Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koukussa eBayhin. En pysty lopettamaan tilaamista

Vierailija
10.07.2014 |

Olen jo kolmet puhelimen kuoret tilannut, iPadiin kuoret, käsilaukkuja ja seuraavaksi ajattelin siirtyä alusvaatteisiin... Aina kun löytyy joku niin se on muka "pakko saada". Onhan se edullista, mutta kuinka kauan??

Mitä te muut olette tilanneet sieltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoita saa edullisesti ja ihan hyviä olleet. mies tilannut auton vara-osia. Hyvä paikka.

Vierailija
2/14 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, kenkiä, leluja, sisustuskamaa.

amazon on toinen suosikkiostospaikkani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Ooon tilannu vaikka mitä lasten laturin johdosta rintsikan olkaimiin.

Vierailija
4/14 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin. Tilaan sieltä joka kuukausi vähintään kymmenen juttua. Nyt postissa on tulossa rannekello, lompakko, huulenrajauskyniä, leggingsit, vesipullo, ripsientaivutin ja jalkaraspi. Onneksi nykyään sentään tilaan tarpeellisia asioita sieltä enkä kaikkea paskaa vain koska halpaa. Oon tilannut myös vaatteita, kännykänkuoria, meikkejä, urheilurintsikat, koruja, kasvonaamioita ja sellaista.

Vierailija
5/14 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:22"]Mäkin. Tilaan sieltä joka kuukausi vähintään kymmenen juttua. Nyt postissa on tulossa rannekello, lompakko, huulenrajauskyniä, leggingsit, vesipullo, ripsientaivutin ja jalkaraspi. Onneksi nykyään sentään tilaan tarpeellisia asioita sieltä enkä kaikkea paskaa vain koska halpaa. Oon tilannut myös vaatteita, kännykänkuoria, meikkejä, urheilurintsikat, koruja, kasvonaamioita ja sellaista.

[/quote] Ihanaa, mun täytyy tutustua noihin meikkeihin myös. Mitäs sisustukseen liittyvää vois tilata?

Vierailija
6/14 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:22"]Mäkin. Tilaan sieltä joka kuukausi vähintään kymmenen juttua. Nyt postissa on tulossa rannekello, lompakko, huulenrajauskyniä, leggingsit, vesipullo, ripsientaivutin ja jalkaraspi. Onneksi nykyään sentään tilaan tarpeellisia asioita sieltä enkä kaikkea paskaa vain koska halpaa. Oon tilannut myös vaatteita, kännykänkuoria, meikkejä, urheilurintsikat, koruja, kasvonaamioita ja sellaista.

[/quote] Ihanaa, mun täytyy tutustua noihin meikkeihin myös. Mitäs sisustukseen liittyvää vois tilata?

[/quote]

Ainakin kaikkia pieniä juttuja kuten kynttilöitä, tyynyliinoja, seinätarroja yms. sieltä saa halvalla ja ilman postikuluja. Verhoja on kans halvalla, mutta ne näyttää kuvien perusteella olevan tosi ohuita. Siellä on myös halpoja vaatevarastointi juttuja ( http://www.ebay.com/itm/251361632262?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649 ). Ja katso ihmeessä kenkiäkin! Varsinkin kesäkengät on halpoja ja ihan hyviksi olen kokenut ne.

5

Vierailija
7/14 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:08"]Sama täällä! Ooon tilannu vaikka mitä lasten laturin johdosta rintsikan olkaimiin.

[/quote]

Lasten laturi ;)

Ihan kuin nuo tarvitsisivat lisää virtaa.

Vierailija
8/14 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa talvitakkeja tuolla eBayssa ja mielessäni olin kokoajan että tuo täytyy saada ja tuo ja tuokin on ihana ja tuota käyttäisin sit lenkillä... Hulluksi tulee :D

Vierailija
9/14 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:08"]

Sama täällä! Ooon tilannu vaikka mitä lasten laturin johdosta rintsikan olkaimiin.

[/quote]

Löytyykö sieltä rintsikoiden silikoniolkaimia?

Entäs niitä rintsikoiden jatkopaloja (en tiedä niiden nimeä englanniksi)?

Vierailija
10/14 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö maksaa tullit? Ovatko kaikki tilaukset postimaksuttomia? Ovatko kaikki tuotteet uusia vai onko tarjolla myös käytettyjä?

Vierailija
11/14 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:36"]

Pitääkö maksaa tullit? Ovatko kaikki tilaukset postimaksuttomia? Ovatko kaikki tuotteet uusia vai onko tarjolla myös käytettyjä?

[/quote]No mä oon tilannut niin pieniä ja halpoja tuotteita, ettei tullimaksua ole mennyt ja free shippingillä tulevat jopa ilman toimistuskuluja. Käytän ainoastaan buy it now-juttua ja katson että myyjä on top rated niin uskallan tilata.

Vierailija
12/14 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa tilasin ennen kun löysin Strawberry.netin,nyt sieltä tilailen. Pakko välillä olla käymättä sivuilla, ettei taas tule tilattua.

Vierailija
13/14 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi laturit on varmaan vähän isommille lapsille, ainakin meidän teini tarttis aamuisin välillä extraboostia päästäkseen käyntiin :-)

Vierailija
14/14 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaiskaapa etsy.com-sivusto! Sieltä saa ostettua vaikka mittatilaustyönä tehtyjä vaatteita, käsintehtyjä nahkasuojia/-laukkuja ja siis oikeestaan mitä vaan. Sitä voisi sanoa käsityöläisten ebayksi. :) itse ostin läppäriini parit laukut/suojukset tuolta, kun muualta en löytänyt haluamaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan