävästi samanlaista ideologiaa ajavia riittää.. Eiköhön meillä kohta lisäänny muslimipoliitikotkin, kun muslimit siirtyy äänilaatikoille.. Siinä Rouva Räsänen jääkin jo toiseksi…
Vierailija kirjoitti:
Jos Päivin kaltaisia suoraselkäisiä ihmisiä ei olisi, niin persepanot olisivat jo koulun opetusohjelmassa. Gro-o-ming jo kai onkin
On jo Ruotsin kouluissa. Sieltä se aivopesu alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha? Päivi on säälittävä reliikki, jonka mielipiteet kuolevat hänen mukanaan
Luulet vaan. Sinä nuoleskelet Muhammedeja, koska koet olevasi alempiarvoinen. Niin oletkin.
Millään muhamedeilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Räsänen on 1800-luvulta
Voi Jeesus. Kaikki naiset jotka puolustavat Räsästä: jos kävisi nyt niin että teidät r*iskataan ja tulette raskaaksi, pitääkö joka ikinen teistä lapsen ja on kiitollisia, että tämä oli Jumalan suunnitelma teitä varten? Tai jos näin kävisi teidän äidille, tyttärelle, siskolle, parhaalle ystävälle?
ALAS VASEMMISTO!