Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies näki mun p*skat! :D

Vierailija
09.07.2014 |

Ja se on iha järkyttyny! Mökillä kävin yöllä kakkosella ladon takana kun en uskaltanu vessaan mennä metsän laidalle... Ei siellä ladon takana oo ketään käyny nii aattelin sitte sinne mennä rauhassa. :D

Yks aamu mies vaan sano kun menin ulos että meetkö taas pihalle paskalle, ihan loukkaantuneena! Mua vaan naurattaa. Ylireagoiko mies? :D Kyllä muakin ällöttäs nähä mieheni läjän mutta osaisin kyllä jälkeenpäin nauraa asialle!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on joskus sanonut, että tuu vetää vessa kunnolla.

Siis vedän joka kerta, mutta ei voi mitään, jos pytty ei imaise kaikkea >:( nolottaa todella paljon, mutta ei mies siitä sen enempää puhu.

Vahinkoja sattuu

Vierailija
2/28 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pyytää aina mua ihmettelemään paskojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meilläkin on järkyttynyt joskus, kun pimeässä ei ole viitsinyt hyyskään kompuroida ja löysät on olleet tulossa housuun.

Vaikka näkeepä ne paskat sieltä huusin reiästä aina, jos vain sinne vilkaisee, ja minäkin näen löysät aamuruikulinsa.

Vierailija
4/28 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä metsän laidalla niin pelotti? Toisten paskat?

Vierailija
5/28 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun mies oikein teki siellä ladon takana, että törmäsi tähän kauhistukseen? Onko teitä enemmänkin porukkaa siellä, jos on pusseja pakottanut kun ette ole pääseet hommiin ja oli menossa helpotukselle? Ei mikään ihme jos ketuttaa, ei pääse pukille ja itsensäkään helliminen ei onnistu kun läjän takia lerpahti. Mistä edes tiesi, että oli sun tekosia?

Vierailija
6/28 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt ihan ihmeellistä, että aikuinen ihminen ulostaa ladon taakse kun on puuceekin tarjolla. Taidat olla kaupunkilainen, mahdollisesti Helsingistä kotoisin?

Veikkaan, että miehesi kyllä paljon enemmän hämmästyi älyvapaata ulostuspaikkaa kuin varsinaista läjääsi.

Vierailija
7/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:17"]

Mun mies on joskus sanonut, että tuu vetää vessa kunnolla.

Siis vedän joka kerta, mutta ei voi mitään, jos pytty ei imaise kaikkea >:( nolottaa todella paljon, mutta ei mies siitä sen enempää puhu.

Vahinkoja sattuu

[/quote]

Siis etkö tarkasta ja harjaa pyttyä vetämisen jälkeen? :0 ihan perusjuttu...

[/quote]

Eihän vessaharja ole päivittäistä käyttöä varten. Eihän sitä voi käyttää ilman WC-ankkaa. Jää kakkaseksi ja haisee. Sekä sen astiass kasvaa ulostebakteereita.

[/quote]

Tottakai on päivittäistä käyttöä varten. Kakkosen jälkeen laitetaan pesuainetta pönttöön ja harjataan puhtaaksi.

Vierailija
8/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kyllä melkoisen vihainen miehelle, jos kävisi paskomassa meidän mökin taakse, vaikka hyvä puuceekin löytyy!

Vierailija
9/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jätettävä sika, jonka mies ansaitsee parempaa.

Vierailija
10/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kakkaläppä rulettaa ja tää osu ja uppos muhun :D meillä vaa naurettais!

Vierailija
11/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset uskaltanut mennä sinne hyyskään? C'moon xD *reps*

Vierailija
13/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen paskantaa kotipihaansa. Hyi. Sama kun kusis ovenpieleen.

Vierailija
14/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun pässi mökillä voi tehdä tarpeensa lähes mihin vaan -.-

Vierailija
15/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuku naurattaa mut mies nukkuu vieressä ni en pysty :D kamalaa pietellä ja tirskun yksin.

Vierailija
16/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:32"]

Millainen ihminen paskantaa kotipihaansa. Hyi. Sama kun kusis ovenpieleen.

[/quote]No niin meillä mökillä tehdään. Pimeässä kun ei löydä hyyskään, jossa minä sentään käyn valoisan aikaan, mies käy nurkan takana kusella aina.

Ja sitten vinkuu jos mulla on kiire ja tulee vatsatautiripulit (aina mökillä, varmaan huono hygienia kun ei käsiäkään saa pestyä ja ruokavaliokin eri kun ei jääkaappia).

Ja mies itse pelkää pimeää vielä enemmän, kun alan porista ufojuttuja niin ei lähde yksin ulos, kuitenkin mun pitäisi sitten yksin yöllä valvoessani lähteä kompuroimaan kivikkoisella polulla sinne kaukaiseen huusiin. (mies käy yleensä kotonaan paskalla, koti lähellä joten lähtee sinne aamulla ennen heräämistäni vessaan.)

Vierailija
17/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaläjä ainoo ongelma? Hyvin pyyhkii joillain :)

Vierailija
18/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:38"]

Paskaläjä ainoo ongelma? Hyvin pyyhkii joillain :)

[/quote]Mutta se on muuten hirveä isku miehelle, se että nainenkin pieree ja paskantaa, munkin on usein sanonut että on se niin kamalan väärin.

4/11

Vierailija
19/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan, sinne ladonnurkalle meni arvostus ja seksin magia.

Vierailija
20/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran kippurassa tälle viestiketjulle :D Mä taas olin pari vko sitten mieheni kanssa kahdestaan romanttisella ulkomaanreissulla, jossa tietenkin mulle iski hirveä mahatauti. Vuorokausi ripulia ja samassa hotellihuoneessa. Olisin tahtonut paikalliseen sairaalaan (matkavakuutus kunnossa, olisin päässyt), mutta mies tahtoi että jää kanssani hotelliin. Ei kuulemma luottanut paikalliseen sairaalaan, vaikka paljon mieluummin olisin ripuloinut siellä. 

Noh, mutta rakkaani tosi hellästi piti huolen kun olin mahataudissa, eikä näyttänyt vaivaantuvan ollenkaan vaikka vessasta varmaan kuului kaikki mahdolliset äänet. Halaili, silitteli ja tilasi minulle ruokaa ja juomaa huonepalvelusta. Yritin sanoa hänelle, että lähtee käymään kaupungilla, pärjään yksikseni, mutta ei jättänyt hetkeksikään yksin. Huolenpito liikutti, mutta suoraan sanottuna olisin ripuloinut ja pa*konut ilman "yleisöä"... 

Toisaalta rakastan miestä entistä enemmän tämän kokemuksen jälkeen. 4 ja puoli vuotta nyt ollaan oltu yhdessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän