Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tisseistäsi on isompi?

Vierailija
05.07.2021 |

Tehdään gallup

Kumpi tisseistäsi on isompi?

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea oli alunperin isompi. Kun imetin kaksi lastani, rinnat muuttuivat samankokoisiksi.

Vierailija
2/3 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen näyttää isommalta.

Mutta joitakin vuosia sitten tein jännän huomion. Kun mulla on myös vasen jalkaterä ollut pidempi, oikea jalka ikäänkuin lyhyemmän tuntuinen, vasen olkapää matalammalla ja vasen hartia muutenkin edempänä, oikea kylki suoremman näköinen ja vasemmassa kyljessä enemmän kaarta. Mun kroppa on siis varmastikin niin epäsuhdassa kuin voi olla ja esim. jollekin jäsenkorjaajalle olisi varmasti töitä + itselle toki myös... Kokeilin peilin edessä saada asentoani eri kohdista suoristettua. Tasasin jalkaterien ja nilkkojen asennon > jalkaholvit samalle korkeudelle, lantiota ja jalkoja yritin suoristaa, hain vatsalle ja selälle sekä ryhdille paremman asennon niin, että sain kylkiä paremmin tasavertaisen näköisiksi ja näin poispäin. Kokeilkaapa huviksenne ja katsokaa. :)

Mulla kävi niin, että mun vasen H-kuppinen tissi, joka näyttää perusasennossa huonoryhtisenä lähtevän 1-2cm ylempää kuin oikea ja laskeutuvan melkein 5cm alemmas kohti napaa kuin oikea, tasaantui melkein saman kokoiseksi ja samalle tasolle niin ylhäältä kuin alhaalta oikean kanssa. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän