Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitseeko urheilullinen mies itselleen mieluiten urheilullisen naisen?

Vierailija
06.07.2021 |

Haluaako atleettisen näköinen urheileva mies itselleen naisen joka on yhtä urheilullinen vai onko olemassa sellaisia miehiä joiden mieleen on enemmänkin nainen joka muutoin on hoikka ja pitää itsestään huolta muttei ole erityisen urheilullinen esimerkiksi olemalla punttimimmi tmv.?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen urheilullinen mies mutta en vaadi että nainen harrastaisi urheilua, kunhan on hoikka ja muuten hyväkroppainen, kaunis kasvoiltaan jne.

Vierailija
62/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti kun mies hakee urheilullista naista, hän tarkoittaa hoikkaa. Liika lihaksikkuus on jopa pahasta.

Treenattu alakroppa näyttää kyllä hyvältä sopivissa rasvoissa. Se on vähän tapauskohtaista miten kullakin se naisellisuus säilyy lihasten lisääntymisen myötä. Tissimiehenä ne liaan alhaisen rasvan naiset ei yleensä iske. Mut kokonaisuutena onhan sellanen sporttinen nainen aina sytyttävä. Tervettä elinvoimaa mukavassa paketissa.

No laitapas esimerkkitapauksesta kuva sitten. Isotissisestä ja sporttisesta ja kerrotko vielä mistä sen sporttisuuden siinä kuvassa näkee :)

Kyllä niitä rintaviakin treenaajia tuolla omalla salilla aina näkee (ei kyllä liikaa) mut en ole kuvia ottanut, toistaiseksi :). Sporttisuus näkyy yleensä siinä miten käyttää kehoaan ja alakropan on lihaksisto kunnossa (muodokas peppu ja reidet). Yläkropassa sporttisuus näkyy hyvänä ryhtinä. sinne en niitä lihaksia niin kaipaa. Kokonaisuuden kruunaa se että on iloinen/intohimoinen asenne siinä tekemisessä.

Pelkästään alaosastaan treenattu versio tälle tyypille siis. Alkaa olla aika mielenkiintoisia nämä miesten toiveet kyllä. 😂

Eikös tämä ole vain peilikuva naisten toiveesta, jossa mies on leveäharteinen ja sopivasti lihaksikas, mutta lantio ja peppu pitää olla pienet. Jyhkeä ja voimakas kyykkyghettoperä on siis selvä no-no.

Puhut nyt miesten mielikuvasta. Valtaosa naisista ei ainakaan omien havaintojeni mukaan ole erityisen kiinnostunut tuon mallisista miehistä. Sopusuhtaisuus on seksikästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta sporttimiestä, jotka tykkää muhkummasta. Eli makunsa kullakin. Monelle treeni voi myös olla omaa aikaa ja oma juttu, eikä halua sitä jakaa, eikä kiinnosta kuka muu treenaa kun itselleen tekee.

Vierailija
64/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painaa TIMMI ihminen ja mikä on TIMMIN älykkyysosamäärä, ja nyt nimenomaan TIMMIN. Näkyykö se päällepäin, eli on TIMMI automaattisesti muutoinkin hyvä ihmiseksi?

Vierailija
65/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painaa TIMMI ihminen ja mikä on TIMMIN älykkyysosamäärä, ja nyt nimenomaan TIMMIN. Näkyykö se päällepäin, eli on TIMMI automaattisesti muutoinkin hyvä ihmiseksi?

vihaan myös ko sanaa, sitä käyttää vain vähä-älyiset miehet

Vierailija
66/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superhoikka, teinivartalolla varustetun aikuisen naisen ideaali ei todellakaan pysy yllä pitämättä varsinkaan nykyään kun eletään varsinaisessa ruokakulttuurissa. Eli kun mies kuvittelee että nainen saavuttaa rasvattoman ideaalin, se pysyy ilman jatkuvaa ylläpitoa? Buahahaha. Hoikkana pysyminen on jokapäiväisen ponnistelun ja kieltäymyksen tulos paitsi joillakin luonnostaan hoikilla. Kysy vaikka miehiltä jotka ovat nykyään lihavampia kuin naiset. Siitä huolimatta että ovat pidempiä ja saavat syödä enemmän.

Vierailija
67/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut ruoka-ja fitness-skeneä jonkun verran ja yksi ilmiö on pistänyt silmään. Terveen ja sopusuhtaisen näköiset, ihannevartalolla varustetut naiset ilmoittavat tekevänsä muutoksia elämäänsä koska kuukautisia ei ole tullut vuosiin ja pelkäävät etteivät saa lapsia tai haluavat alkaa yrittämään lapsia.

Vierailija
68/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Jos nainen ei ole: kateellinen, mt-häiriöinen, ilkeä, negatiivinen, epärehellinen, feministi, itsekäs, kapeakatseinen, mustavalkoinen, temperamenttinen ja huonokäytöksinen, niin se on ihan hyvä alku. Sitten jos jaamme samat mielenkiinnonkohteet ja arvot, on jo tosi hyvä. Tuosta seuraa sitten että nainen on liikunnallinen, salilla ei kuitenkaan tarvitse käydä, vaan huolehtia itsestään ja käydä vaikka kanssani juoksu tai pyörälenkillä. Ulkonäkö on sitten pelkkää plussaa, mutta ei mitenkään määräävä tekijä. Joku toinen mies on taas toista mieltä, kai se on sulle selvää?

Vierailija
69/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seuraillut ruoka-ja fitness-skeneä jonkun verran ja yksi ilmiö on pistänyt silmään. Terveen ja sopusuhtaisen näköiset, ihannevartalolla varustetut naiset ilmoittavat tekevänsä muutoksia elämäänsä koska kuukautisia ei ole tullut vuosiin ja pelkäävät etteivät saa lapsia tai haluavat alkaa yrittämään lapsia.

Terve ja sopusuhtainen ei korreloi ihannevartalon kanssa. Terve ja sopusuhtainen on normaalipainoinen terve ihminen joka ei ole rääkännyt itseään ihannevaetaloksi.

Vierailija
70/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähän voi vastata, ei mitään. Urheilullisia miehiä on maailmassa aika paljon. Käy haastattelemassa vaikka Italian EM-joukkueen pelaajat, tuleeko kaikilta sama vastaus?

Suuntaa-antavan vastauksen voi saada googlaamalla millaisia kumppaneita näillä pelaajilla on.

Vierailija
71/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette löytäneet urheilua harrastavan naisen kumppaniksi ? Sinkku miehenä neljä vuotta olleena alkaa jo epätoivo iskeä. Tinderistä ei sopivaa ole löytynyt eikä salillakaan rohkene mennä suoraan juttelemaan kun ei tiedä onko varattu. Ikävä yksin harrastaa.

Vierailija
72/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehelle oli tärkeää treenata säännöllisesti painonnostoa ja juoksua.  Jos tuli kremppoja, hän oli äreä ja ärähteli pikkuasioista. Minua hän mitätöi ja halveksi osoittaen sen sanoin ja teoin, myös vieraiden läsnäollessa. Olin kuitenkin normaalipainoinen ja kannoin päävastuun lastenhoidosta ja kodista. Eron jälkeen olen voinut keskittyä niihin asioihin, joita pidän itse tärkeänä, eikä kukaan pääse enää arvostelemaan niitä.

Vierailija
73/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen mies haluaa naisen, joka antaa hänen urheilla.

Siispä pitää kestää se, että mies on yöt lätkää pelaamassa, päivät pyörälenkeillä tai juoksemassa ja lomilla kohteet valitaan urheilumahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
74/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen tossun alla, hoitaa kodin ja lapset. Mies vain treenaa. En koskaan suostuisi tuohon itsekin urheilevana naisena.

Vierailija
75/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valitsee naisen!

Vierailija
76/77 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole minun mies!

Vierailija
77/77 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hoikista ja naisellisista naisista. Liian lihaksikas nainen ei nappaa, mutta pyylevä liikuntavihaaja on ehdoton ei.

Liikuntavihaajan kanssa elämäntapamme eivät todennäköisesti kohtaa. Sellainen juoksijanainen olisi paras.

Itse käyn talviaikaan 4-5 kertaa viikossa salilla ja kesäaikaan lisäksi juoksemassa tai pyöräilemässä tunnin päivässä viidesti viikossa. Salitreenitkin maksimissaan 1,5 tuntia kerralla.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi