Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämän näköinen voi olla luxus-prostituoitu?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:22"]

Koska miehet on hiukan hölmöjä.

Toisaalta huoran 'tasoa' (=taksaa) saattaa nostaa jonkin verran jos tarjoaa hiukan erikoisempia palveluksia. Harva tyttö antaa esim. ulostaa suuhunsa. Tollasesta joutuu maksamaan aika paljon enemmän kuin perus nusuttelusta. Jos haluaa, että tyttö näyttää edes auttavasti ihmiseltä. Joku kadulla asuva pirihuora tietysti antaa noitakin palveluksia edukkaasti, mutta en mä ainakaan minkään hampaattoman hutsun suuhun saisi paskottua :D

[/quote]

Antaako joku rahasta toisen ihmisen paskoa suuhunsa?

[/quote]

Kyllä minä antaisin. Suurin tarjous minkä olen tehnyt suuhun paskomisesta on 1000e. Kauppoja ei tullut mutta ollaan ystäviä vieläkin.

[/quote]

Miksi ihmeessä haluat että joku ulostaa suuhusi?

[/quote]

Se on kaikista eroottisin kokemus. Siihen kuuluu ihmisen palvonta tai nöyryytys. Minun kohdalla palvonta. Rakastan naisia, mikäli joku haluaa jakaa minun kanssa niin intiimin hetken, tulen rakastamaan häntä. Huom. jakaa! Se ei ole itsestään selvyys.

Vierailija
22/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein sekoilette? On muuten aika saamarin vetävän näköinen. Tumma, tatsattu, rock! Hoikka vartalo ja nätit silmät. Prostituoituja en ole käyttänyt, enkä käytä, mutta jos joku tuolla ulkonäöllä varustettu vaikka baarissa osoittaisi kiinnostusta (ja en olisi pysyvästi varattu), ei minua tarvitsisi kahta kertaa suostutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin minäkin. Miehet on outoja, jos pitävät tuota naista luxuksena... Pidätyskuvassa näytti ikäistään vanhemmalta ja narkkarilta:( kaikkein oudointa on se kun katsoo google pomon kuvaa. Mitä sen näköinen lassukka tekee ton näköisen naisen kanssa? Ovat tapailleet vielä kuulema pidemmän aikaa... Minäkin googletin naisen kuvia. Nainen vois kirjoittaa elämänkerran... Erikoinen juttu. 

Vierailija
24/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:25"]

Mitä te oikein sekoilette? On muuten aika saamarin vetävän näköinen. Tumma, tatsattu, rock! Hoikka vartalo ja nätit silmät. Prostituoituja en ole käyttänyt, enkä käytä, mutta jos joku tuolla ulkonäöllä varustettu vaikka baarissa osoittaisi kiinnostusta (ja en olisi pysyvästi varattu), ei minua tarvitsisi kahta kertaa suostutella.

[/quote] sulle varmaan nainen ok, mutta google pomon kanssa eri maata;)

Vierailija
25/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luxus huoraukseen vaaditaan muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. Maksulliset käyttäytyvät hyvin kun on kyse rahasta. Niistä parhaat valitaan vakituiseksi. Nainen näyttää kauniilta jokaisessa kuvassa.

Vierailija
26/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen. Hämmästyttävää, että hänellä on tatuointeja.

Ehkä hänelle tuli raja vastaan prostituoituna ja hän surmasi keski-ikäisen miehen, joka oli naimisissa - ja viiden lapsen mitä kunniallisin ja hyvätapaisin isä.

Vierailija
27/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:41"]

Kuluneen näköinen ikäisekseen (26), mutta kai tuo ammattikin kuluttaa.

[/quote]

On kyllä totta, että on ikäistään vanhemman näköinen. Kymmenen vuotta helposti.

[/quote]

Tapausta enempää kommentoimatta totean, että ammatin kuluttavuus on stereotypia, joka ei pidä paikkaansa. Itselläni aikanaan kymmenisen vuotta päätyönä ei ole kyllä kuluttanut ylä- eikä alapäätä. Olen ja olin tavallisella tavalla nätti, en superkaunotar, mutta en hiirulainenkaan. Mutta nyt nelikymppisenä ulkoisesti vertaudun enemmän itseäni kymmenisen vuotta nuorempiin kavereihini, jotka alunperin opiskelukavereita.  Oma parisuhde ja perhe-elämä alkoi myöhemmin kuin ikäisilläni.

Mikä tahansa vaikea ja raskas kuluttaa myös ulkoisesti. Jos prostikseen lähtee vääristä syistä, sitä vihaa ja se alkaa näkyä naamasta ja altistaa huonoille elämäntavoille. Mutta niin voi käydä myös huonon parisuhteen, erilaisten vastoinkäymisten tms. vuoksi.

Seksiammattilaisenkin tärkein työväline on korvien välissä, ei pelkkä feissi, muttei p****kaan.

Vierailija
28/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainenhan on oikein sievä. Elämäntyyli tietysti on vanhentanut.

Vierailija
29/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan ole parhaimmillaan pidätyskuvissa meikit levinneenä. Kunnolla meikattuna tuo on varmaan kaunis. Nätti kroppa ja hiukset myös.

Vierailija
30/37 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus kertoo Googlen tasosta. Jos johtaja haksahtaa huumeisiin ja likaiseen narkkarihuoraan, niin ei kaikki lamput pala kattokruunussa. Näkisin, että Google tekee vielä Nokiat. Suoraan sanoan minua ketuttaa Google-karttojen huononnus, se on yksi osoitus, ettei yritys enää kuuntele asiakkaitaan.

Vierailija
31/37 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Aika kuuma lutka! Kyllän tohon sais tulemaan, helpostikin. Aaah.... Pakko mennä vetää käteen!

Vierailija
32/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta huoran 'tasoa' (=taksaa) saattaa nostaa jonkin verran jos tarjoaa hiukan erikoisempia palveluksia. Harva tyttö antaa esim. ulostaa suuhunsa. Tollasesta joutuu maksamaan aika paljon enemmän kuin perus nusuttelusta. Jos haluaa, että tyttö näyttää edes auttavasti ihmiseltä. Joku kadulla asuva pirihuora tietysti antaa noitakin palveluksia edukkaasti, mutta en mä ainakaan minkään hampaattoman hutsun suuhun saisi paskottua :D

[/quote]

Vierailija
33/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kyllä minä antaisin. Suurin tarjous minkä olen tehnyt suuhun paskomisesta on 1000e. Kauppoja ei tullut mutta ollaan ystäviä vieläkin.

Vierailija
34/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei oikein innostunut kun näytin luksushuoran kuvaa. Oli enemmän innostunut kun katselimme sitä pätkää Anna Nicole Smithistä;) Ilmeisesti toi bosse kuitenkin halusi jotakin muuta kuin normaalia seksiä kun heroiinikin oli kuvassa mukana, tais olla palkkamurha. Ties vaikka vaimo olis maksanut...

Vierailija
35/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunishan se on.

Mutta jutussa on erikoista murhasyyte. Tulee mieleen, että joku haluaa hiljentää sen tosiasian, että iso Google-pomo vetää heroiinia ja saa sitä vakkari-luksushuoraltaan.

Tuossa kävi vain moka ja nainen halusi paeta paikalta.

Google nyt vain haluaa isolla rahalla putsata mainettaan - heillä ei ole narkkarisikoja töissä vaan mies oli "viaton uhri" ja nainen syyllinen.

Vierailija
36/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:41"]

Kuluneen näköinen ikäisekseen (26), mutta kai tuo ammattikin kuluttaa.

[/quote]

On kyllä totta, että on ikäistään vanhemman näköinen. Kymmenen vuotta helposti.

Vierailija
37/37 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi ihmeessä haluat että joku ulostaa suuhusi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi