Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pieni löysyys keskivartalolla hyväksyttävää 3 lapsen äidille?

Vierailija
09.07.2014 |

Olen 170cm/62kg, treenaan aina kun ehdon ja jaksan... Muuten olen ihan tyytyväinen kroppaan, mutta jenkkakahvat on sitkeessä, nahka on kyljissä löysää ja on siellä alla ihraakin... Nyt mietin kolmen pikkulapsena kanssa rannalla ollessa, että onko keskivartalon epätäydellisyys hyväksyttävämpää äidille kuin esim. lapsettomalle. Ja niin niin, eihän kukaan tällaisia ajattele tai ääneen lausu, mutta jännä juttu kun akat kuitenkin toisiaan vahtaa... Itse ainakin ihailen hyvässä kunnossa olevia naisia, ja jos vielä ovat äitejä, respect!! ...ja kyllä nää mun kahvat vielä joskus lähtee ;) tai sitä ei :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyväksyttävää ja sitä nimenomaan tulee aikanaan. Synnyttäneille varhaisemmin, jos et pidä itseäsi timmissä kunnossa säännöllisellä, kohtuu kovalla treenillä. Itse jouduin treenaamaan saadakseni jenkkikset ainakin 4 viikossa vähintään tunnin ajan kohtuu suurilla painoilla ja vastuksilla salilla ja aerobista lenkkeillen. Salilla minulla virtaa ihan hiki solkenaan, koska treenaan todella intensiivisesti ja saan lihakset kipeiksi. Jotenkin tuntuu että tämä itsekuri on pysynyt näihin päiviin ihan nuoruuden ajan urheilusta. Saatoin juosta silloin 18-20 km lenkkejä useasti viikossa, pöhkö kun olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sitä ei voi kellekään lapsen äidille hyväksyä. 

Vierailija
5/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että itse hyväksyt itsesi.Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin paino ja ulkonäköasiat mutta nykypäivänä niitä korostetaan liikaa.Pienten lasten äitinä varmasti koet haastavana löytää sen ajan milloin ehtisi kuntoilla.Omaa aikaa ei juuri ole.Itsellä sama juttu,olen ajatellut niin että tämä vaihe kestää aikansa ja kun muksut kasvaa,oma aikakin lisääntyy.

Vierailija
6/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti, sellainen löysä nahka siis

Vierailija
7/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole hyväksyttävää. Sinut hylätään.

Vierailija
8/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voisi oikeastaan vähempää kiinnostaa muiden hyväksynnät kun olen itse tyytyväinen.

Vierailija
9/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä hain tällä sitä, että ajatteleekohan muut (etenkin te fitness-gimmat) kun tyytyväisenä biksuissa lasten kanssa rannalla leikin, että "voi voi tuokin luulee olevansa tikissä.." Ja toistan, eihän kukaan meistä koskaan ajattele muiden mielipiteitä itsestään...;) t. Ap

Vierailija
10/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse hakeaa hyväksyntää muilta. Hyväksyttävää se olisi vaikka sulla ei olisi yhtäkään lasta. Kenenkään ei pitäisi arvostella toisen ulkoista olemusta.

Vierailija
11/17 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..missä maailmassa näin eletään?

Vierailija
12/17 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:54"]

Niin, ehkä hain tällä sitä, että ajatteleekohan muut (etenkin te fitness-gimmat) kun tyytyväisenä biksuissa lasten kanssa rannalla leikin, että "voi voi tuokin luulee olevansa tikissä.." Ja toistan, eihän kukaan meistä koskaan ajattele muiden mielipiteitä itsestään...;) t. Ap

[/quote]

No mitä sä sitten hait tällä aloituksella? Taidat vain puhua omista ajatuksistasi jotakuta naista kohtaan, ja nyt joudut sitten miettimään, joudutko itse samanlaisen ajattelun kohteeksi. Enpä muuten usko, että tuntemattomia kiinnostaa just sun vatsasi.  Tai että he etenkään ajattelisivat sinun luulevan  mitään. Eri asia on joku puolituttusi, jolle olet pätenyt jollain fitness asialla joskus, hän voi nyt takaisin noin ajatellakin. Mutta ei kai sulla ole sellaisia tuttuja?

Vierailija
13/17 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri samat mitat ja sama ongelmakohta vartalossa. Ja lapsiakin on kolme. Liikun tosi paljon. Lenkkeilen koiran kanssa pari kertaa päivässä, ratsastan, käyn salilla aina kun ehdin. Se riittäköön, vaikka jenkkakkahvat ei mihinkään katoakaan. Enempää aikaa en liikuntaan voi enkä haluakaan käyttää. Olen varsin tyytyväinen vartalooni juuri näin. Minulle on ihan sama hyväksyykö joku muu vartaloni muodot cai ei. 

Vierailija
14/17 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi pientä lasta enkä treenaa mutta arkiliikuntaa minulle kertyy paljon. Olen todella lihaksikkaat näköinen, litteä lihaksikas vatsa ja lihaksikkaat raajat, olen hoikka eikä rasvaa kerry. Ihmettelen asiaa itsekin, koska nyt rannalla olen huomannut, ettei tämä vartalotyyppi ei ole yleinen äideillä varsinkaan. Minusta pieni pyöreys ja löysyys lasten jälkeen on luonnollista, mutta ihmettelen omaa kroppaani. Se näyttää sitkaalta ja jänteiseltä, kun rasvaa ei ole ja pienet lihakset erottuvat selvästi. Silti en ajattele sen olevan omaa ansiotani, koska uskon monen äidin treenaavat paljon enemmän kuin itse.

Vierailija
15/17 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hyväksyisi kumppanissa tuollaista keskivartalolöysyyttä. Se on synnyttämisen merkki.

Vierailija
16/17 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu sun ongelmas oikeesti on?!

Vierailija
17/17 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen äiti, nuorinkin on selviytynyt jo 8-vuotiaaksi. Ehkä siksi, että uimarannalla en ole koskaan miettinyt sitä, millainen keskivartalo jollain on tai vahdannut muiden jenkkakahvoja tai niiden puuttumista, vaan katsellut niitä lasten päitä siellä vedessä. Suosittelen muillekin.

Millainen ihminen ihan oikeasti miettii tällaista? "Onko sallittua?" Mitä v...a? Ihan oikeasti. Jos innostaa olla timmi salikissa, niin siitä vaan treenaamaan ja protskua vetämään ja peilaamaan. Jos kiinnostaa maalata öljyväreillä tai katsella merta ja tykkää juustonaksuista siinä sivussa, mikä estää? Onko sallittua? Juu, ei ole: "Minna, painu helvettiin täältä rannalta, sulla selvästi nyt maha pömpöttää! Ota parin viikon Juttailut ja saat taas tulla rannalle, mutta nyt, ULOS!"

Mihin tää maailma on menossa...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän