Käykö uimarannalla sivistyneitä ihmisiä?
Omien havaintojeni perusteella uimarannalla käy vain kouluttamattomia tai vähän koulutettuja ihmisiä!
Onko oikeesti niin, että sivistyneillä on ihan eri hellepäivän puuhat?
Ja merkit, joista tein päätelmiä:
-lapsille valitetaan koko ajan kirosanojen saattelemana
-lähärit puhuu potilasasioita kovaan ääneen
-ulkoinen habitus (vaatetus, tatuoinnit, hiukset)
-tupakointi rannalla
-lasten nimet
Kommentit (52)
Mun mielestä on ihan kauheaa nuorten kielenkäyttö. Siis huudetaan v*ttua ihan pienten lasten kuullenkin ja monta kertaa :( jos olisin itse tehnyt samalla lailla vanhempien kuullen niin oltais vedetty ympäri korvia :(
Vierailija kirjoitti:
Ei sivistyneet käyvät päivisin ja sivistyneet taas iltaisin. Järkevä ihminen ei mene hankkimaan auringonpistosta ja punaista ihoa.
No, itse kävin viime viikolla teinin kanssa iltauinnilla. Kello oli n. 22.30. Ja siellä oli myös lapsiperhe. Lapset olivat ihan pieniä.
Minusta sivistynyt ihminen on laittanut lapset kotona nukkumaan tuohon aikaan eikä ole enää uimarannalla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan kauheaa nuorten kielenkäyttö. Siis huudetaan v*ttua ihan pienten lasten kuullenkin ja monta kertaa :( jos olisin itse tehnyt samalla lailla vanhempien kuullen niin oltais vedetty ympäri korvia :(
Samaa mieltä! Jo jotkut 12-vuotiaat harrastaa tätä! Kaveriporukassa pitää olla olevinaan. Oikeasti joka lauseessa on monta kirosanaa. Eivätkä lopeta, vaikka pyytää!
Käyn vain sivistyneiden suosimalla pikku kalliorannalla laadukkaan asuinalueen kupeessa, jonne eivät massat eksy. Vältän keskipäivää, jolloin uv-säteily on huipussaan. Lisäksi keskityn uimiseen enkä asioiden kailottamiseen seuralaisilleni. Korkeintaan vaihdan hillitysti muutaman sanan hyvänpäiväntuttujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän sivistynyt perhe ajaa omalla veneellä (huom. ei rahoitusyhtiön, vaan oma) Saimaalle rannalle, ja siellä luemme Henrik ja Saima -lapsillemme Tolstoita, tatuoimattomat ihomme uv50-paidan suojassa. Eväänä on luomukasvisruokaa ja tupakan sijasta kädessä on sampanjaa.
Niin ja teidän kakaroilla on sellaiset pitkähihaiset uimapuvut ettei ne vaan saa melanoomaa auringosta ja korvalapulliset hellehatut. Näytätte ihan ääliöiltä koko perhe. Ja äänestätte tasan vihreitä..se jo kertoo että elätte haavemaailmassa sivistyksen suhteen.
Vai eksyit sitten Kouvolaan, joo ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty olemaan rannalla, koska on niin kuuma. En muutenkaan koe järkeväksi viettää siellä pitkiä aikoja päiväsaikaan, mutta jokainen tyylillään.
Rannalla puun varjossa, aina välillä vedessä käy kastautumassa niin että pysyy viileänä. Ei rannalla ajan viettäminen tarkoita auringossa käristämistä.
Ahaa, se olit sinä ap! Ihmettelinkin kuka ihme siinä viereisellä pyyhkeellä pyöritteli päätään kun pöllö. Tuhahteli ja silmätkin tais pyörähdellä ympäriinsä koko ajan.
Meillä oli tosi hauskaa. Kun uitiin ja syötiin eväitä, eikä kytätty muita.
T:duunariäiti, jolla monta tatuointia ja kananp***e tukka, kun täältä Kouvolasta kerran ollaan
Miten lasten nimistä voi tietää onko käynyt kouluja?
Fiksut ihmiset käy korkeintaan uimassa, juntit grillaa itselleen melanooman.
Ei sivistyneet käyvät päivisin ja sivistyneet taas iltaisin. Järkevä ihminen ei mene hankkimaan auringonpistosta ja punaista ihoa.