Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa herpeksestä deitille?

Vierailija
06.07.2021 |

En nyt kuitenkaan katsonut asialliseksi laittaa oman kuvani alle mainintaa herpeksestä, jonka sain minua pettäneeltä (ex-)miesystävältä. Toivottavasti keskustelu pysyy asiallisena.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle että sulla on herpes ja jos haluaa pil - lua kannattaa hommata spärdäreitä tai sitten kantaa seuraukset.

Vierailija
2/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ennen kuin suhde menee intiimiksi. Kerro samalla ns. ratkaisu: miten seksi kanssasi on turvallista.

Pysy rauhallisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät vaan kortsua. Ei sitä tarvi kertoa ennen kuin tulee aika lopettaa kortsun käyttö. Sehän on aika yleinen vaiva, ties vaikka miehelläkin olisi jo ennestään.

Vierailija
4/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytät vaan kortsua. Ei sitä tarvi kertoa ennen kuin tulee aika lopettaa kortsun käyttö. Sehän on aika yleinen vaiva, ties vaikka miehelläkin olisi jo ennestään.

Kondomi ei suojaa herpekseltä.

Vierailija
5/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ennen kuin suhde menee intiimiksi. Kerro samalla ns. ratkaisu: miten seksi kanssasi on turvallista.

Pysy rauhallisena.

Herpes tarttuu myös oireettomana eikä kondomi suojaa siltä. Itse vaatisin testit.

Vierailija
6/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin jälkeenpäin että luulin näppylää perseessä itikanpuremaksi, että ei sitten vissiin ollukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan