Nuoremmat rokottamattomat täyttää sairaalan
ROKOTTAMATTOMIEN osuus on kesän aikana korostunut Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin alueella sairaalahoitoon joutuneiden koronapotilaiden joukossa, kertoo Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (Hus) infektioylilääkäri Asko Järvinen.
– Kaksi kertaa rokotetut ovat sairaalapotilaiden joukossa hyvin harvinaisia ja yhdenkin kerran rokotettuja on vähän, Järvinen sanoo
Kommentit (13)
Tuossa uutisessa jätetään jotain kertomatta.
Minkä sairaalan?
Koko maassa on 41 koronapotilasta sairaalahoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä sairaalan?
Joo, tällä hetkellä on tuo määrä, mutta noita tilastoja ei tehdä yhden päivänpotilaiden perusteella, vaan pidemmältä ajalta. Kuinka monta eri ihmistä on vaikkapa HUS:n alueen sairaaloissa ollut viimeisen 2 viikon aikana koronan vuoksi hoidossa? Siinä voisi olla jo hiukan isompi otanta, kuin koko maan koronapotilaat tällä hetkellä. Järvisen otanta voi toki kattaa kuukauden tai kahdenkin potilaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä sairaalan?
Joo, tällä hetkellä on tuo määrä, mutta noita tilastoja ei tehdä yhden päivänpotilaiden perusteella, vaan pidemmältä ajalta. Kuinka monta eri ihmistä on vaikkapa HUS:n alueen sairaaloissa ollut viimeisen 2 viikon aikana koronan vuoksi hoidossa? Siinä voisi olla jo hiukan isompi otanta, kuin koko maan koronapotilaat tällä hetkellä. Järvisen otanta voi toki kattaa kuukauden tai kahdenkin potilaat.
No minkä sairaalan ne täyttää, jos ne eivät enää ole siellä?
Healthy 13 Year Old DIES In SLEEP After Getting JAB
https://odysee.com/@hugotalks:8/Healthy-13-Year-Old-DIES-In-SLEEP-After…
Israelissa lyövät sulkuja päälle, vaikka 60% on rokotettu. Mä toivon todella, että rokotus auttaa, mutta en laskisi pelkästään sen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Israelissa lyövät sulkuja päälle, vaikka 60% on rokotettu. Mä toivon todella, että rokotus auttaa, mutta en laskisi pelkästään sen varaan.
Miksi se toimisi täällä tuon paremmin samaa varianttia vastaan?
Sairastuvat oudosti koronaan 5 päivää rokotuksen jälkeen. Pskat, sairastuivat rokotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ja tummat vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Israelissa on kuitenkin samaan aikaan nähty että vakavat tapaukset on liki loppuneet. Kukaan ei ole kuollut viikkoihin.
Ai tuollaista juttuako nyt pitää levittää, että saataisiin nuoret piikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelissa on kuitenkin samaan aikaan nähty että vakavat tapaukset on liki loppuneet. Kukaan ei ole kuollut viikkoihin.
Tuo taitaa olla vanhaa tietoa.
Jaa, mulle juur väitettiin täällä ettei alle 30 joudu sairaalaan koronan takia kun kerroin, etten vielä ole rokotusta saanut.