Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan imusolmukkeet voi olla turvoksissa ilman, että on syytä huoleen?

Vierailija
09.07.2014 |

otsikossa se kysymys jo tulikin, tietääkö kukaan?

minulla on ollut 1,5 v turvoksissa ollut imusolmuke niskassa + n. puolivuotta muutama turvoksissa ollut imusolmuke niskassa ja korvan edessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl ne olis tuona aikana kasvaneet lisää ja ilmennyt muitakin oireita jos olis patologista. Kaikilla ei ole pienet herneen kokoiset solmukkeet vaan koko ja muoto vaihtelevat.

Vierailija
2/4 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pitkäänkin ilman, että on vakavaa, mutta kyllä nuo kannattaisi ultrata. Itselläni oli kaulalla todella iso imusolmuke (pituus 5 cm ja leveys 2cm) useita kuukausia ja ultrattiin ja ihan normaali oli ja itsekseen lähti pienenemään. Aikuisen suurentuneet imusolmukkeet pitää tutkia aina, jos ovat ns. normaalia pidempään suurentuneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siis kyllä muitakin oireita kun noi turvonneet (4kpl) imusolmukkeet.

- Oon vähän väliä (ainakin kerran kuussa) kuumeessa.

- Syömisen jälkeen oksettaa ja välillä en saa syötyä tämän takia juuri mitään.

- Uupumusta/väsymystä

- Huonovointisuutta

- ja tämä nyt ei varmaan liity tähän, mutta myös pahaa ja kutisevaa ihottumaa joka tulee yhtäkkiä ympäri kehoa ja häviää pois (tätä tulee päivittäin)

Vierailija
4/4 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkituta ehdottomasti jo ihan oman mielenrauhankin vuoksi, mutta älä nyt ala panikoimaan ja googlettelemaan. Minä aina kehittelen itselleni kaikenlaista ja vuoden sisällä on jo kaikenmoisten oireiden (väsymys, päänsärky, kasvojen turtuminen, ripuli, laihtuminen..) ja pattien (kaula ja kainalot) takia tutkittu kainalot, rinnat, kaula, suolisto molemmista päistä, hengityselimet ja pää. Ei ole vielä mitään vakavampaa löytynyt.. stressiä itse epäilen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi