onko joku onnistunut oikeasti treenaamaan lattaperseen pyöreäksi??
Kommentit (49)
Oikeestiko miehes on sanonut sun persettä ällöttäväksi? Ja sä idiootti reagoit siihen jumppaamalla ja kyselemällä täällä neuvoja. Teidän ongelma ei oo sun perseen ällöttävyys, vaan tuon äijän. Ja sun vässykkämäisyys.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 11:42"]Oikeestiko miehes on sanonut sun persettä ällöttäväksi? Ja sä idiootti reagoit siihen jumppaamalla ja kyselemällä täällä neuvoja. Teidän ongelma ei oo sun perseen ällöttävyys, vaan tuon äijän. Ja sun vässykkämäisyys.
[/quote] perseeni ON huono ja mies tietää, että haluan hyvän kropan. Ihan hyvä, että sai mut panostamaan persetreeniin. En itse olisi tajunnut asiaa, kun ei sitä omaa persettä tule katseltua. Ap
Ja se, mikä sun perseen muoto on, ei liity mitenkään siihen, miten törkeästi tuo äijä kohtelee sua. Yrität puolustella sitä, että oikeassahan se on. Surullista. Etkö sä pidä äijän tapaa esittää asia yhtään törkeänä ja alistavana? "perseesi ällöttää mua, seksihalut lopahtaa" vs. "aloitettaisiinko yhdessä kuntoilu, se tekisi meille hyvää"
Mun mies on ylipainoinen enkä ikinä sanois sille, että se ällöttää mua. Kannustan vaan, kun alkoi käydä salilla. Samoin mulla on raskaudesta 8 lisäkiloa eikä mies ole sanonut mitään ilkeää, tsemppaa vaan kun päätin aloittaa taas vesijuoksun. Normaalit ihmiset ei sano toisiaan ällöttäviksi ja se on mun pointti. Sä saat lopun ikääsi pelätä, mikä äijää seuraavaksi alkaa ällöttää.
No tämä nyt kuitenkin on tilanne. Mikäs teet. En halua erotakaan, kun on pieniä lapsia. Ja mies on useimmiten ihan hyvää seuraa. Ap
Ratkaisu tilanteeseen ei oo hulluna jumpata takapuolta pyöreäksi. Luuletko, että sitten kun se olisi pyöreä, niin mies alkaisi kohdella sua kauniisti ja arvostavasti? Epäilen. Keksisi vaan susta seuraavan epäkohdan. Ja onko niille pienille lapsille hyvä kasvaa sellaisessa ilmapiirissä, että isi sanoo äidin vartaloa ällöttäväksi? Lastenkin kehonkuva ja itseluottamus vääristyy,
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 12:00"]Ratkaisu tilanteeseen ei oo hulluna jumpata takapuolta pyöreäksi. Luuletko, että sitten kun se olisi pyöreä, niin mies alkaisi kohdella sua kauniisti ja arvostavasti? Epäilen. Keksisi vaan susta seuraavan epäkohdan. Ja onko niille pienille lapsille hyvä kasvaa sellaisessa ilmapiirissä, että isi sanoo äidin vartaloa ällöttäväksi? Lastenkin kehonkuva ja itseluottamus vääristyy,
[/quote] Kyllä mies tajuaa, että lasten kuullen ei kritisoida kenenkään ulkonäköä.
48 siis ap. Kyllä mies kehuukin mua - kun näkee siihen aihetta. Enkä mä tosiaan (vain) miehen takia treenaa. Onko se mahdotonta uskoa? Mutta joo, mies ei ole ihan tavallinen perusmies.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 12:03"]48 siis ap. Kyllä mies kehuukin mua - kun näkee siihen aihetta. Enkä mä tosiaan (vain) miehen takia treenaa. Onko se mahdotonta uskoa? Mutta joo, mies ei ole ihan tavallinen perusmies.
Ap
[/quote]
Kehuu, kun näkee aihetta - kuulostaa tosi nöyryyttävältä. Kehut on vissiin oikein armopaloja? Mitä tarkoitat, ettei miehesi ole tavallinen perusmies? Mikä on perusmies?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 11:33"]
säälittävä ämmä, säälittävä ukko, säälittävä parisuhde teillä. Typerä ämmä elää typerälle miehelleen elämää. Jättääkö se sut kun olet tarpeeksi vanha? silloin olet totaaliturnoff sille, vai menetkö kiristys, venytys, kavennus leikkauksiin, jotta äijykkäsi olisi tyytyväinen? Säälittää noin heikot naiset kun sä.
[/quote]
Oletpas sinä huonolla tuulella tänään.