Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahanhajuinen hengitys - APUA!!!!

Vierailija
24.08.2006 |

Moi, mitä teen, mulla haisee hengitys niin pahalta että kaikki kaverit, ja kohta myös sukulaiset, ovat kaikonneet ympäriltäni. Edes kaupassa en kehtaa enää avata suutani ettei kassatyttökin pyörry.

Kysyin hammaslääkärissä ollessani että mitä teen, niin hän sanoi ettei mun suussa ainakaan ole mitään mikä haisisi, että nouseekohan mahasta jotain? Mua närästää usein, liittyyköhän haju siihen?

Suuvedet, purkat ym. ei auta, ja koko ajan ei voi olla pastilli suussa, (yök,olen kyllästynyt jo kaikkiin pastilleihin.)

Auttakaa, kellä olisi keinoja, joka olisi kärsinyt samasta vaivasta.

Itse en muuten hajua haista, mutta muut kyllä haistavat ja kalpenevat joka kerta kun avaan suuni, ja astuvat kolmen metrin päähän. APUA!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko sun suuhun sellasia kellertäviä paakkuja, jotka haisee hirveelle...en tiedä mistä ne tulee mut hajun ne aiheuttaa. itsellä on, en ole löytänyt konstia.

Vierailija
2/2 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt ongelmasta vuosia, vaikka on todettu laktoosi-intoleranssit ja hoidossa ovat. Mikään ei ole auttanut, ja voi varjele, on sitä kokeiltu jos vaikka mitä ruokavaliota, suuvesiä, pastilleja + päivittäiset hammaslangan käytöt. Kuukauden olen käyttänyt - ja kertaakaan mies ei ole valittanut hengityksen hajusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi