Mä haluaiisin vanhan suomen takaisin maalaisjärkineeen enkä mitään globaaleita pellleilyjä.
Kommentit (14)
Mitä tarkoitat "Vanhalla Suomella"?
Onneksi pääseee suomen puhtaaseeen luontooon sentään.
Vierailija kirjoitti:
Kaiikkea kiieroilua mikä tekee asioista turhautttavan typerää.
Minä haluaisin 1920-luvun takaisin.
Vain terveydenhoitoa ja vanhus hoitoa kaipaisin tältä nykyajalta.
Joo, me muut ei haluta takaisin peltotöihin ja sairastamaan poliota ja elämään vain jossain Pudasjärvellä loppuelämäämme. Ei se vanha suomi mitään herkkua ollut.
No, mikä se entisaikojen maalaisjärki sitten olisi? Homot kiven sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiikkea kiieroilua mikä tekee asioista turhautttavan typerää.
Pitäiisi enemmän pitäää huolta omistaaan ja miettiä sitä mihin resurssit riiittää ja tehdä siiitä leijona asenteella kultaaa.
Se onn esim noiden lamojen lisääntymistä tarkoitttaa esim ssri lääkkeiden käytön lisääntymistä mikä tarkoitttaa vaikka 10 kertaista riksiä saiirastua jälkipolvilla autismiiin.
Vierailija kirjoitti:
Se onn esim noiden lamojen lisääntymistä tarkoitttaa esim ssri lääkkeiden käytön lisääntymistä mikä tarkoitttaa vaikka 10 kertaista riksiä saiirastua jälkipolvilla autismiiin.
Seillä nuoret vertaileee itseäään some julkkiksiiin ja pitäiisi olla sitä sun tätä ja adhd saiirauksia niin että on lääkäreillä vuodenpituuisia jonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seillä nuoret vertaileee itseäään some julkkiksiiin ja pitäiisi olla sitä sun tätä ja adhd saiirauksia niin että on lääkäreillä vuodenpituuisia jonoja.
Enn oikein jaksa arvostaaa tämän tyyylistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Jospa nyt vaikka opiskelisit kirjoittamaan ennen kuin alat kirjoittamaan perättömiä satuja. Pieni koulutus ei olisi vahingoksi.
Mä enn oo lukenu uutisia varmaan pariin vuoteeen kun ei jaksa. Tuleee pää kipeäksi kun niitä lukeee.