Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumma, ettei tämä helle jo lopu!

Vierailija
06.07.2021 |

Aina vaan kuumaa ja kuivaa. Sadettakaan ei näy.
Menee ihan fiilikset koko kesästä kun ei pääse käyttämään normaaleita kesävaatteita ollenkaan eikä elämään normaalia kesäelämää. Kun eihän tuolla ulkona paahteessa edes jaksa olla!

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää helle ei lopu ikinä. hah, hah, haa ja päät sekoaa.

Näköjään.

Vierailija
102/159 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuulle kestää 🔥💥☀️☀️🏜️

Viljelykset kärsivät kuivuudesta.

Syksyllä se näkyy vihannesten, kasvisten ja marjojen hinnoissa. Niitä pitää kastella nyt todella paljon, joten se nostaa kustannukset pilviin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö on ihanaa! Juuri ostin pakkaseen useamman litran jäätelöä, mitä voin hoikkana syödä lihomatta vaikka kuinka paljon! Rakastan niin kesää ☀️☀️☀️☀️

Vierailija
104/159 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt +24.Nyt vähän ukkonen paukkui ja pientä vesisadetta.

Vierailija
105/159 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vaiheessa sitä viittii nurtsin leikata? Ei jaksa hullukaan tälläsillä helteillä leikata mitään, ellei oo päältäajettava leikkuri. Jos leikkaan yöllä (asun maalla, ei naapureita), niin sitten on kauhee hyttysarmeija ja paarmat ja kaikki kimpusa.

Vihaan kesää. En oo ikinä tykänny kesästä, puhumattakaan näistä helteistä. Rakastan syksyä. Silloin on sopivan viileää ja jaksaa koirienkin kanssa lenkkeillä.

Vierailija
106/159 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettelepa "weather modification". Aivan keinotekoisesti tuotettu.

Vierailija
107/159 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpö on ihanaa! Juuri ostin pakkaseen useamman litran jäätelöä, mitä voin hoikkana syödä lihomatta vaikka kuinka paljon! Rakastan niin kesää ☀️☀️☀️☀️

Mä kävin myös ostamassa lisää jäätelöitä. Ommom mom taas ja olen normaalipainoinen 180/80 m.

Vierailija
108/159 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin myös ostamassa lisää jäätelöitä. Ommom mom taas ja olen normaalipainoinen 180/80 m.

olisi sulla varaa pudottaa kymmenisen kiloa. näyttäisit paremmalta.

Vierailija
109/159 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan mättää jäätelöä naamaansa 🤣🤣

Vierailija
110/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helle? Äsken katoin mittaria niin oli selvästi alle hellerajan.

Vierailija
111/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Rakastan lämpöä, kuumaa auringonpaahdetta iholla, lämpimiä kesäiltoja verannalla, rakastelua ukkosen kumu taustalla, uimista lähijärvissä, nopeasti sulavaa jäätelötötteröä ja nukkumista makuuhuoneessa suuret ikkunat auki yöilman raikkaudessa luonnonääniin nukahtaen. Parasta aikaa elämässä

Vierailija
112/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa on ihan kivasti vaikka mihin. Painoni ei ole mulle ongelma. Sekin on aivan sama miltä näytän yksinäni. 

Vierailija
113/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista kuukautta joka päivä vähintään 25 astetta yöt täyttä helvetti. Päätä särkee oksettaa. Kroppa yrittää jäähdyttää itseään 24/7 ja samaan aikaan monen viikon univelka. Joo nautitaan niin per kelees ti kyllä ne talven lumet ja kylmä lohduttaa tässä kohtaan niin maan.. tusti. Pitää vaan provoilla joidenkin et niiiin ihanaa selkeästi helle heidänkin aivot sumentaneet.

Vierailija
114/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan rappukäytävä kerrostaloissa. Voi luoja ne on kuumia. Epäinhimillistä tälläinen kuumuus. Ei ole työtehokaan kovin hyvä , pyörryttävä ja heikottaa. Tuolla rapuissa tuntuu että läkähtyy. Ei auta , sinne on mentävä jatkamaan hommia.

Vierailija
115/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaiksi oli luvattu viileämpi päivä , 25astetta. Nyt sekin on muuttunut 28 asteeksi. Meni sekin toivo edes yhdestä viileämmästä päivästä.

Vierailija
116/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lomalla ja pysytellyt 4 seinän sisällä nyt toista viikkoa. Eilen oli pakko käydä kaupassa ja meinasin läkähtyä ulos. Veto ihan veke, kun ei saa nukuttua kuin pieniä pätkiä. Ens viikolla takasin töihin ja taidan olla väsyneempi, kuin ennen lomaa 😔

Pieleen meni minunkin kesäloma. Kaupassa on pakko äkkiä käydä. Liian kuumaa koko loma. Viime kesän lomanikin meni pieleen koronarajoitusten takia.

Vierailija
117/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi viikosta toiseen säätiedotus lupaa sadetta lähes joka päivälle?? Eivätkö ne nyt opi siellä, ettei sitä sadetta tule koskaan?

Täällä Länsi-rannikolla satoi eilen hetken rutkasti. Mutta ei se kuumuuteen auttanut, päinvastoin: ilma muuttui sademetsän tropiikiksi.

Vierailija
118/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vain 22 astetta lämmintä. Siinä ja siinä että t paidassa ja shortseissa tarkenee.

Vierailija
119/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin maajusseilla ja -jussittarilla lienee kissan päivät kun EU korvaa ruhtinaallisesti kuivuuden aiheuttamat tulojen menetykset?  : )

Vierailija
120/159 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää helle ei lopu ikinä. hah, hah, haa ja päät sekoaa.

No niinpä näkyy sulla jo seonneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän