Värien yhdistely
Kommentit (35)
Minulla on vaihtoehtoina punainen topin kanssa tuo vaaleanpunainen tai sitten tylsä musta hame
Esimerkiksi huivissa sopii (yhdistettynä vaikka sinisiin farkkuihin ja valkoiseen paitaan), mutten yhdistäisi pinkkiä hametta punaiseen paitaan tai punaisia housuja pinkkiin puseroon.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 12:45"]
Esimerkiksi huivissa sopii (yhdistettynä vaikka sinisiin farkkuihin ja valkoiseen paitaan), mutten yhdistäisi pinkkiä hametta punaiseen paitaan tai punaisia housuja pinkkiin puseroon.
[/quote]
Musta taas tuo on tosi hyvä yhdistelmä!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 12:44"]
Minulla on vaihtoehtoina punainen topin kanssa tuo vaaleanpunainen tai sitten tylsä musta hame
[/quote]Toivottavasti et aio käyttää noita linkissä olevia hepeneitä missään julkisella paikalla.
Värit sopii, mutta nuo linkkien polyesteripitsirievut eivät sovi kenellekään!
Missä tilanteessa ajattelit noita vaatteita käyttää? Ellet aio pitää maksullisia seksitreffejä omassa asunnossasi, työskennellä bordellissa tai mennä naamiaisiin prostituoiduksi pukeutuneena, unohda.
Mun silmääni ei todellakaan sovi, mutta paljonhan nyt yhdistellään eri punaisen sävyjä keskenään.
No huhhuh mitä vastauksia. Tuo paita on nätti mutta tuo hame ei ole makuuni
Värit sopivat, mutta linkkien yläosa ja hame eivät sovi yhteen (kuten eivät esim. farkut ja farkkutakkikaan, etenkään samansävyiset), vaan yläosan kanssa joku ei-pitsinen hame (esim. joku kiva maksimittainen) tai tiukan pitsihameen kanssa joku väljempi, ei-pitsinen yläosa.
Ei oikein. Mieluummin vastaväriä kaveriksi, siis vihreää tai vaikka turkoosia.