Patsy vai Edina?
Todella upeeta -sarjan legendaariset naiset. Kumpi heistä olisit mieluummin?
Kommentit (21)
Edina Monsoon, ehdottomasti. Hän osaa nauttia myös syömisestä, viis siitä, vaikka hän saa kuulla omalta äidiltäänkin olevansa läski. Ja Saffy-tyttären rääkkäämisessä Edina on ihan huippu! "Be nice to mama, sweetie!"
Molemmat ovat ihan huippuja, mutta olisin varmaan rennompi Patsy. Edina on koko ajan aika kireä.
Edinan itkupotkuraivari koska ei saanut tulla Saffronin college-päiville. Siinä lenteli paistinlastat, veitset ja haarukat lattialle. Huippusuoritus!
Patsy, koska hän on aina korkeintaan 42-vuotias (ja hoikka).
Eddie on kyllä aikamoinen säheltäjä, mutta kuitenkin samaistuttavampi, joten olisin hän. Patsy on jossain omassa sfäärissään, vähän liian cool. 😁
Sweetie darling. 💋
Edina ja kermavaahtopullo laihiksen jälkeen. Laihiksen, joka kesti vissiin toista päivää. Suoraan vaahtoa kurkusta alas. 😂
Edina Saffylle, kun tämä läpsäisi äitiään hysteerisen kohtauksen jälkeen: - Ei vanhempiaan saa lyödä!
Aika paha. Ehkä Patsy kun on niin ihana kampaus vuodesta toiseen. Sopii hänelle tosi hyvin. Nuoret miehet pörrää ympärillä.
https://www.buzzfeed.com/natalyalobanova/bitch-troll-from-hell
Olin Eddie kuten ajattelinkin.
Mä oisin kyllä mieluiten Eddien äiti, sarkastisen herttainen mummeli.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat ihan huippuja, mutta olisin varmaan rennompi Patsy. Edina on koko ajan aika kireä.
Minäkin ehdotomasti olisin Patsy.Tytäreltäni jos kysyisitte vastaisi olen Edina.
Bubble.
Tai Saffron. Tykkäsin Julie Sawalhasta kuitenkin enemmän "Lehtijengissä", oli silloin vielä kiva teini.
Kumpikin on tosi hyvä mutta kallistun silti hitusen verran enemmän Eddien puolelle, hän on niin räiskähtelevä.
Edina. Edinalla on rahaa, talo, autonkuljettaja, oma yritys, lapset ja monta ex-miestä, vaikka yksi onkin homo.