Asiakkaat hei.
Miksi ette voi asioida täysin rauhassa ja hiljaa? Miksi pitää huutaa ja räyhätä? Tajuatteko, että joku päivä karma tekee tehtävänsä? Joku päivä. Sitä päivää ei ikinä tiedä.
Kommentit (11)
MInusta usein näyttää siltä, ettei aspassa kiinnosta yhtään mikään. Olipa asiakas hankala tai ei, niin etenkin nyt kesäaikaan harkkarit ovat käveleviä emmätiedä-tyyppejä. Miten sellaiset yllipäätään tajuavat onko asiakas vihainen vai iloinen? Jo pelkkä kontaktointi saa jotkut ahdistumaan ja jos koettaa antaa rakentavaa palautetta itketään loppu kesätyöaika, miten tuo tyhmä asiakas pyysi minua auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelija hei.
Se suuttumus ja räyhääminen ei koske sinua henkilökohtaisesti.
Sinä asiakaspalvelijana vain satut olemaan se, joka saan kaiken tyytymättömyyden firman tuotteista, kuljetuksesta, takuusta ja kaikista muustakin, aivan ensimmäisenä kasvoillesi.
Asiakas o ostanut tuotteen, usein kalliinkiinkin. Kun jokin menee pieleen, hän ensimmäsisenä suuttuu liikkeelle joka palvelua on markkinoinut ja myynyt.
Ja se on se aspa, johon asiakas ensimäisenä törmää, oli se aspa sitten tavattavissa livenä, tai puhelimessa tai henkilönä chatissa.
Sitä ihmettelen vielä näinäkin päivinä, etteikö aspa henkilöstöä mitenkaan koulutetta, eikä opeteta olemaan diplomaattinen. Siten että asiakas on tyytyväinen ainakin just sillä hetkellä saamaansa palveluun aspa:sta-
Haha! Köyhä paska, sulle nyt kallista on litran maitokin. Mee töihin niin ei tartte purkaa omaa epäonnistumistaan työtään tekeville asiakaspalvelijoille.
Se on jännä, miten yleensä varakkaammat ihmiset eivät raivoa vaan käyttäytyvät sivistyneesti. Sitten on tämä rupusakki, joka valittaa joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelija hei.
Se suuttumus ja räyhääminen ei koske sinua henkilökohtaisesti.
Sinä asiakaspalvelijana vain satut olemaan se, joka saan kaiken tyytymättömyyden firman tuotteista, kuljetuksesta, takuusta ja kaikista muustakin, aivan ensimmäisenä kasvoillesi.
Asiakas o ostanut tuotteen, usein kalliinkiinkin. Kun jokin menee pieleen, hän ensimmäsisenä suuttuu liikkeelle joka palvelua on markkinoinut ja myynyt.
Ja se on se aspa, johon asiakas ensimäisenä törmää, oli se aspa sitten tavattavissa livenä, tai puhelimessa tai henkilönä chatissa.
Sitä ihmettelen vielä näinäkin päivinä, etteikö aspa henkilöstöä mitenkaan koulutetta, eikä opeteta olemaan diplomaattinen. Siten että asiakas on tyytyväinen ainakin just sillä hetkellä saamaansa palveluun aspa:sta-
Sitä ihmettelen vielä näinäkin päivinä, miksi toisilta puuttuu alkeellisimmatkin käytöstavat. Kotonako on opetettu, että asiat selvitetään räyhäämällä?
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, miten yleensä varakkaammat ihmiset eivät raivoa vaan käyttäytyvät sivistyneesti. Sitten on tämä rupusakki, joka valittaa joka asiasta.
No ei se kyllä noin mene. Varakkaat on tottuneet siihen, että muiden pitää hypätä heidän toiveidensa mukaan, koska he MAKSAVAT. Auta armias, jos asiakaspalvelija ei kunnioita tarpeeksi!
Olen kerran karjunut asiakkaalle takaisin. Säikähti.
Ei niitä purkauksia kannata ottaa itseensä, vesi hanhen selästä vaan. Jos itse hermostuu niin tilanne vain pahenee. Kokemus varmaan tuo paksun nahan tässäkin asiassa.
Älä provosoi sitä asiakasta, koskee se karma sinuakin.
Asiakaspalvelija hei.
Se suuttumus ja räyhääminen ei koske sinua henkilökohtaisesti.
Sinä asiakaspalvelijana vain satut olemaan se, joka saan kaiken tyytymättömyyden firman tuotteista, kuljetuksesta, takuusta ja kaikista muustakin, aivan ensimmäisenä kasvoillesi.
Asiakas o ostanut tuotteen, usein kalliinkiinkin. Kun jokin menee pieleen, hän ensimmäsisenä suuttuu liikkeelle joka palvelua on markkinoinut ja myynyt.
Ja se on se aspa, johon asiakas ensimäisenä törmää, oli se aspa sitten tavattavissa livenä, tai puhelimessa tai henkilönä chatissa.
Sitä ihmettelen vielä näinäkin päivinä, etteikö aspa henkilöstöä mitenkaan koulutetta, eikä opeteta olemaan diplomaattinen. Siten että asiakas on tyytyväinen ainakin just sillä hetkellä saamaansa palveluun aspa:sta-