Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoremmat rokottamattomat täyttää sairaalan

Vierailija
06.07.2021 |

ROKOTTAMATTOMIEN osuus on kesän aikana korostunut Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin alueella sairaalahoitoon joutuneiden koronapotilaiden joukossa, kertoo Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (Hus) infektioylilääkäri Asko Järvinen.

– Kaksi kertaa rokotetut ovat sairaalapotilaiden joukossa hyvin harvinaisia ja yhdenkin kerran rokotettuja on vähän, Järvinen sanoo

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulle juur väitettiin täällä ettei alle 30 joudu sairaalaan koronan takia kun kerroin, etten vielä ole rokotusta saanut.

Vierailija
2/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa uutisessa jätetään jotain kertomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sairaalan?

Koko maassa on 41 koronapotilasta sairaalahoidossa.

Vierailija
4/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä sairaalan?

Joo, tällä hetkellä on tuo määrä, mutta noita tilastoja ei tehdä yhden päivänpotilaiden perusteella, vaan pidemmältä ajalta. Kuinka monta eri ihmistä on vaikkapa HUS:n alueen sairaaloissa ollut viimeisen 2 viikon aikana koronan vuoksi hoidossa? Siinä voisi olla jo hiukan isompi otanta, kuin koko maan koronapotilaat tällä hetkellä. Järvisen otanta voi toki kattaa kuukauden tai kahdenkin potilaat.

Vierailija
5/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä sairaalan?

Joo, tällä hetkellä on tuo määrä, mutta noita tilastoja ei tehdä yhden päivänpotilaiden perusteella, vaan pidemmältä ajalta. Kuinka monta eri ihmistä on vaikkapa HUS:n alueen sairaaloissa ollut viimeisen 2 viikon aikana koronan vuoksi hoidossa? Siinä voisi olla jo hiukan isompi otanta, kuin koko maan koronapotilaat tällä hetkellä. Järvisen otanta voi toki kattaa kuukauden tai kahdenkin potilaat.

No minkä sairaalan ne täyttää, jos ne eivät enää ole siellä?

Vierailija
6/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Healthy 13 Year Old DIES In SLEEP After Getting JAB 

https://odysee.com/@hugotalks:8/Healthy-13-Year-Old-DIES-In-SLEEP-After…

Vierailija
7/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa lyövät sulkuja päälle, vaikka 60% on rokotettu. Mä toivon todella, että rokotus auttaa, mutta en laskisi pelkästään sen varaan.

Vierailija
8/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelissa lyövät sulkuja päälle, vaikka 60% on rokotettu. Mä toivon todella, että rokotus auttaa, mutta en laskisi pelkästään sen varaan.

Miksi se toimisi täällä tuon paremmin samaa varianttia vastaan?

Vierailija
9/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuvat oudosti koronaan 5 päivää rokotuksen jälkeen. Pskat, sairastuivat rokotteesta.

Vierailija
10/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ja tummat vaarassa.

Vierailija
11/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelissa on kuitenkin samaan aikaan nähty että vakavat tapaukset on liki loppuneet. Kukaan ei ole kuollut viikkoihin.

Vierailija
12/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuollaista juttuako nyt pitää levittää, että saataisiin nuoret piikille?

Vierailija
13/13 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelissa on kuitenkin samaan aikaan nähty että vakavat tapaukset on liki loppuneet. Kukaan ei ole kuollut viikkoihin.

Tuo taitaa olla vanhaa tietoa.