Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä miehesi kiitti sinua viimeksi?

Vierailija
05.07.2021 |

Mies kiitti kun mä tyhjensin ja täytin tiskikoneen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pesin hänen työpaidat.

Vierailija
22/26 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki soljuu omalla painollaan ja ei meidän tarvitse erikseen kiitellä. Rakkaus, toimiva pitkä liitto ja kaikki on siinä. Molemmat tietää kiitokset.💖

Vierailija
24/26 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki soljuu omalla painollaan ja ei meidän tarvitse erikseen kiitellä. Rakkaus, toimiva pitkä liitto ja kaikki on siinä. Molemmat tietää kiitokset.💖

Meillä sama mutta kiitetään silti. Hyvä mielihän siitä tulee kun toinen osoittaa huomaavansa, vaikka tietäisi sanomattakin. :)

Vierailija
25/26 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo kiittelee milloin mistäkin. Omaa hyvät käytöstavat. Viimeksi kiitti mua hyvästä orkusta. :D

Orkusta kiittäminen olisi todellinen turn off, vaikka hyviä käytöstapoja muutoin arvostankin.

En nyt ymmärrä mikä siinä on niin turn off? Jos toinen on saanut juuri tajunnanräjäyttävän orgasmin ja heittää siihen huumorilla "kiitos"? Meillä katsos suhtaudutaan seksiin rennosti. Kannattaisi teidänkin palstamammojen kokeilla joskus antaa miehellenne kunnon orkut. 

Vierailija
26/26 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kiittää minua melkein joka päivä vaan siitä että olen olemassa. Kiittää kotitöiden teosta (tekee itsekin), kiittää kaikenlaisista pienistä huomioista joita päivän mittaan häntä kohtaan annan. Ihana mies. En voisi parempaa toivoa.