Tuntipalkka
Kommentit (146)
Olen tehtaassa "monitoiminainen", 8€/h ja tästä verot pois. Työn iloa vaan mullekin :'(
Mä en oikeesti usko, että kukaan yli 100 000€/kk tienaava surffais jossain vauvafoorumilla :D eikä kaikkien tuntipalkkaa pysty sanomaan. Monella toimihenkilöllä on paljon ylitöitä jotka "pidetään vapaina". Kuukausiliksasta ja tulospalkkioista se palkka muodostuu
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:10"]
Mä en oikeesti usko, että kukaan yli 100 000€/kk tienaava surffais jossain vauvafoorumilla :D eikä kaikkien tuntipalkkaa pysty sanomaan. Monella toimihenkilöllä on paljon ylitöitä jotka "pidetään vapaina". Kuukausiliksasta ja tulospalkkioista se palkka muodostuu
[/quote]
Palkkani oli vuonna 2013 115 000 euroa, tänä vuonna samoin. Olen pienen lapsen äiti, joten tottakai surffailen joskus täälläkin.
Huvittava tuo kommenttisi oikeastaan, koska pidät ilmeisesti 100 000 euroa ansaitsevia jotenkin "erilaisina". Ottakaahan kaikki huomioon, että tuosta 115 000 eurosta olen maksanut noin 50 % veroja. Yhden vuoden veroillani on kustannettu jollekin av-mammalle 14 vuodeksi kotihoidontuet.
14,81e/h kätilö. Aika pieni vastuuseen ja 4,5v koulutukseen nähden.
Olen miljardööri ja vasta 8 v omistan lottoamisen ja kolme kaupunkia tuntipalkka satamiljodria tunti. Olette köyhiä nopadeja
n. $24/h.
Luon softaa, lähinnä koodaan. Ensimmäinen vuosi menossa.
10,54, oon apulaisena päiväkodissa silloin tällöin. Ei löydy koulutusta tuohon, välivuotta vietän tällä hetkellä.
Musiikin ja muutaman instrumentin opetushommia, 25-30 e/h. Töitä ei kylläkään ole mitään 40 tuntia viikossa.
29,51 eur/h. Projektipäällikkö IT-alalla.
Tarttis vaihtaa työpaikkaa välillä että sais palkan kohilleen. Pitäisi olla 35 euron tietämillä.
Keisari, 1233 ruplaa/tunti.