Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tykkäisit synttäri menustani?

Vierailija
10.07.2014 |

salaatteja (tomaatti-mozzarella-basilika, katkarapucaesar, öljypohjainen perunasalaatti esim. chorizoa lisäksi), marinoidut oliivit ja herkkusienet, parmankinkkua + melonia, savulohta, uunikasviksia, kreikkalaisia lihapullia, uudet perunat.

Jälkkäriksi mansikkajuustokakku ja erilaisia juustoja (ehkä skonsseja)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:09"]

Tosi kiva ja raikas menu, josta mahdolliset kasvisruokailijatkin löytävät maukasta purtavaa. Ihanat juhlta varmaan tulossa : )

[/quote]

niin uunikasvikset ja perunat! muut salaatitkaan ei käy

Vierailija
22/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:43"]

salaatteja (tomaatti-mozzarella-basilika, katkarapucaesar, öljypohjainen perunasalaatti esim. chorizoa lisäksi), marinoidut oliivit ja herkkusienet, parmankinkkua + melonia, savulohta, uunikasviksia, kreikkalaisia lihapullia, uudet perunat.

Jälkkäriksi mansikkajuustokakku ja erilaisia juustoja (ehkä skonsseja)

Synttärimenu on yhdyssana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:23"]

onko tämä pakollinen? katkarapucaesar

[/quote]

Haluan perunasalaatin ja tomaatti-mozzarellan lisäksi jonkun vielä. Katkarapucaesar tuli mieleen, itse rakastan caesar salaattia, joten siksi se. Muut on öljypohjaisia, joten en enää kolmatta öljypohjaista haluaisi tarjota. Mitä itse ehdotat?

Vierailija
24/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakku ja juustoja. Mieluummin jompikumpi eikä kaksi juustoista jälkiruokaa. Pelkkä kakku olisi minusta riittävä. Juustot on jotenkin talvinen jälkiruoka.

Vierailija
25/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuulostaa hyvältä, mutta ehkä lisäksi yksi ihan vaan vihannessalaatti, ettei kaikki ole aivan niin "ruokaisaa"?

Vierailija
26/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:48"]

Juustokakku ja juustoja. Mieluummin jompikumpi eikä kaksi juustoista jälkiruokaa. Pelkkä kakku olisi minusta riittävä. Juustot on jotenkin talvinen jälkiruoka.

[/quote]

ok, minä syö juustoja ympäri vuoden. Ja haluan myös omille synttäreilleni ainakin roquefort papillonia ja västerbottenia, ihan parasta. 

Vierailija
27/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:44"]

Kaikki kuulostaa hyvältä, mutta ehkä lisäksi yksi ihan vaan vihannessalaatti, ettei kaikki ole aivan niin "ruokaisaa"?

[/quote]

ok, kiitos mielipiteestä. Mutta en ehkä ihan ymmärrä käsitettä ruokaisa, koska ruokaa kaikki tämä on. ja kastike tulee olla valmiina salaatissa, muuten se on kuin arkipäivän salaatti kun itse kaadetaan soosi päälle. Tykkään, että salaatti on kokonaisuus jonka oikea kastike maustaa. Eli se on tehtävä jonkin verran etukäteen.

Vierailija
28/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:44"]

[/quote]

ok, kiitos mielipiteestä. Mutta en ehkä ihan ymmärrä käsitettä ruokaisa, koska ruokaa kaikki tämä on. ja kastike tulee olla valmiina salaatissa, muuten se on kuin arkipäivän salaatti kun itse kaadetaan soosi päälle. Tykkään, että salaatti on kokonaisuus jonka oikea kastike maustaa. Eli se on tehtävä jonkin verran etukäteen.

[/quote]

Minä tarkoitan sillä sitä, että kun joka salaatissa on juustoa/katkarapua/perunaa, tulee annoksesta kovin raskas... Itse kaipaisin jotain raikkaampaa lisäksi, ihan perusvihanneasalaattia hyvällä vinaigrettella kevennykseksi. Siis maun, ei kalorien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme