Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhät. Miten teillä on kesä on mennyt? Mitä olette tehneet?

Vierailija
06.07.2021 |

Itse olen yrittänyt käydä rannalla (uimassa) vaikka kuumaa on ollut. 0 e

Museoissa olen käynyt. Aina joskus keskiviikkoisin iltaisin pääsee ilmaiseksi. Yhteensä 20 e/4 käyntiä, ilmaiset sisäänpääsyt laskettu mukaan

Kaverilta sain 30 vrk Bookbeatin kuunteluun, joten aika monta kirjaa kuuntelin. 0 e

Jalkapalloa olen katsellut. 0 e

Kukkia olen poiminut että kotona olisi nättiä🌻💐 0 e

Olen siivonnut kotona hyllyt, pessyt ikkunat ja järjestänyt vaatteet. Puhdistusaineet 8 e

Kaverin kanssa käytiin maatilalla eläimiä katsomassa. 0 e (kaveri ei huolinut edes bensarahoja)

Tein päiväretket kotikaupungistani Tampereelle ja Turkuun (Onnibussi meno-paluu 2 e/per matka)

Kaverin ja hänen lapsen kanssa käytiin saaressa piknikillä, eväät n 10 e

Kirpputorilla kerran viikossa (talvitakki, tennarit, 2 housut, mekko, villasukat, 58 e)

Ilmainen kirkkokonsertti

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

⚽️⚽️⚽️

Vierailija
2/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinut,käynyt rannalla,löhöillyt parvekkeella lukemassa. Eväät mukaan jonnekin kalliolle,pyöräillyt…tätä tekisin muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa teidän köyhien "huvit" :). Onneksi itse olen rikas. Vaikka kyse on perinnöstä olen ansainnut sen syntymällä ylivertaiseen sukuun ja tekemällä elämässä kaiken oikein

Miten ne eroavat teidän kaviaarikylläisistä juhlista?

Vierailija
4/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa teidän köyhien "huvit" :). Onneksi itse olen rikas. Vaikka kyse on perinnöstä olen ansainnut sen syntymällä ylivertaiseen sukuun ja tekemällä elämässä kaiken oikein

Silti sulla on köyhät huvit 😂

Vierailija
5/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu että AP osaa pitää hauskaa pienellä budjetilla eikä valittaa. Vaikka en ole köyhä niin nuo kaikki kuulostaa kivalta, kiitos vinkeistä. 

Vierailija
6/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet keksinyt vaikka mitä kivaa! Hyvää kesän jatkoa!

Vierailija
7/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailepa sun huvejasi ennen isäsi delaamista ja sen perintöä.

Vierailija
8/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut penkillä ja katsellut pilviä, jos niitä on. Ottanut aurinkoa. Kuunnellut lintujen laulua.

Vierailija
9/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt aikaani lähinnä oman yrityksen perusteluun, jotta ei tarvitsisi aina olla köyhä.

Vierailija
10/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on huvia keksitty ja kiva lukea onnistuneesta ajanvietosta :)

Eikä mitään turhaa valitusta

Vierailija
11/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, pienellä palkalla kylläkin, mutta mukava kun palkkaa on sen verran kuitenkin, että voi syödä vähän paremmin. Saan ostettua tarpeellisia asioita, joiden ostoa venyttänyt töiden alkuun, esim. risojen lenkkikenkien tilalle uudet (alennuksesta tosin nekin, kaikki yli 20e maksavat vaatteet tuntuu hurjan kalliille, vaikka rahaa vähän olisikin laittaa enemmän kerrankin!). Harrastukset maksavat noin 100e vuoteen, saan vuosimaksut maksettua palkasta. Muutoin elämä on "ilmaista". Luonto tarjoaa paljon tekemistä.

Vierailija
12/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenannut ulkoliikuntapaikalla (vetänyt leukoja, punnertanut jne ).

Hoitanut pientä kasvi- / perunamaata.

Hölkännyt ja ajanut pyörällä.

Kohta alkaa mustikat ja lakat olemaan kypsiä. Marjaan täytyy ehdottomasti mennä. Toivottavasti niitä on.

Vierailija
13/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toukokuussa koko kodin läpi, kellarin ja kaikki hyllyt. Sain kokoon 7 laatikollista kirppistavaraa ja roskaa saman verran.

Vaatteet vein vähänkäytettyihin ja muut odottavat siivouspäivää, paitsi Ikean kassillisen myin fb.ssä.

Oon tehnyt joululahjoja, kransseja ja sukkia. Materiaalit ovat lähes loppu.

Juhannuksena käytiin Viking Linellä risteilyllä, 30 euroa.

Museokortilla kävin luonnontieteellisessä, Repiniä katsomassa ja Ham issa.

Helsingissä voi tehdä paljon pienellä budjetilla.

Vierailija
14/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, lenkkeilyä, ruokaa, netflixiä, unta, auringonottoa parvekkeella

Vierailija
15/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on köyhä ”paperilla” ei tarkoita sitä aina käytännössä.

Minulla on aina hauskaa🤪

Vierailija
16/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenannut ulkoliikuntapaikalla (vetänyt leukoja, punnertanut jne ).

Hoitanut pientä kasvi- / perunamaata.

Hölkännyt ja ajanut pyörällä.

Kohta alkaa mustikat ja lakat olemaan kypsiä. Marjaan täytyy ehdottomasti mennä. Toivottavasti niitä on.

Nämä ulkoliikuntapaikat on kyllä mukava keksintö. Ihana treenata ulkona ja ilmaiseksi. Kuntosalit on tosi kalliita.

Vierailija
17/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Kuulostaa kyllä tosi tylsältä. 🤦‍♀️ Ompa mielenkiintosta kerätä kukkia tai käydä jonku mukulan kaa piknikillä.

Kirkkokonsertti, kirppari?? Ompa upeaa 🙄 Mä masentuisin jos ei muuta ois varaa tehdä ku tuollasia. 🤦‍♀️

Anteeksi 🤦‍♀️

Vierailija
18/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole köyhä, mutta mulle parasta kesälomaa on juuri ap:n tekemiset. Kiitos kovasti vinkeistä!

Vierailija
19/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Kuulostaa kyllä tosi tylsältä. 🤦‍♀️ Ompa mielenkiintosta kerätä kukkia tai käydä jonku mukulan kaa piknikillä.

Kirkkokonsertti, kirppari?? Ompa upeaa 🙄 Mä masentuisin jos ei muuta ois varaa tehdä ku tuollasia. 🤦‍♀️

Anteeksi 🤦‍♀️

No sä voit satsata rahojasi seuraavaksi vaikka preppauskurssille oikeinkirjoituksesta. 

Ja ehkä olet vähän masentunut, kun koet tärkeäksi käyttää monia emojeja, siinä, kun jauhat jargonia pöllöpalstalla toisten kesätekemisistä.

Vierailija
20/53 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi 🤦‍♀️

Kirpparit on kyllä aika trendikkäitä. Ainakin Suomen suurimmissa kaupungeissa Hki,Porvoo,Tre, Tku (esim Flea, Relove, julkkikset pitäjinä, mm Noora Hautakangas, Jens Kyllösen, pokerimiljonäärin vaimo, Bloggaaja Julia Toivola esimerkkinä) asiakkaat julkkiksia ja trenditietoisia nuoria naisia. Myös Losissa, Tukholmassa ja Lontoossa.

Ja ainakin Itävallassa kirkkokonserteissa käy yleensä kaupungin kerma. 🦚🦩🦢

Ihan näin ohiksena.