onko joku onnistunut oikeasti treenaamaan lattaperseen pyöreäksi??
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 09:55"]No ootpa ap taas saanu hyödyllisiä ja kivoja viestejä. Tän takia mä en koskaan kysy täällä mitään. Mutta joo, täällä toinen lättäperse, eli vinkkejä kehiin! :D Ite oon kuullut että kyykyt toimii, mutta mulla on jotenkin niin heikot polvet että tuntuu melkeinpä menevän pois paikoiltaan kun kyykkyjä tekee.
[/quote] eiköhän mulla ole liikkeet hallussa. Teen joka viikko 1-2 pelkästään pakaroihin kohdistuvaa treeniä kotona tai salilla. Muutakin kuin kyykkyjä siis Mietin vain, onko tämä plätty toivoton tapaus. Kun ikääkin on jo 35.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 09:56"]
Ei suhteemme perustu ulkonäköön, mutta kyllä seksi olisi parempaa, jos mulla ei olisi lattapersettä ja miehellä läskimahaa. Mies kyllä tietää, että haluan hänenkin laihduttavan Ja treenavan. Ja niin on luvannut tehdä.
ap
[/quote]
Sanoit aloittaneesi taas treenaamisen. Siellä on osaavaa henkilökuntaa, pyydä et ne tekee sulle ohjelman, jolla saat pyöreyttä peppuun :) Mutta muista, että varaudu ensikesää silmällä pitäen, että miehet tosiaan osaa sit huudella törkeyksiä hyvä peppuisille. Tissejä tuijotetaan, peppuja kommentoidaan :D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 09:56"]
Ei suhteemme perustu ulkonäköön, mutta kyllä seksi olisi parempaa, jos mulla ei olisi lattapersettä ja miehellä läskimahaa. Mies kyllä tietää, että haluan hänenkin laihduttavan Ja treenavan. Ja niin on luvannut tehdä.
ap
[/quote]
Sanoit aloittaneesi taas treenaamisen. Siellä on osaavaa henkilökuntaa, pyydä et ne tekee sulle ohjelman, jolla saat pyöreyttä peppuun :) Mutta muista, että varaudu ensikesää silmällä pitäen, että miehet tosiaan osaa sit huudella törkeyksiä hyvä peppuisille. Tissejä tuijotetaan, peppuja kommentoidaan :D
[/quote] uskon että treeniohjelmani on hyvä, se sisältää jopa 14 eri peppuliikettä. Toki treenaan muutakin kuin pyllyä. Oikeastiko muka joku kommentoi 35-vuotiaan pyllyä? :D Paitsi toki oma mies :)
Ap
Mulla menee helposti kyykyt reisille.
Jalkaprässiä (pysty) niin isoilla painoilla, että varmasti menee pakarallekin töitä. 3x12
Sitten askelkyykkyä käsipainoilla, paikoillaan 3x10 per kinttu
Pakaralaite jos löytyy ja pystyy tekemään, itse suosin ainoastaan seisomamallia, sitä ei meidän salilta löydy.
Ristikkäistaljassa takapotkua 3x10 per kinttu (lenkki alakiinnitykseen ja omaan nilkkaan, käsillä kiinni ja suoraa liikettä taaksepäin, mitä räväkämpi alku, sitä paremmin menee pakaralle.
Hitaat menee reidelle helposti.
Hui mulle olisi ihan totaalinen turnoff, jos mieheni sanoisi suoraan jotain kehonosaani turnoffiksi! Siis joo rehellinen saa olla ja oma miehenikin on rehellinen, mutta silti voi olla hienotunteinen! Seksissä paljon riippuu siitä, kuinka seksikkääksi itsensä tuntee ja jos mies töräyttää jotain tollasta, takuulla se vaikuttaa negatiivisesti parin seksielämään.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 09:36"]
Naisten huolet ja murheet... Tyhmemmän ja pinnallisemman sukupuolen leima ei yllätä.
[/quote]
Juu kyllä naisen kuuluu olla mahdollisimman epäseksikäs. Roikkuva perse ja riippuvat rinnat. Lisäksi olisi hyvä ruskeat hampaat ja lyhyeksi kynitty tukka.
Kyykky menee tosiaan helposti reisille, etenkin kun on etureisidominanssi. Bulgarialainen on hyvä, samoin leveä Kyykky smithissä niin, että seisoo tangon edessä. Sjmv, hip thrust jne... ja prässiä jalat levällään. Kyllä se kai siitä sitten! Ap
Kyykkyä ylös alas voi kotonakin suorittaa. Portaita ylös harppomalla, fillarointi. Proteiinia kehiin.
Minä olen onnistunut. Perussäännöt ovat nämä: syö proteiini ja kuitupitoista ruokaa (en tarkoita leipää vaan kasviksia), harjoita lihasta niin että se väsyy. Jos käyt kyykkäämässä kerran viikossa liian pienellä vastuksella, ei peppuun tule muotoa.
Omat lempiliikkeeni ovat: askelkyykyt käsipainojen kanssa, maastaveto, lantionnosto tangolla, jalkaprässi. Ja ehdottomasti tarpeeksi painoa, jotta jaksat tehdä 8-12 toistoa. Jos jaksat enemmän, laita lisää painoa.
Älä odota, että tulokset tulevat nopeasti. Ota myös ennen ja jälkeen (3kk & 6kk) kuvat.
PS. Miehesi on ääliö.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 10:10"]Kyykkyä ylös alas voi kotonakin suorittaa. Portaita ylös harppomalla, fillarointi. Proteiinia kehiin.
[/quote] mulla on erikseen koti- ja salitreeniohjelma. Proteiinia syön joka aterialla, 5-6 kertaa päivässä.
Ap
Mä teen 1x viikossa jalkapäivän ja 2seuraavaa päivää on siinä ja siinä voiko istumaan käydä. Kyllä on pylly kehittynyt. Pyöree ja hyvänmuotonen, mutta ei silti mikää ghetto. -26?-
Mies ajattelee, että koska on sitoutunut minuun, saa hän kommentoida minua miten tahansa. Onhan se vähän raakaa joo. Toki minäkin saan kommentoida miestä. Toisaalta, jos haluaisin kilpailla jossain fitnesslajissa, kommenttia tulisi vaikka keltä. Joka tapauksessa haluan näyttää miehelle, että vuoden päästä tää perse kelpaisi kyllä muillekin :D
Ap
lihas ei sitten kasva kuin + kaloreilla ja hiilareita tarttee palautumiseen ja glykogeenivarastojen täydennykseen. treenistä on vaikea saada kaikkea irti jos ei syö sitä paljon parjattua leipää, riisiä ja pastaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 10:18"]lihas ei sitten kasva kuin + kaloreilla ja hiilareita tarttee palautumiseen ja glykogeenivarastojen täydennykseen. treenistä on vaikea saada kaikkea irti jos ei syö sitä paljon parjattua leipää, riisiä ja pastaa.
[/quote] tiedetään. Syön kyllä hiilariakin ja käytän palautusjuomaa. Tosin pitäisi samalla saada vielä 3 raskauskiloa pois mahasta.
ap
kyykyt tuntuu itellä ainakin takapuolessa kun pitää huolen että paino on enemmån kantapäillä.
Minä! Ei tosin ollut ihan latta vaan ehta lihakseton läskiperse. Laihduin samalla10 kg. Nyt on nätti ja pyöreä, voisi kyllä olla vähän vielä kiinteämpikin.
säälittävä ämmä, säälittävä ukko, säälittävä parisuhde teillä. Typerä ämmä elää typerälle miehelleen elämää. Jättääkö se sut kun olet tarpeeksi vanha? silloin olet totaaliturnoff sille, vai menetkö kiristys, venytys, kavennus leikkauksiin, jotta äijykkäsi olisi tyytyväinen? Säälittää noin heikot naiset kun sä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 11:33"]säälittävä ämmä, säälittävä ukko, säälittävä parisuhde teillä. Typerä ämmä elää typerälle miehelleen elämää. Jättääkö se sut kun olet tarpeeksi vanha? silloin olet totaaliturnoff sille, vai menetkö kiristys, venytys, kavennus leikkauksiin, jotta äijykkäsi olisi tyytyväinen? Säälittää noin heikot naiset kun sä.
[/quote] ihan hyvin sanottu, osa totuutta varmasti. En pelkää jättämistä. Ja kuten sanoin, mielelläni ottaisin vastaan kehuja perseestäni muiltakin kuin mieheltäni. Ap
ap