Miten kertoa herpeksestä deitille?
En nyt kuitenkaan katsonut asialliseksi laittaa oman kuvani alle mainintaa herpeksestä, jonka sain minua pettäneeltä (ex-)miesystävältä. Toivottavasti keskustelu pysyy asiallisena.
Kommentit (6)
Kerro ennen kuin suhde menee intiimiksi. Kerro samalla ns. ratkaisu: miten seksi kanssasi on turvallista.
Pysy rauhallisena.
Käytät vaan kortsua. Ei sitä tarvi kertoa ennen kuin tulee aika lopettaa kortsun käyttö. Sehän on aika yleinen vaiva, ties vaikka miehelläkin olisi jo ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Käytät vaan kortsua. Ei sitä tarvi kertoa ennen kuin tulee aika lopettaa kortsun käyttö. Sehän on aika yleinen vaiva, ties vaikka miehelläkin olisi jo ennestään.
Kondomi ei suojaa herpekseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ennen kuin suhde menee intiimiksi. Kerro samalla ns. ratkaisu: miten seksi kanssasi on turvallista.
Pysy rauhallisena.
Herpes tarttuu myös oireettomana eikä kondomi suojaa siltä. Itse vaatisin testit.
Mä sanoin jälkeenpäin että luulin näppylää perseessä itikanpuremaksi, että ei sitten vissiin ollukaan
Sanot miehelle että sulla on herpes ja jos haluaa pil - lua kannattaa hommata spärdäreitä tai sitten kantaa seuraukset.