Mistä miehesi kiitti sinua viimeksi?
Mies kiitti kun mä tyhjensin ja täytin tiskikoneen.
Kommentit (26)
Kiittää vain ruuan jälkeen. Tässä onkin pieni kriisi menossa, kun hän pitää mua ja tekemisiäni itsestäänselvyytenä. Itse kiitän jokaista ruuvin laittoa ja renkaan vaihtoa...
Ex ei kiittänyt mistään mutta odotti kyllä itse kiitosta. Kai se koki et kotityöt on mun heiniä ja hänt pitää kiittää jos hän mua niis mun hommis auttaa...
Ruoasta kiittää aina. On hyväkäytöksinen ja fiksu mies.
En ole mitään ikävää hänestä keksinyt vaikka kohta 20 vuotta yhdessä oltu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo kiittelee milloin mistäkin. Omaa hyvät käytöstavat. Viimeksi kiitti mua hyvästä orkusta. :D
Orkusta kiittäminen olisi todellinen turn off, vaikka hyviä käytöstapoja muutoin arvostankin.
Kun ostin molemmille jäätelöt kauppareissulla. Mies odotti autossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo kiittelee milloin mistäkin. Omaa hyvät käytöstavat. Viimeksi kiitti mua hyvästä orkusta. :D
Orkusta kiittäminen olisi todellinen turn off, vaikka hyviä käytöstapoja muutoin arvostankin.
Mietin juuri samaa. Meillä kiitellään lähes kaikesta (annat avaimet/kahvikupin/petasit sängyn/vinkkasit pyykit jne), mutta ei ole tullut mieleenkään että seksistä kiitettäisiin!
Kiitti, kun onnittelin maratonin kolmanneksi sijoittumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kun ostin molemmille jäätelöt kauppareissulla. Mies odotti autossa.
No olipa jotenkin tosi symppis ele.
Mies kiitti viimeksi tänään, kun täytin hänen puolestaan erään lomakkeen jonka kanssa hänellä oli mennä hermot ja minä pidin helppona täytettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normiseksissä joo, mutta heillä on ilmeisesti joku dominointileikki.
Joo kyl sillon voi kiittää seksistä jos suostuu koittaa jotain toisen fetissiä mist ei ehk ite oo niin liekeissä. Tai muuten tyydyttämään toisen niin et tarkoitus on nimenomaan toisen nautinto tai fantasian toteuttaminen.
En muista. Ehkä on joskus jostain kiittänyt. Nykyään pitää lähinnä itsestäänselvyytenä. Joo, tiedä, jss.
Puhdistin hänen selkänsä ja levitin siihen lääkevoiteen.
Kun sanoin, että pesin hänen kalsari- ja sukkapyykkinsä.
Siitä kun laitoin ja vein hänelle iltapalaa samalla kun laitoin itsellenikin.
Äsken, kun tein sille aamupalaleivät.
No aika harvoin kiittää.. Eikä oikein kehu tai mielistele tai mitään muutakaan.
Viimeksi kiitin. Menneistä vuosista ja kokemuksista kun hän lähti toisen matkaan ja kaikki ositukset/avioerot oli lopullisesti ohi.