Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ravintola Roskapankki?

Vierailija
10.07.2014 |

Saako sieltä ruokaakin?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkälä, oli ainakin 10 vuotta sitten. Ja paikallaan näytti olevan, kun sporalla ohi ajelin n kuukausi sitten.

Vierailija
2/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kalja ruokaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen missä istuu Jussi Lampi.

Vierailija
4/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkälä joo mutta varsin omintakeinen, suorastaan jopa legendaarinen paikka. Jos etsit vanhan ajan Kallio-tunnelmaa, silloin Roskapankki on oikea valinta. Lisäbonuksena halvat hinnat. Ruoasta en osaa sanoa, sillä siitä on jo vuosia, kun olen Roskapankissa piipahtanut. Ainakin voi tehdä niin, että menee Roskapankkiin hakemaan halvat kaljat ja sidut (sekä fiilistelemään tunnelmaa!) ja jos sieltä ei saa (kelpo) ruokaa, jatkaa matkaa sitten muualle syömään. Seudulla on hyvää ruokaravintolatarjontaa, esim. kivenheiton päässä Hämeentien ja Mäkelänkadun kulmassa mainio ravintola Allotria.

Vierailija
5/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:49"]

[/quote]

mitä se siel tekee?

PS. MISTÄ TIEDÄT?

Vierailija
6/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankista saa pizzaa. Tosin se on yleensä sen verran tukossa, että en siellä mielelläni syö. Itsehän istun tuolla joka viikko. Halvat hinnat ja hyvä meininki ja musa.

Seudulla on paljon pahempiakin räkälöitä. Pankissa on ovella yleensä äkäinen portsari, mikä viskoo armotta liian päihtyneet tai häiritsevästi käyttäytyvät ulos. Asiakaskunta toki pääosin rumaa karvaturpaa, mutta sellainen minä itsekkin olen.

Rento ja välitön juottola, eli ei siis ollenkaan sopiva pipo kireällä oleville hiekkapilluisille AV-mammoille.

Vierailija
7/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:06"]

Pankista saa pizzaa. Tosin se on yleensä sen verran tukossa, että en siellä mielelläni syö. Itsehän istun tuolla joka viikko. Halvat hinnat ja hyvä meininki ja musa.

Seudulla on paljon pahempiakin räkälöitä. Pankissa on ovella yleensä äkäinen portsari, mikä viskoo armotta liian päihtyneet tai häiritsevästi käyttäytyvät ulos. Asiakaskunta toki pääosin rumaa karvaturpaa, mutta sellainen minä itsekkin olen.

Rento ja välitön juottola, eli ei siis ollenkaan sopiva pipo kireällä oleville hiekkapilluisille AV-mammoille.

[/quote]

Rumat karvaturvat kuuluvat  Pankkiin ja Kallioon :D  Sopivaa vastapainoa Kallio-Sörnäinen akselin punaviher-hipsterinuorisolle. Mikä muuten on tällä hetkellä Kallion pahin juottola? 

Vierailija
8/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:06"]

[/quote]

Rumat karvaturvat kuuluvat Pankkiin ja Kallioon :D Sopivaa vastapainoa Kallio-Sörnäinen akselin punaviher-hipsterinuorisolle. Mikä muuten on tällä hetkellä Kallion pahin juottola?

[/quote]

Kalliossa ei oikein mielestäni ole enää yhtään todellista kunnon räkälää. Seudun "helmet" ovat Pääskypubi Sörnäisissä ja My Way Bar Vallilassa

Vierailija
9/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:06"]

[/quote]

Rumat karvaturvat kuuluvat Pankkiin ja Kallioon :D Sopivaa vastapainoa Kallio-Sörnäinen akselin punaviher-hipsterinuorisolle. Mikä muuten on tällä hetkellä Kallion pahin juottola?

[/quote]

Kalliossa ei oikein mielestäni ole enää yhtään todellista kunnon räkälää. Seudun "helmet" ovat Pääskypubi Sörnäisissä ja My Way Bar Vallilassa

[/quote]

Tai no Bud's Pizzeria Hesarilla on myös aika taktinen. Tosin sekin teknisesti Harjun puolella, mutta kaikkihan tämän mieltävät Kallioksi.

Vierailija
10/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph, muutama viikko sitten näin kyseisen ravintolan edessä hameeseen pukeutuneen miehen.

Vierailija
11/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:23"]Hmph, muutama viikko sitten näin kyseisen ravintolan edessä hameeseen pukeutuneen miehen.

