Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
Puerto Ricossa
Loma. Helle. Jano. Nälkä. Iso olut ja ohut rapeakuorinen pohja, sopivasti täytettä. Naminam
Kuten jo kirjoitin tähän ketjuun pari vuotta sitten, Kotipizzan Vegetariana on ollut paras. Ylipäätään Kotipizzan pizzat.
Aika hyvä on Tampereen rautatieaseman asematunnelissa sijaitseva La Gare.
Tykkäsin aikoinaan 2000-luvulla Rosson pannupizzasta, jossa oli mm. kirsikkatomaattia ja punasipulia. En tiedä saako sitä vielä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Torinossa.
Eivaan Napolissa. Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla Martina-ravintolassa.
Nyt ei taida Marttinoita olla jäljellä kuin yksi, Porissa.
Vierailija kirjoitti:
Italia koettu ja Suomessa parhaat pizzat!
Italiassa riippuu hyvin paljon ravintolasta missä on oikeasti sitä hyvää pizzaa. On koettu. Uskon kyllä että suomalainenkin voi tehdä täydellistä.
Taivaan isän luona, jeesuksen kotona
Jeesuksella oli, on ja tulee olemaan koti
Ihan omassa kodissa, itse tehtynä ja ilman vehnäjauhoja.
Napolissa,Italiassa.
Suomessa ykköspaikkaa pitää mammamaria.fi joka ei ole pelkkä pitseria,vaan italialainen ravintola.
Normikoon Pitsat 13,90 -19,90e
Vierailija kirjoitti:
Taivaan isän luona, jeesuksen kotona
Jeesuksella oli, on ja tulee olemaan koti
Joulupukillakin on koti,käy sielläkin.
Kesäisin voit käydä Muumimaailmassa pikku myyn kotona.
Tiu tau tiu tau tilitali tittan..siellä on koti ja siellä on peti..
Pizzalinjalla, Maratontie, Vantaa Rajakylä. Ehdottomasti parasta, muut on kopioita.
Kotona. Itse osaan tehdä parhaat pizzat omaan makuun (ja mies ja muksutkin tykkää) ja välillä siis teen pizzauunissa oikein ohutpohjaista joka paistuu ihan minuuteissa ja välillä sitten tuhdimpaa pannupizzaa. Tai no, mies on kyllä mua huomattavasti taitavampi tuon pizzauunissa paistamisen kanssa eli tuossa yhteistyö pelaa, koska mä teen taikinan ja täytteet sitten jokaisella on vähän eri. Maun mukaan.
Joskus tulee tehtyä myös sellaista lapsuudesta tuttua pizzaa eli pellillinen vanhan köksän kirjan malliin vaikka enemmän se ehken onkin piirakka kuin ihan oikea pizza.
Hyvää silti!
IL Poisto Trattoria Tampereella
Anopin tykönä, muuta en edes uskaltaisi väittää. On nimittäin ehta napolilainen.
Italiassa tietenkin. Olen italialaisen kanssa naimisissa, joten meillä ei mitään roiskeläppiä tai ananaspizzoja vedetä...
Dennis, Turku. Alkuperäisen omistajan aikana.
Tampereen Tammelassa, en muista paikan nimeä eikä sitä enää ole mutta siinä meripitsassa oli myös mustekalaa, harvinaista herkkua, nam.
80-luvulla Martina-ravintolassa.