Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotukseen painostaminen

zjzjt
06.07.2021 |

Onko teillä muilla käynyt niin, että olette kokeneet painostusta läheisiltä koronarokotteen osalta? Olen ymmälläni mitä tehdä, kun oma läheiseni on jostain syystä alkanut jatkuvasti kysellä, olenko jo varannut ajan/käynyt rokotuksessa ja luennoi, miten hankalaa se sitten on jos satun saamaan koronan. Olen monisairas ja minulla on harvinaisia autoimmuunisairauksia, joiden takia en ole innolla ensimmäisenä ryntäämässä rokottamaan itseäni. Lisäksi yksi sairauksistani on aktiivisessa vaiheessa ja haluan odottaa, että se rauhoittuu. Päätös rokotuksesta on joka tapauksessa minun. En halua tälle läheiselle koko sairaushistoriaani avata, mutta miten saisin hänet rauhoittumaan? Tarkoitus varmaan hänellä on kuitenkin hyvä. Itse ahdistun tästä tuputtamisesta joka kerta, kun koko rokotukseen meno on minulle raskas prosessi jo entuudestaankin enkä voi itse yhtään nopeuttaa aktiivisen tautini paranemista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että lopettaa tuon utelun

Itse allergisena en tule rokotetta ottamaan, ei ole kukaan kysellyt.

Vierailija
2/3 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ottavasi, vaikket otakaan. Niin minä ainakin hoitelee sitkeimmät tapaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran kysyin äidiltäni 80 v. Enää en kysy, viimeksi on nähty tammikuussa 2020. Tyyliltään flunssaimuri, soittaa vierailun jälkeen onko teillä flunssa, kun hänelle tuli ihan hirveä. No ei ole ei.

Meillä on koko perhe rokotettu yhteen kertaan ja toinen rokotus on syksyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan