Av-mamma. Paljonko olet valmis maksamaan
Sampoosta ja hoitoaineista?
Käytätkö myös hiusnaamioita tai muuta ekstraa?
Kerro myös millaiset hiukset sinulla on.
Kommentit (10)
Käytän ihan markettishampoota. Vyötärölle pitkät hiukset.
Käytän jotain Herbinan perusshampoota, jotain parin euron luokkaa. Hoitoainetta en käytä. Mulla on paksut hiukset, jotka rasvottuu helposti.
Mä käytän ihan itsetehtyjä shapoita ja hoitoaineena myös, itsetehtyjä. Tehohoitona kookosöljy ja oliiviöljy kuureja. Hiukset on pitkät, yli puolenselän, paksut ja raidoitetut. Ennen olin valmis maksamaan paljonkin, mutta löysin halvan ja luonnollisen tavan pitää itsestäni huolta ilman kemikaaleja ja parabeeneja.
Käytän Familyfreshin hajustamatonta shampoota enkä mitään muuta sen lisäksi. Shampoo maksaa max 3,5€. Hiukseni ovat pitkät ja värittömällä hennalla käsitellyt. Teen hennauksen joka toinen kuukausi ja hennapaketti maksaa 3,5€.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:10"]
Mä käytän ihan itsetehtyjä shapoita ja hoitoaineena myös, itsetehtyjä. Tehohoitona kookosöljy ja oliiviöljy kuureja. Hiukset on pitkät, yli puolenselän, paksut ja raidoitetut. Ennen olin valmis maksamaan paljonkin, mutta löysin halvan ja luonnollisen tavan pitää itsestäni huolta ilman kemikaaleja ja parabeeneja.
[/quote] miten tee?
Nyt koukussa Kiehl'sin saampooseen ja hiitoaineeseen, yhteensä noin 42 e.
Pitkät raidoitetuille hiukset
Markettitavaraa käytän. Shampoot ja hoitoaineet alle 3 euroa. Muotoiluvaahto ja hiuslakka 1 tai 2 euroa kalliimmat. Lisäksi Rainbown hiussuihketta.
Pitkät hiukset, joita melko usein kehutaan (ihan ventovieraatkin).
Mietin juuri yhtenä päivänä kuinka paljon enemmän minulla menisi vuodessa rahaa näihin, jos ostaisin niitä kalliimpia tuotteita. Satoja euroja...
Markettishampoolla mennään:) Hiukset lyhyet,tuuheat,mustanruskeat.
Välillä joku kampaaja voi saada minut ostamaan shampoon joka maksaa 10-15€, mutta en kyllä huomaa mitään eroa markettishampoisiin joita yleensä ostan. Luonnonkiharat pitkät hiukset.
20 € per aine on minulle yläraja.
Käytän hiusnaamioita kuureina muutaman kerran vuodessa.
Hiukseni ovat pitkät, rasvoittuvat, käsitellyt.
ap