En löydä tyttöystävää :(
Moi olen 19v poika ja en ole vieläkään löytänyt tyttöystävää :( Tunnen sen vuoksi hieman alakuloisuutta. Olen yrittänyt muutaman kerran mutta ei ole tärpännyt. Olen alkanu miettimään että oisko netissä jotain treffi sivustoa jossa voisi tutustua tyttöön? :)
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:19"]
No täältä et löydä kuin puumia !
[/quote]
Juu mutta onko kellään kokemuksia että ois netistä löytänyt treffi palstalta kumppanin ja minkä sivun kautta
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:21"]
moi, alatko 22 v tytön kaa?
[/quote]
eihän se haittaa jos vähän vanhempi on :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:24"]
Ota minut!
Rakkaudella, Jorma 65v.
[/quote]
Ei kiitti
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:24"]
Ota minut!
Rakkaudella, Jorma 65v.
[/quote]
Ei kiitti
[/quote]
Eihän se haittaa, jos vähän vanhempi on?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:24"]
Ota minut!
Rakkaudella, Jorma 65v.
[/quote]
Ei kiitti
[/quote]
Eihän se haittaa, jos vähän vanhempi on?
[/quote]
3v ei haitannut ja en etsinyt miestä.
Onhan niitä deittisivustoja vaikka kuinka. Tutustu itse niin näet, mikä tuntuu sopivimmalta.
Minä löysin suomi24:n nuorten palstalta oman poikaystävän vuosi pari sitten :) Ihan sattumalta, joku kysy apuu johonkin, minä vastasin, mun poikaystävä vastas, siitä synty mei kahen välinen keskustelu ja nyt se tuossa makaa ja on murossa samalla mitä mie täällä :)
t. 17v
Se on vaatehuoneessa piilossa, älä nyt noin nopeasti luovuta. Heti hylkäämässä ja hakemassa netistä uutta, kun ei löydä toista. Nykyajan nuoret....
lopeta se epätoivoinen etsiminen ja kyllä se sit tulee sun elämään jotain kautta.
Hei, "hauska" kuulla, että joku muukin on samassa tilanteessa. Itse en käy baareissa eikä deittisivustot ole olleet minulle sopivia. Osaatko analysoida, miksi et löydä tyttöystävää? :)
Onko kyse ujoudesta, passiivisuudesta tms.
Tsemppiä etsintään, esim. suomi 24 voisi olla hyvä sivusto :)
N19
Miksi pitäisi etsimällä etsiä seurustelukumppania? Ite oon 20v ja en ikinä ole ymmärtänyt miksi suurin osa ihmisistä käyttää energiaa kumppanin ETSIMISEEN. Ihanko todella etsimällä voi löytää oikean ihmisen? Vai otetaanko sitten se kaikista paras minkä vaan saa ?
kliseistä, mutta mun mielestä se oikea henkilö tulee vastaan sattumalta. Ei niin että väkisin käydään treffeillä ja kun toinen on ihan mukiinmenevä niin ruvetaan seurustelemaan. Sinuna en huolisi, niin nuorikin oot vielä ;-)
No täältä et löydä kuin puumia !