Mies näki mun p*skat! :D
Ja se on iha järkyttyny! Mökillä kävin yöllä kakkosella ladon takana kun en uskaltanu vessaan mennä metsän laidalle... Ei siellä ladon takana oo ketään käyny nii aattelin sitte sinne mennä rauhassa. :D
Yks aamu mies vaan sano kun menin ulos että meetkö taas pihalle paskalle, ihan loukkaantuneena! Mua vaan naurattaa. Ylireagoiko mies? :D Kyllä muakin ällöttäs nähä mieheni läjän mutta osaisin kyllä jälkeenpäin nauraa asialle!
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:50"]Mä nauran kippurassa tälle viestiketjulle :D Mä taas olin pari vko sitten mieheni kanssa kahdestaan romanttisella ulkomaanreissulla, jossa tietenkin mulle iski hirveä mahatauti. Vuorokausi ripulia ja samassa hotellihuoneessa. Olisin tahtonut paikalliseen sairaalaan (matkavakuutus kunnossa, olisin päässyt), mutta mies tahtoi että jää kanssani hotelliin. Ei kuulemma luottanut paikalliseen sairaalaan, vaikka paljon mieluummin olisin ripuloinut siellä.
Noh, mutta rakkaani tosi hellästi piti huolen kun olin mahataudissa, eikä näyttänyt vaivaantuvan ollenkaan vaikka vessasta varmaan kuului kaikki mahdolliset äänet. Halaili, silitteli ja tilasi minulle ruokaa ja juomaa huonepalvelusta. Yritin sanoa hänelle, että lähtee käymään kaupungilla, pärjään yksikseni, mutta ei jättänyt hetkeksikään yksin. Huolenpito liikutti, mutta suoraan sanottuna olisin ripuloinut ja pa*konut ilman "yleisöä"...
Toisaalta rakastan miestä entistä enemmän tämän kokemuksen jälkeen. 4 ja puoli vuotta nyt ollaan oltu yhdessä.
[/quote]
Tilasi sulle juomaa ja ruokaa että saisi kuulla ripulointiasi vielä enemmän. Arki iski teillekin. Oma nainen haisee ja ripuloi perseensä ruvelle, ah ihanuutta
Mun mies ei edes usko että naiset käy kakalla.
Huh mä en jaksaisi kauaa sellaista hienohelmamiestä, jolle on järkytys se, että naisetkin käyvät kakalla. Mulla oli yksi eksä sellainen, joka ei kestänyt edes nähdä mun käytettyjä alusvaatteita, vaikka niissä ei edes ole mitään jarrutusjälkiä yms. Se halusi myös että kun asutaan yhdessä, pestään alusvaatteet eri koneissa!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:34"]Huh mä en jaksaisi kauaa sellaista hienohelmamiestä, jolle on järkytys se, että naisetkin käyvät kakalla. Mulla oli yksi eksä sellainen, joka ei kestänyt edes nähdä mun käytettyjä alusvaatteita, vaikka niissä ei edes ole mitään jarrutusjälkiä yms. Se halusi myös että kun asutaan yhdessä, pestään alusvaatteet eri koneissa!
[/quote]
Pakko kysyä, mutta harrastettiko seksiä miten? :D Sä riisuit alushousut hyvissä ajoin ennen seksiä ettei mies vaan näe niitä?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:34"]Huh mä en jaksaisi kauaa sellaista hienohelmamiestä, jolle on järkytys se, että naisetkin käyvät kakalla. Mulla oli yksi eksä sellainen, joka ei kestänyt edes nähdä mun käytettyjä alusvaatteita, vaikka niissä ei edes ole mitään jarrutusjälkiä yms. Se halusi myös että kun asutaan yhdessä, pestään alusvaatteet eri koneissa!
[/quote]
Pakko kysyä, mutta harrastettiko seksiä miten? :D Sä riisuit alushousut hyvissä ajoin ennen seksiä ettei mies vaan näe niitä?
[/quote]
Tästä on jo niin kauan aikaa, että en oikein muista, mutta en ainakaan ottanut itse alkkareita pois, sillä seksi tämän jannun kanssa ei ollut itselleni kovin houkuttelevaa, sen muistan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:17"]
Mun mies on joskus sanonut, että tuu vetää vessa kunnolla.
Siis vedän joka kerta, mutta ei voi mitään, jos pytty ei imaise kaikkea >:( nolottaa todella paljon, mutta ei mies siitä sen enempää puhu.
Vahinkoja sattuu
[/quote]
Siis etkö tarkasta ja harjaa pyttyä vetämisen jälkeen? :0 ihan perusjuttu...
[/quote]
Eihän vessaharja ole päivittäistä käyttöä varten. Eihän sitä voi käyttää ilman WC-ankkaa. Jää kakkaseksi ja haisee. Sekä sen astiass kasvaa ulostebakteereita.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:58"]
Siis vedän joka kerta, mutta ei voi mitään, jos pytty ei imaise kaikkea >:( nolottaa todella paljon, mutta ei mies siitä sen enempää puhu.
Vahinkoja sattuu
[/quote]
[/quote]
Eihän vessaharja ole päivittäistä käyttöä varten. Eihän sitä voi käyttää ilman WC-ankkaa. Jää kakkaseksi ja haisee. Sekä sen astiass kasvaa ulostebakteereita.
[/quote]
Kyllä voi käyttää ilman wc-ankkaa, mutta tärkeintä on huuhdella aina wc harja hyvin käytön jälkeen (ei kakkakikkareita) ja jättää se kuivumaan siten, ettei ole kupissa. Ei kuivunut wc harja kuivassa kupissa enää mitään ulostebakteereja levitä.
Vahinkoja sattuu
[/quote]