[/quote]

Kalliossa näkee kaikenlaista. Jos se arvon Persua häiritsee, niin kannattaa muuttaa (takaisin) sinne metsän keskelle.

Vierailija
12/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siinä on kiva terassi.

Vierailija
13/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:49"]

[/quote]

mitä se siel tekee?

Juo kaljaa ja juttelee kavereidensa kanssa havaintoni mukaan. Ainahan se siinä terdellä on jos kulkee ohi tai menee itse sinne terdelle.

PS. MISTÄ TIEDÄT?

[/quote]

Vierailija
14/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Roskapankki on muuten ainoa kapakka Suomessa, josta minut on käännytetty ovelta. Alla oli ehkä kaksi pientä olutta, jotka nyt eivät minun käytöksessäni mitenkään näy,  mutta väärässä seurassa.  Portsari nimittäin ilmeisesti inhosi syvästi viereisen toimistorakennuksen "kälättäjiä". Jäätiin sitten kaljalle viereiseen Kallion tähteen (?), joka ilmeisesti sai asiakaskuntansa juuri porukasta, joka ei päässyt sisälle Roskapankkiin. :-D

Vierailija
15/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:56"]

[/quote]

Roskapankki on muuten ainoa kapakka Suomessa, josta minut on käännytetty ovelta. Alla oli ehkä kaksi pientä olutta, jotka nyt eivät minun käytöksessäni mitenkään näy,  mutta väärässä seurassa.  Portsari nimittäin ilmeisesti inhosi syvästi viereisen toimistorakennuksen "kälättäjiä". Jäätiin sitten kaljalle viereiseen Kallion tähteen (?), joka ilmeisesti sai asiakaskuntansa juuri porukasta, joka ei päässyt sisälle Roskapankkiin. :-D

[/quote]

Kun työpaikkani (pankki) aikoinaan siirtyi Vallilaan, paikallisen Populuksen portsari pyysi ystävällisesti että emme alkaisi käydä siellä töiden jälkeen oluella. Kantajengin toleranssi ei kestänyt meikäläisiä.

Vierailija
16/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs seurusteluravintola. Muista kysyä viinilistaa selkeällä äänellä.

Vierailija
17/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:06"]

[/quote]

Roskapankki on muuten ainoa kapakka Suomessa, josta minut on käännytetty ovelta. Alla oli ehkä kaksi pientä olutta, jotka nyt eivät minun käytöksessäni mitenkään näy, mutta väärässä seurassa. Portsari nimittäin ilmeisesti inhosi syvästi viereisen toimistorakennuksen "kälättäjiä". Jäätiin sitten kaljalle viereiseen Kallion tähteen (?), joka ilmeisesti sai asiakaskuntansa juuri porukasta, joka ei päässyt sisälle Roskapankkiin. :-D

[/quote]

Kyseessä on Bar21, jota numbabaariksikin kutsutaan. Ja jos et pääse Pankkiin sisään, niin tänne yleensä kelpuutetaan. Pankkiin ei siis oteta ainakaan liian päihtyneitä ineen. Kaljupäinen vihainen poke voi myös tosin diskrimoida muistakin syistä, jos ei naama satu miellyttämään.

Ja naisille tiedoksi Lammen Jussi on silloin tällöin Pankissa, ei tosin kovin usein.

Vierailija
18/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:05"]

Tyylikäs seurusteluravintola. Muista kysyä viinilistaa selkeällä äänellä.

[/quote]

Ja on siellä hyvää purtavaakin. Tuopin reuna nimittäin.

Vierailija
19/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:23"]Hmph, muutama viikko sitten näin kyseisen ravintolan edessä hameeseen pukeutuneen miehen.

[/quote]

Kalliossa näkee kaikenlaista. Jos se arvon Persua häiritsee, niin kannattaa muuttaa (takaisin) sinne metsän keskelle.

[/quote]

Niin, Kaarlenkadullahan on lesbobaari Nalle Pub, jossa käy paljon transsukupuolisia henkilöitä. Joten ei ole todellakaan mikään big deal nähdä miehenoloista henkilöä hameessa noilla kulmilla. 

Voin sanoa, että itselläni on useinkin ikävä työskentelyä siinä Kaarlenkadun toimistorakennukseen. Rutiininomaista matalapalkkaduuniani en varsinaisesti kaipaa, mutta se ilmapiiri oli kyllä ihan omanlaisensa.

Vierailija
20/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:05"]Tyylikäs seurusteluravintola. Muista kysyä viinilistaa selkeällä äänellä.

[/quote]

Tämä (vittuilu) on tehokas keino lentää Pankista ulos. Riippuu kuka on tiskin takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän