Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko toinen nainen? Kysymyksiä.

Vierailija
26.07.2014 |

On mietityttänyt miksi joku ajautuu toiseksi naiseksi, empatia kyvytön paskiainen? Vai mikä tämän aiheuttaa? Huono itsetunto? Silkka häijy luonne?

Olisi kiva kuulla toisten naisten mielipiteitä.

Tunnetko syyllisyyttä?

Oletko tyytyväinen tilanteeseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen on kakkonen ja kakkonen on ykkönen.

Vierailija
2/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että liki kaikki miehet pettää jossain vaiheessa, ne kiltit ja fiksutkin. Naiset ei tiedä kuinka yleistä se on. Päätin sitten alkaa itsekin moneen suhteeseen kun ei kannata olla yhden miehen nainen. En koe syyllisyyttä sillä monesti se toinen mies eroaisi vaimostaan tai tilalla olisi joku toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvikseen.

Vierailija
4/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita sille miehellesi, sehän se syypää on!

Vierailija
5/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen sen aiheutti. Se on järkyttävää miten paljon tuskaa rakkauskin voi aiheuttaa.

Vierailija
6/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun ei voi valita keneen rakastuu, oikein mielelläni voisin vaikuttaa asiaan. Tosin vuosien suhteeseen en pystyisi varatun kanssa, huomaa yleensä aika aikaisin onko toinen oikeasti lähdössä suhteestaan vai ei.

Vierailija
7/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan tietämättäni. Ei ollut kivaa, kun asia selvisi. Mies oli kuitenkin elämäni rakkaus. Ajattelen häntä vieläkin päivittäin, vaikka 20 vuotta on kulunut ja mieskin on jo kuollut.

Vierailija
8/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tietämättäni. Mies oli olevinaan sinkku. Tosi inhottava olo kun kaikki selvisi. Minua tosin kyllä infottiin aiheesta, mutta en uskonut, olin sokeasti ihastunut. Hävetti. Ja minua pidettiin yleisesti huonona ihmisenä kun olin "vokotellut" varatun miehen. Mies väitti olleensa juuri eronnut. Tästä on muutama vuosi aikaa, häpeän! ja silti ärsyttää, miksi minä häpeän?! Mies teki väärin ja valehteli kahdelle naiselle. Mies porskuttaa kuulemani mukaan edelleen samalla linjalla. Alkuperäinen nainen nro1 on jo naimisissa toisen, mukavan miehen kanssa. Hyvä hänelle. Minusta aika luonnevikaista mennä toisten liiton väliin tietoisesti, tuntematta tunnontuskia.

Vierailija
9/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 8: itselläni oli myös yli 20 vuotta sitten vastaava ja ajattelen häntä usein. tälläkin hetkellä on suhde varatun miehen kanssa, mutta häntä en rakasta. olen vain seksin takia. ei minkäänlaisia omantunnontuskia, mutta minulla onkin diagnosoitu persoonallisuushäiriö. neitsyytenikin menetin varatulle (tiesin siitä).

Vierailija
10/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:30"]Huomasin että liki kaikki miehet pettää jossain vaiheessa, ne kiltit ja fiksutkin. Naiset ei tiedä kuinka yleistä se on. Päätin sitten alkaa itsekin moneen suhteeseen kun ei kannata olla yhden miehen nainen. En koe syyllisyyttä sillä monesti se toinen mies eroaisi vaimostaan tai tilalla olisi joku toinen.

[/quote]Kerrankin joku joka on samaa mieltä kanssani ja uskaltaa sanoa ääneen että KAIKKI MIEHET PETTÄÄ.Olen tässä vuosien myötä todennut saman.Olen naimisissa mutta petän miestäni silloin tällöin koska tiedän mieheni tekevän samoin.Olen tapaillut kolme vuotta avoliitossa elävää miestä.Ja miksi?Syy juuri se minkä kerroin ja vaihtelua.....

Vierailija
11/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:31"]Ihan huvikseen.

[/quote]

Tätä kutsutaan empatiakyvyttömyydeksi. Hyvin yleistä sosiopaateilla.

Ei oo kaikki muumit laaksossa.