Vinkkejä miehen pukeutumiseen tyylikkäästi kesällä
Mieheni pukeutuu talvisin suht kivasti, tyylikkäisiin neuleisiin ja farkkuihin. Työnsä on erityisasiantuntijan töitä, mutta Suomessa se pukeutuminen ei tosiaan ole tarkkaa, toimitusjohtajat huppareissa ihan helposti. Joten ei saa olla liian hienosti pukeutunut, ja ei mieheni pukuun haluaisikaan pukeutua arkisin.
Mutta nyt helteillä en tosiaan tiedä että mitkä vaatteet näyttäisivät hyvältä miehelläni! Hänellä on suht iso maha, mutta ei mikään kauhean iho kuitenkaan, ja on lihaksikas ja suurikokoinen ylipäänsä. Nyt on lähinnä pikeepaita ja farkut, mutta kun ne farkut näyttää tosi kuumilta tässä säässä! Ja kenkinä on "puvun kengät" siis nahkaiset kävelykengät. Hän vaan näyttää niin hikiseltä ja pikeepaita pingottaa vatsan päällä ikävästi.
En oikein tiedä miesten muodista, itse olen hyvä pukeutumaan ja pukeudun kauniisti siisteihin, laadukasta materiaalia oleviin omaan vartalooni sopiviin vaatteisiin ja väreihin. Haluan, että mieheni olisi myös hyvännäköinen. Mieheni ei ole tosiaankaan mikää vaate hifistelijä kuten minä, mutta aina kun annan vinkkejä että mitkä vaatteet hänelle sopii, niin hän on kyllä itsekin samaa mieltä ja tyytyväinen ja ne vaatteet tulee käyttöön. Nyt haluaisin neuvoa häntä tyylikkäässä, töihin sopivassa ja viileässä kesäpukeutumisessa. Mutta en osaa...
Vinkkejä, kuvia jne?
Kommentit (3)
Netistä löytyy firma Makeyourownjeans.com ja siellä tehdään mittatilaustyönä ihan muitakin vaatteita. Siellä on mahdollisuus saada siis juuri sellaisia vaatteita kuin tarvii. Kannattaa käydä katsomassa!
Tunika, legginsit ja Crocsit. Eiku...
Pellava! Kannattaa ostaa numeroa suurempi pellavavaate jos sitä ei ole esikutistettu. Pellavavaate on viileä. Oletko katsonut Big Oliverin tai Halosen nettikaupan valikoimat?
Näin kuumalla on ok kulkea puhtain jaloin ilman sukkia sandaalit tai loaferit jalassa.
Värien sopivuus on tärkeä asia miehelläkin. Kannattaa selvittää vaikka netin värianalyysitestin avulla, että minkä värivuodenajan värit sopivat hänelle. Kaupasta ei saa prikulleen sopivia värejä mutta tärkeintä on se, että kasvojen lähellä on sitä sopivaa väriä vaikka kravatissa.