Oletko harrastanut seksiä saunassa?
Kommentit (165)
Muutaman kerran nuorempana löylyissä. Vaimo tuli aina syliin istumaan. Etupilluiselle hyvä asento, kun sai kovan paineen pillun etureunaan ja klitalle. Sai onneksi sylissä aina kohtuu nopeasti orgasmin , joten ei kuumuus ehtinyt paljoa haitata.
Yleensä aina saunassa seksiä,ei haittaa eritteiden roiskuessa laattialle että mihin panee ja mitä tulee
Kaikki paikathan sitä nuoruuden himojen vallassa käytiin läpi mutta eipä tuolla saunassa nykyään tee mieli tehdä muuta kun saunoa, loppujen lopuks se nyt ei kuitenkaan niin miellyttävää oo se saunassa paneminen
Mies 40
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aina saunassa seksiä,ei haittaa eritteiden roiskuessa laattialle että mihin panee ja mitä tulee
Taitaa pääosin tulla lämmintä ilmaa
Useinkin mökillä saunassa tullu sekstailtua.
Yksi kerta on ikimuistoinen kun entisen tyttiksen kanssa intouduttiin panemaan ihan kunnolla.
Lauteet romahti lattialle ja tyttökaverin päähän tuli tikkejä kun mun hampaat uppos sen päähän.
Mulle ei käynyt sen paremmin vaan lääkäri totesi että niin sanottu penismurtuma vaikka ei se sanan varsinaisessa merkityksessä murtuma ole.
On muuten kivulias homma.
No,molemmat käveltiin huonosti vähän aikaa myös koska tyttö tais saada myös aikamoisen junttauksen.
Sen tytön kanssa ei naitu enää lauteilla.
Monestikin on tullut pantua saunassa. Nuorempana ei paljon ollut yksityisyyttä muualla kun saunassa kun molemmat asuttiin vanhempien luona. Saunan ovi auki, niin vähän helpompaa. Yleensä takaapäin seisten, nojaten lauteeseen.
Pari kertaa meinasi taju lähteä kuumuuden ja kiiman sekoituksesta :)
Lapsiperheaikana aika useinkin appivanhempien saunassa. Kivaa sekin oli.
Olen, ei siinä nyt mitään ihmeellistä ole ja jos se ylälaude on vaikka tulikuuma niin laittaa naisen alle niin silloin sekään ei haittaa.
Lapsiperhe ja mökillä päiväsaikaan ainoa rauhallinen paikka sauna. Ei sen tartte lämmin olla, mutta siellä voi lämmitellä halolla pesää.
Ihan perseestä, ainakin jos se sauna on lämmin - taju lähtee.
Oltiin käsipalloseuran kanssa pelimatkalla Berliinissä ja Unkarilaisten pelaajien kanssa oltiin samassa hotellissa missä oli höyrysauna. Höyrysaunassa ei juuri kukaan käynyt, ja olin siellä kahdestaan yhden Unkarilaisen tytön kanssa pyyhe kietaistuna rinnan ympärillä. Tyttö istui alemmalla lauteella ehkä pari metriä sivussa ja pari kertaa vilkaisi mun suuntaan kun istuin kantapäät lauteilla, pillu paljaana. Sauna oli sen verran hämärä, ja höyryä oli paljon, että tiesin, ettei hän voi nähdä kunnolla. Tilanne oli aika kiihottava, ja hyvin hiljaa aloin kosketella itseäni. Minulla oli silmät kiinni, ja yritin hengittää hiljaa ettei toinen tyttö huomaisi mitä teen. Ilmeisesti kuitenkin huomasi, kun yllättäen tunsin hänen kätensä säärelläni. Kun avasin silmäni, hän oli alemmalla lauteella kasvot lähellä jalkoväliäni. En lopettanut sormettamistani, ja toivoin, että hän tekisi muutakin kuin vain katsoisi. Suljin silmäni uudestaan, ja hetken päästä tunsin kielen lipaisun sormeni päällä. Otin sormeni pois, jotta hän voisi lipaista sieltä mistä olin sormellani koskettanut itseäni. Kun olin ottanut käteni pois, tyttö painoi kielensä ja huulensa kevyesti pillulleni, ja alkoi nuolla minua. Se ei ollut ensimmäinen kerta kun olin ollut toisen naisen (tytön) kanssa, mutta varmasti kiihottavin kerta ikinä. Tyttö painoi suunsa tiukemmin jalkoväliini, imi ja nuoli voimakkaammin minua. Mietin kuinka nesteeni, molempien hiki ja hänen sylkensä sekoittui hänen suussaan koktailiksi valuen hänen sisäänsa. Tytön nuollessa klitoristani alapuolelta ja imiessään sitä huuliensa välissä, tunsin kuinka voimakas orgasmi kasvaa ja räjähtää sisälläni. Orgasmini jälkeen hän piti vielä suutaan hetken jalkojeni välissä kunnes nousi ylös ja poistui suihkuun. Jäin tasaamaan hengitystäni, ja odotin kunnes kuulin suihkun menevän kiinni ennen kuin itse poistuin höyrysaunasta.
Eli kyllä saunassa voi harrastaa seksiä, ja erittäin kiihottavaa sellaista.
Tuossa soopassa oli ko alussa kirjoitusvirhe, enkä viitsinyt loppuun lukea. Unkarilaisten kirjoitetaan pienellä
Joskus pimeän aikaan vaimon kanssa lämmitämme saunan laitamme kynttilät saunassamme on tunnelmalliset väriä vaihtavat ledvalot ja kaiuttimet kaiuttimista laitamme rentouttavaa musiikkia siinä saunomme saatamme hieroa toistemme hartiat ja joskus menee sekstailuksi harvemmin loppuun asti jatkamme sitten sängyssä/takkahuoneessa/olohuoneessa/terassilla
Suuseksi saunassa on ihanaa. Maistuu suolaiselta ja puhtaalta. Toimii kumpaankin suuntaan. Ja ei muuten kannata sylkäistä miehen lastia kiukaalle; tulee ihan hirveä haju.
Usein. Usein se on ainoa paikka, jossa ollaan kaksistaan.
Yleensä vain silloin jos ei muuta paikkaa ole tarjolla, esim anoppilassa. En tykkää siitä kun on niin kuuma eikä saa happea kunnolla, mutta pikaiset menee aina. Nuorempana ku asuin vielä vanhempien luona, menimme poikaystävän kanssa myöhään illalla kylmään saunaan sekstailemaan sillä sieltä äänet kuuluivat muualle paljon huonommin kuin huoneestani.
Olen, vaikka musta sauna ei kovin eroottinen paikka olekaan. Olen mökkisaunassa ottanut mieheltä suihin, ja kun ei haluttu spermata lauteita, niin mies laukesi suuhuni. Nielin vielä koko lastin. Yksi harvoista kerroista, kun mies on saanut laueta suuhuni.
Yksi parhaimpia muistoja saunasta on, kun olin Tenolla kalassa. Katselin saunan ikkunasta kun muut souti lohta joella ja kaluni souti vaimon suussa. Mietin siinä vaimon suuhun lauetessa, että elämässä on parempiakin nautintoja kuin lohenkalastus. Joku tärkeysjärjestys sentään. Vaimo imutteli viimeiseen pisaraan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä tullut tehtyä kymmeniä kertoja vaimon kanssa. Omassa saunassa enimmäkseen, mutta myös yleisessä savusaunassa. Toki sulkemisen jälkeen, kun oli avain sinne.
Ei se aina niin hienoa ole. Mitään maratoneja ei kyllä jaksa vedellä. Mieluummin pikaiset takaapäin lattialla seisten, tai vaimo alalauteella istumassa, ja minä lattialla seisten. Ovi täytyy kyllä avata, ettei lähde taju.
Vaiko vain savusaunassa, kyllähän ollaan kokeiltu useamman leirintäalueen saunat ja suihkut jopa vessat, onhan niitä ollut mitä eriskummallisempia paikkoja. Esim iltasoutelut, pukukopille...
Mutta mistä vain tuo kymmeniä kertoja? (Kun näin miettii, ollaan kuitenkin oltu jo hetki yhdessä, ei kymmenet taida riittää saunoissa)
N👩❤️👨
Selvisikö kuka unohti uistimen lauteille?