Köyhät. Miten teillä on kesä on mennyt? Mitä olette tehneet?
Itse olen yrittänyt käydä rannalla (uimassa) vaikka kuumaa on ollut. 0 e
Museoissa olen käynyt. Aina joskus keskiviikkoisin iltaisin pääsee ilmaiseksi. Yhteensä 20 e/4 käyntiä, ilmaiset sisäänpääsyt laskettu mukaan
Kaverilta sain 30 vrk Bookbeatin kuunteluun, joten aika monta kirjaa kuuntelin. 0 e
Jalkapalloa olen katsellut. 0 e
Kukkia olen poiminut että kotona olisi nättiä🌻💐 0 e
Olen siivonnut kotona hyllyt, pessyt ikkunat ja järjestänyt vaatteet. Puhdistusaineet 8 e
Kaverin kanssa käytiin maatilalla eläimiä katsomassa. 0 e (kaveri ei huolinut edes bensarahoja)
Tein päiväretket kotikaupungistani Tampereelle ja Turkuun (Onnibussi meno-paluu 2 e/per matka)
Kaverin ja hänen lapsen kanssa käytiin saaressa piknikillä, eväät n 10 e
Kirpputorilla kerran viikossa (talvitakki, tennarit, 2 housut, mekko, villasukat, 58 e)
Ilmainen kirkkokonsertti
Kommentit (53)
Rikkaita haukkuessa mennyt kivasti aika.
Aivan ihania tekemisiä ap. Minäkin tykkään kerätä kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Kuulostaa kyllä tosi tylsältä. 🤦♀️ Ompa mielenkiintosta kerätä kukkia tai käydä jonku mukulan kaa piknikillä.
Kirkkokonsertti, kirppari?? Ompa upeaa 🙄 Mä masentuisin jos ei muuta ois varaa tehdä ku tuollasia. 🤦♀️
Anteeksi 🤦♀️
Jos mukuloiden kanssa ei käy piknikillä tms niin on vaara, että niistä kasvaa kaltaisiasi näköalattomia 'ihmisiä' jotka eivät edes hallitse oikeinkirjoitusta.
Etpä se hallitse sinäkään 😂
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa teidän köyhien "huvit" :). Onneksi itse olen rikas. Vaikka kyse on perinnöstä olen ansainnut sen syntymällä ylivertaiseen sukuun ja tekemällä elämässä kaiken oikein
Kuvailepa sun huvejasi ennen isäsi delaamista ja sen perintöä.
Miksi oletat että kyse on isästä?
Yleensä näiden Ylivertainen suķuni-jaaritusten takana on kivikissa/äitihullu.
Eri
Kaverin mökillä ja telttailemassa olen käynyt ja lukenut paljon kirjoja. Mukavaa myös kun kirjastoon taas pääsee! Teen jonkin verran käsitöitä. Riippumatossa on mukava loikoilla ja kuunella äänikirjaa. Asun Helsingissä, ja täällä on paljon nähtävää, uimarantoja ja puistoja ja ilmaistapahtumiakin matkalipun hinnalla tai kaupunkipöyrällä.
Mikäs tässä on ollessa.
Ajan aikaisin aamulla kesäkartanostani avomersullani tienvarteen katsomaan kun köyhät menee töihin...
Heh, meillä ei varmaan 4000e riitä koko perheen kesälomahuveihin.. ei ihan lapset tyytyisi mihinkään lehmien katseluun pientareella.
Vierailija kirjoitti:
Heh, meillä ei varmaan 4000e riitä koko perheen kesälomahuveihin.. ei ihan lapset tyytyisi mihinkään lehmien katseluun pientareella.
Perustaisit oman rikkaiden kesälomaketjun sen sijaan että tulet retostelemaan köyhäilyketjuun. Ikävä ihminen.
Maannut sängyssä ja hikoillut. Inhoan näin kuumaa vaikka yleensä kesästä pidänkin.
Kivasti olet keksinyt halpaa tekemistä (mutta et maininnut ruokakuluja päiväretkiesi ajalta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustaisit oman rikkaiden kesälomaketjun sen sijaan että tulet retostelemaan köyhäilyketjuun. Ikävä ihminen.
"Miljonäärit. Montako tuhatta euroa teillä menee päivässä kesälomareissulla, riittääkö 4800 e per naama päivässä"
Minullakin työpaikka ja siitä huolimatta olen erittäin pienituloinen, en tiedä, olenko köyhä. Suomessa on väliinputoajien ryhmä, joka ei saa mitään tukia ja palkka ei riitä kuin välttämättömään. Jos olet joskus erehtynyt ostamaan omakotitalon, muuttotappiokunnasta, niin ei elämä hirveän leveää ole.