Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa ei ole kummoista pizzaa. Vähän täytteitä. Jossain kotimaisessa ravintolassa oli hyvää mut liikaa juustoa ja rasvaista. Lapseni tekee parasta pizzaa. Sopivasti kaikkea. Ja ananas kuuluu pizzaan.
Det beror på var i Italieska analöpningen du äter din pizza. I norr är pizzan den sämsta man någonsinappen har sett. Orsaken krullig är den att man i norra Italien homosexual anser den södra delen vara en börda och pizzan kommer därifrån. I norra Italien vill inte knulla att göra med Salvatore skök (det vanligaste pojknamnet på Sicilien ö) något.
Hej ny!
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu Helsingissä ja haluaa hyvää pizzaa, niin kannattaa kokeilla Jollaksen pizzeriaa. Sinne on kyllä vaikea päästä ja niillä on todella rajoitetut aukioloajat. Mutta pizza on sen arvoista. Puotilan säteen vegaanipizzat ovat myös hyviä. Tavalliset eivät niinkään.
Tämä.
Jollaksen pizzeria on erinomainen, lauantain kohde.
Siis jos menee hyvällä fiiliksellä, ilman kiirettä.
Albaniassa, missä pizza on (yllättävää kyllä) parempaa kuin Italiassa ja todella edullista.
mariin perheineen nautti 2vk italian pitsoja maksoi 6 miljardia euroa
Kouvolassa, ravintola Angelassa.
Hyviä ovat lähestulkoon aina. Samassa ravintolassa on listalla monta hyvää löytöä.
Kaikenkaikkiaan olen kokeillut monia ravintoloita, ja paljon vaikuttaa se, missä vireessä menee syömään.
Fiilis, nälkä, tms vaikuttaa, kaikki kaikkeen.
Viime kesänä 2022 St. Augustinessa, Floridassa. Paikan nimi on Brooklyn, NY Pizza. Oli kuulemma jossain kilpailussa vertailiussa tullut toiseksi, ja voittaja oli ollut joku New Yorkissa Brooklinissa ollut pizzapaikka, mikä kuulemma oli lopettanut. Pizzat on valmiiksi tehtyä slicejä mitkä lämmitetään. Otin muistaakseni kolme erilaista, ja jokaisella niistä olisi tullut ykkössija minun syömieni pizzojen sarjassa.
Omistaja on italialainen ja mielestäni ihan täysi m****u. Alkoi huutamaan asiakkaille kun eivät halunneet slicejä, kun työntekijät olivat laittaneet vääriä slicejä uuniin lämpenemään. Muutenkin aika sekava systeemi ainakin jos porukkaa on vähänkin enemmän. Kun menit ovelta sisään, valitset vitriinistä mitä pizzoja haluat, sitten siinä saman jonon toisessa päässä on kassa ja huutelevat mitä pizzoja aina milloinkin uunista tulee ulos. Slicet syödään pahvilautasilta, en muista oliko kahveleita ja veitsiä, kun itse syön pizzan aina käsin. Limpparit pahvimukista. Sali on todella pieni, ahdas ja epämukava. Joten muuten aikalailla ala-arvoista touhua, mutta pizzat olivat kyllä mystisen hyviä.
Jassoo. Juuri selvisikin, että paikan nimi on "Pizza Time" vaikka ikkunassa lukee tuo "Brooklyn, NY Pizza."
Xtra-pizza,paksu pohja ilman täytteitä.
Isossa Omenassa kun neljä vartiaa talutti minut ulos ja viiden kantoi dogbakiä, empä ole saanut Secutirakselta parempaa palvelua.
Roomassa Pizzeria da Baffetto on ylivoimainen! Suomessa viimeisin postiivinen yllättäjä oli Pulcinella Tampereen keskustassa (tosin kommentoin vain yhden pitsan kokemuksella).
Adrianon ravintolassa Lappeenrannassa josku 80-luvun loppupuolella. Taivaallista tonnikalapizaa, jossa oli täytettä kunnolla.
Monia vuosia sitten Sodankylän ravintola Revontulessa eli Reposessa. Pizza nimeltä "merellinen pizza. "Jumaleisson se oli hyvää. En tiedä jättikö silloinen kokki reseptiään toisille.
Vierailija kirjoitti:
Isossa Omenassa kun neljä vartiaa talutti minut ulos ja viiden kantoi dogbakiä, empä ole saanut Secutirakselta parempaa palvelua.
Menikö pizza väärään kurkkuun?
Rauman Riviera on minulle aina ykkönen, vaikka porilainen olenkin😅
Tässä kotona. Meillä on Ooni ja mun mies innostui pizzan leipomisesta. Sitä ennen varmaan Classic Pizzasta tai sitten Jyväskylän Hurtti-ukosta... vieläköhän tuo on olemassa?