ärsyttää koko facebook
Miten ihmiset jaksaa päivitellä siellä jatkuvasti ym. Kyllä sen ymmärtää vielä, et jos on jotain asiaa, et viestittelee jonku kans, mut noi selffiet ja muut turhanpäiväset tilapäivitykset, olin siellä ja täällä, tein sitä ja tätä, ni on kyl jotenki niin plaah. Onks se jotain huomion hakua vai mitä?
Kommentit (12)
Enpä seuraakkaan, mv kuin ihmiset viittii olla aina esillä. Mä olenkin niin intovertti, et kai siks en tajuu.
Päivittääkö joku sinne oikeasti vielä jotakin? Mun fb on ainakin ihan kuollut, vaikka kavereita löytyykin paljon. :(
Mua ärsyttää eniten ne, jotka ei koskaan kirjoita mitään, ei kommentoi, ei tykkää mut silti tietävät kaiken mitä siellä tapahtuu! "Joo luin facesta!"
Mitä v..tua?!? Ihme kyyliä!
Minusta on ainakin mukava tietää, mitä kaverini puuhailevat ja missä he menevät. Ihmiset saisivat postata enemmän, mutta ymmärrän toki, että loman mainostaminen paikan päältä voi olla jopa turvallisuusriski. Murtovarkaathan ovat kaiketi jossakin päin maailmaa murtautuneet ihmisten koteihin, koska Facebookista näkivät isäntäväen olevan ulkomailla.
Kuinka monta murtovarasta kutosen kaverilistalla on? Ei niitä lomapäivityksiä ole pakko ihan julkisiksi laittaa.
Olen pärjännyt tähän asti ilman, toivottavasti jatkossakin. Se lopettaminen ei tunnu olevan helppoa...
Joskus jaksan ehkä peukuttaa jotain kuvaa,mut ei sitä aina viitti kehua tai kommentoida sadansia kuvia, mitä jotkut laittelee ittestään. Tai sit mun elämä on vaan niin booring, ettei juurikaan kertomista ole.
Muakin ärsytti. Joten lähdin sieltä pois. Eipä tarvitse enää ärsyttää ja ne jotka tykkäävät saavat tykätä...
Olen yksinäinen ja facebook on ainoa kanavani ihmisiin.. Mutta passaa sulkea pois kaverilistalta, jos päivitykseni ärsyttävät. ;)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:18"]
Kuinka monta murtovarasta kutosen kaverilistalla on? Ei niitä lomapäivityksiä ole pakko ihan julkisiksi laittaa.
[/quote]
Samaa olen miettinyt, että onko tuolla kaverit paitsi tuttavat-asetuksellakaan mitään merkitystä, jos jopa ulkopuoliset pääsevät lukemaan päivityksiäni? Kun en halua moniin päivityksiini edes tuttaviksi luokiteltuja kavereitani lukijoiksi. Saati murtovarkaita.
Miten sua voi ärsyttää asia, jota sun ei edes tarvitse seurata?