Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitseeko urheilullinen mies itselleen mieluiten urheilullisen naisen?

Vierailija
06.07.2021 |

Haluaako atleettisen näköinen urheileva mies itselleen naisen joka on yhtä urheilullinen vai onko olemassa sellaisia miehiä joiden mieleen on enemmänkin nainen joka muutoin on hoikka ja pitää itsestään huolta muttei ole erityisen urheilullinen esimerkiksi olemalla punttimimmi tmv.?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika harvoin naisen urheilullisuudesta on hyötyä kun ei kuitenkaan pysy lenkeillä mukana ellei ole joku huippu-urheilija

On paljonkin hyötyä. Treenaavat naiset on oikeasti tosi kovakuntoisia etenkin aerobisella puolella (voimapuoli biologiasta johtuen usein toki heikompi) ja hyvä juttu kun partneri jaksaa tehdäkin jotain eikä vain puuskuta. Lisäksi kaunis katsella ja sängyssä kiihottava.

Vierailija
22/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen taiteellinen nainen ja haluan taiteellisen miehen. Ymmärrän hyvin, jos urheilullinen haluaa urheilullisen kumppanin.

-mä oon taiteellinen ja urheilullinen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen urheilullinen mies ja valitsen tavisnaisen mieluiten 👍

Vierailija
24/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole mitään fitness-vaatimuksia naiselle. Tietysti haluan että nainen huolehtii itsestään eli joissain muodossa liikkuu koska se on vain niin tärkeätä terveydelle, esim. kävelyttää vaikka pitkiä lenkkejä koiraansa. Nainen joka ei välitä terveydestään/kondiksestaan yhtään on kyllä turn-off. Tällainen välinpitämättömyys ei lupaa hyvää. Selkärangaton tapaus voi pettää ja tehdä ties mitä.

-:DDD Mä tunnen ainaki paljon enemmän pettäviä salityrkkyjä, nimenomaan treenaa usein siks että miehet kininostuis, kun taas ne "selkärangattomat" kotihiiret on aina kotona eikä petä ym.

Vierailija
25/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, jos haluaa vain seksiä. 

Vierailija
26/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen taiteellinen nainen ja haluan taiteellisen miehen. Ymmärrän hyvin, jos urheilullinen haluaa urheilullisen kumppanin.

-mä oon taiteellinen ja urheilullinen. :D

Mäkin olen taiteellinen mutta tykkään että mies on teoreettinen ja vähemmän taiteellinen niin sitten mä saan taiteilla rauhassa :D

Vierailija
27/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kun mies hakee urheilullista naista, hän tarkoittaa hoikkaa. Liika lihaksikkuus on jopa pahasta.

Vierailija
28/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään urheilullinen nainen ei ole aina hoikka tai edes kovin lihaksikas. Riippuu niin harrastetusta liikunnasta kuin geeneistä ja ruokavaliostakin. Tarkoitetaanko tässä nyt oikeasti urheilullista vai timmikroppaista?

Vierailija
29/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan missään itäeuroopan maissa miehet toivo että naiset olisivat mitään punttimimmejä :D vaikka siellä usein miehet onkin lihaksikkaita mutta siellä lihakset on miehille ja naiset on notkeita ja tanssii. Siellä miehet on miehekkäitä ja naiset naisellisia.

Vierailija
30/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa ketjua urheilullisuudesta tuli synonyymi punttimimmiydelle?

Vierailija
31/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään urheilullinen nainen ei ole aina hoikka tai edes kovin lihaksikas. Riippuu niin harrastetusta liikunnasta kuin geeneistä ja ruokavaliostakin. Tarkoitetaanko tässä nyt oikeasti urheilullista vai timmikroppaista?

Tarkoitetaan nimenomaan urhelullista ja sellaista naista jolla on lihaksia tai joka on fyysisesti todella kovassa kunnossa ja on kilpailuhenkinen. Eli jos nyt pitää ajatella äärivalintoja niin enemmän naista joka on kovassa kunnossa koska urheilee, vaikka sitten ei olisikaan niin hoikka kuin että olisi timmimpi, mutta vähemmän urheilullinen.

-ap

Vierailija
32/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti kun mies hakee urheilullista naista, hän tarkoittaa hoikkaa. Liika lihaksikkuus on jopa pahasta.

Jep, just tämä. Nykyään on mennyt tosi epäselväksi kumpia miehet oikeastaan suosii, hoikkia naisia vai naisia jotka urheilee ja joilla on hyvä kunto huolimatta siitä missä rasvoissa ollaan.

Vierailija
33/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän voi vastata, ei mitään. Urheilullisia miehiä on maailmassa aika paljon. Käy haastattelemassa vaikka Italian EM-joukkueen pelaajat, tuleeko kaikilta sama vastaus?

Vierailija
34/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, just tämä. Nykyään on mennyt tosi epäselväksi kumpia miehet oikeastaan suosii, hoikkia naisia vai naisia jotka urheilee ja joilla on hyvä kunto huolimatta siitä missä rasvoissa ollaan.

Totta. On käynyt tosi epäselväksi.

Vierailija
35/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähän voi vastata, ei mitään. Urheilullisia miehiä on maailmassa aika paljon. Käy haastattelemassa vaikka Italian EM-joukkueen pelaajat, tuleeko kaikilta sama vastaus?

Ei varmaan, mutta jonkinlainen keskiarvo tulee, varsinkin jos katsotaan Italian EM-joukkueen pelaajien mielipiteet viimeisen vuosikymmenen ajalta.

-ap

Vierailija
36/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan, mutta jonkinlainen keskiarvo tulee, varsinkin jos katsotaan Italian EM-joukkueen pelaajien mielipiteet viimeisen vuosikymmenen ajalta.

-ap

Ok, kuulostaa kivalta projektilta.

Vierailija
37/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenattu alakroppa näyttää kyllä hyvältä sopivissa rasvoissa. Se on vähän tapauskohtaista miten kullakin se naisellisuus säilyy lihasten lisääntymisen myötä. Tissimiehenä ne liaan alhaisen rasvan naiset ei yleensä iske. Mut kokonaisuutena onhan sellanen sporttinen nainen aina sytyttävä. Tervettä elinvoimaa mukavassa paketissa.

Vierailija
38/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisuus kertoo usein aika paljon elämänarvoista ja siitä, että terveys on henkilölle tärkeää. Ei siitä yhteiselämästä tule oikein mitään jos toinen haluaa vain löhötä sohvalla kun taas toinen haluaisi lähteä vaikka patikoimaan. Sama juttu perheen aterioiden kanssa, hankalaa se on jos toinen haluaa syödä vain herkkuja ja toinen syö mieluummin terveellisesti. Etenkin jos on haluaa lapsia on todella vaikea kasvattaa lapset yhdessä kuin on noin erilaiset elämäntavat.

Vierailija
39/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, tuntuu ettei kukaan enää tiedä arvostaako miehet naisessa enemmän hoikkuutta vai urheilullisuutta ja jos pitää olla molempia yhtä aikaa, niin aika kovaksi on menneet kriteerit kun enin osa itse miehistä on ns. sohvaperuna

Vierailija
40/77 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ok, kuulostaa kivalta projektilta.

No sitten vain siitä itsellesi uusi harrastus jos niin kivalta kuulostaa XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme