Lokit hyökkäsi, mies auttanut
Olin just uimassa ja lokit alkoi hyökkäillä kimppuun tehden useita läheltä syöksyjä. Pelästyin niin että kirkuin vedessä. Mitä tekee mies rannalla. Mulkaisee kerran ja lähtee sitten kävelemään toiseen suuntaan. Nyt mua vituttaa ja hän sanoo, että mitä ihmettä hän siinä olisi voinut tehdä. Siis kumpi meistä on nyt väärässä tässä riidassa?
Kommentit (83)
Suomalainen pettää aina. Lokeille ei tosin kyllä oikein mitään voi...
Mielenkiintoinen muuten tuo verbin kirkua taivutus. Miten se menee oikeaoppisesti: kiruin, kirkuin, kirkusin vai joku muu?
Miehen olis pitäny tehä kurki potku.
En pysty olemaan nauramatta tälle.
Jos tulisi sama puolsukeltaja mun muijaa vastaan saattas tilanne olla vähä toinen..
Mitäs menet liian lähelle lokinpoikasia, tottakai ne suojelee niitä.
Olet oikeassa. Mies olisi voinut edes katsoa tilannetta enemmän ja hätääsi, vaikkei olisi voinut auttaa hyvin. Lokin kynnet ja nokka on vaarallinen, se voi tulla takaa/sivulta lentäen kovaa vauhtia. Pyyhkeelläkin voi huitoa ilmaa ja juosta veteen avuksi
Eikö lokki ole jonkun kotiin pakosti änkeävä puolituttu ihmishenkilö joka yleensä tyhjentää jääkaapin?
Aikamoine pelkuri se sun "miehes". Jos mä oisin sun mies toi lokki lentäis tekosiivillä.
Miehen olisi pitänyt napata joku iso esine esim veneen airo, uimapatja jne. ja nostaa se pystyyn niin lokit joko hyökkii siihen tai lähtee lipettiin. Hiton lokit. Jokakesäinen riesa. Ja ap:lla huono mies. Mua on puolustaneet lokkeja vastaan niin naapurin rouva kuin yksi mies jonka kanssa vaan pantiin.
pervokki kirjoitti:
Eikö lokki ole jonkun kotiin pakosti änkeävä puolituttu ihmishenkilö joka yleensä tyhjentää jääkaapin?
No mieti vähän, miltä tuntuu, kun tuollainen ihmishenkilö tekee syöksyjä sinua kohtaan, kun olet uimassa? Ei ihme, että ap säikähti.
pervokki kirjoitti:
Tuskin semmoinen lentää taivaalta kimppuun kun yrität uida.
Tuo on muuten oikeasti vaarallinen tilanne, koska jos säikähdät ja vedät vettä keuhkoihin, niin voi oikeasti hukkua.
Lähti haulikkoa hakemaan että voi lokin ampua. Eläimille ei saa aiheuttaa tarpeetonta tuskaa.
Vellihousu mies. Pelkäsi itse ja häipyi paikalta vähin äänin. No nyt ainakin tiedät että miehesi on pelkuri eikä siltä kannata odottaa apua jos huumehörhö tai lokki käy kimppuusi. Juoksee pakoon jotta hippulat vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Miehen olisi pitänyt napata joku iso esine esim veneen airo, uimapatja jne. ja nostaa se pystyyn niin lokit joko hyökkii siihen tai lähtee lipettiin. Hiton lokit. Jokakesäinen riesa. Ja ap:lla huono mies. Mua on puolustaneet lokkeja vastaan niin naapurin rouva kuin yksi mies jonka kanssa vaan pantiin.
Miksi et itse osaa?
Volvomies kirjoitti:
Aikamoine pelkuri se sun "miehes". Jos mä oisin sun mies toi lokki lentäis tekosiivillä.
No juu. Nytpä teenkin losun kun tuolleen uhkailet kiduttaa viatonta luontokappaletta.
Hyvä, kun tässä ketjussa nyt on kertakaikkisesti todettu, että naiset kuuluvat miesten holhouksen alle, eivätkä kykene selviytymään edes paskovista pikkulinnuista ilman holhousta, niin tulen pitämään tätä todistettuna kaikissa tulevissa keskusteluissa palstalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse osaa?
Jos olet esim vedessä?
Vierailija kirjoitti:
Vellihousu mies. Pelkäsi itse ja häipyi paikalta vähin äänin. No nyt ainakin tiedät että miehesi on pelkuri eikä siltä kannata odottaa apua jos huumehörhö tai lokki käy kimppuusi. Juoksee pakoon jotta hippulat vinkuu.
AP:han sitä lokkia pelkäsi. Millä logiikalla joku ihan muu on silloin vellihousu?
Sinä tietysti olet oikeassa, ei naiset osaa puolustaa itseään. Miehen kuuluu puolustaa naistaan, sillä se on hänen omaisuuttaan.